#1
Maar inderdaad spacekonijn. Ik zit nu ff in zo'n periode waarbij ik xtc op de ziekste momenten gebruik.
dallandra zei:haha,ephedra word wel degelijk in pilvorm gemaakt!
ik heb ze hier liggen..
Weet jij uberhaupt dat je reageert op een post van 3 jaar geleden? En 3 keer per maand een drug gebruiken is veel, maar niet overdreven.nitro zei:En 3 x per maand explosion? Weet jij uberhaupt wel iets over de schadelijkheid en het tenondergaan door drugs?
Weet jij uberhaupt dat je reageert op een post van 3 jaar geleden? En 3 keer per maand een drug gebruiken is veel, maar niet overdreven.
Oh boohoo. Doet het er toe welke drug het in het bijzonder is? Natuurlijk is dat subjectief, maar jij reageert alsof hij zn death warrant tekent. Van alle drugs die hij had kunnen kiezen valt 3 keer in de maand methylone best mee.nitro zei:Kun jij niet lezen en heb je gezien dat ik het specifiek over explosion heb. Niet overdreven? Behoorlijk subjectief, niet? En het feit dat ik nu reageer is omdat de persoon boven mij ook heeft gereageerd rond deze tijd. Dus sorry dat het zolaat is, nu blij?![]()
(ja, subjectief). Ook gezien het serotonine beleid, wat je hierbij wel degelijk aanspreekt. Verder niet van belang 
beetje vreemde gedachte.ja idd ephedra, maar dit wordt toch niet in pilvorm gemaakt?proton zei:jawel hoor, ephedra, moet je niet nemen vlak voor het naar bed gaan![]()
Het kan makkelijk dat iemand aan een grote goedkope zak ephedra komt en het tot pillen plet. Als diegene daar geld mee kan verdienen. Ik heb die dingen echt niet van de smartshop hoor.Psychedelic_Fairytale zei:ja idd ephedra, maar dit wordt toch niet in pilvorm gemaakt?proton zei:jawel hoor, ephedra, moet je niet nemen vlak voor het naar bed gaan![]()
lijkt me raar dat ze ephedra in pilvorm zouden maken, die van mij zijn alleszins in capsules...
en idd, best niet pakken voor je gaat slapen :P...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."