Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsherbal als xtc

herbal als xtc

36 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
R
RainLid
01-01-2024, 00:00
#1
Weet ik ook :) Maar die kater laat me verotter voelen dan het xtc gevoel. En aangezien ik goed normaal kan doen onder invloed ( niet te veel ) ben ik voor anderen gewoon mezelf. En zolang het de kater wegdrukt is het toch goed? Het zal best zo zijn dat je je zo naar de klote helpt. Maar als je het vroeg en laat niet merkt maakt dat ook niet uit :)
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#2
lastig is dat...
ik heb ook soms van die neigingen, niet 's ochtends, maar wel op andere verkeerde momenten... :(
S
Spy-gischLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat een domme figuren zijn er toch op de wereld. Mensen gaan er nog serieus op in ook, lekker forum is dit. Pillen kopen in de kroeg om te gaan slapen (terwijl je al moe was en wilde gaan slapen....junkie...), vraag dan meteen of je hier goeie pillen kunt kopen(stuur me maar een mail). Volgens mij gooi jij alles in je donder, als het maar vaak, veel en chemisch is. Een tip: Word gelukkig en gebruik je vertand. je hebt het zelf in de hand alleen je doet het niet.
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#4
Spy-gisch zei:
Wat een domme figuren zijn er toch op de wereld. Mensen gaan er nog serieus op in ook, lekker forum is dit. Pillen kopen in de kroeg om te gaan slapen (terwijl je al moe was en wilde gaan slapen....junkie...), vraag dan meteen of je hier goeie pillen kunt kopen(stuur me maar een mail). Volgens mij gooi jij alles in je donder, als het maar vaak, veel en chemisch is. Een tip: Word gelukkig en gebruik je vertand. je hebt het zelf in de hand alleen je doet het niet.
Klik om te vergroten...
:rolleyes:
p
pasqualiLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het klinkt als Djax wat je op hebt Laan , dat is een semi chemische formule.
Ik werd er een beetje geaggiteerd van en het leek iid een soort speed varriant., dus niet veel emotionele gevoelens e.d.
Zat er een klein logootje op de pil en waren ze ligt rose ofzo?..........................................
S
Spy-gischLid
01-01-2024, 00:00
#6
Pasquali,
Bedoel je toevallig Jaxx? Is idd speedy, volgens mij piperazine combinatie.
R
RainLid
01-01-2024, 00:00
#7
Spy-gisch zei:
Wat een domme figuren zijn er toch op de wereld. Mensen gaan er nog serieus op in ook, lekker forum is dit. Pillen kopen in de kroeg om te gaan slapen (terwijl je al moe was en wilde gaan slapen....junkie...), vraag dan meteen of je hier goeie pillen kunt kopen(stuur me maar een mail). Volgens mij gooi jij alles in je donder, als het maar vaak, veel en chemisch is. Een tip: Word gelukkig en gebruik je vertand. je hebt het zelf in de hand alleen je doet het niet.
Klik om te vergroten...
haha, jij trekt echt veel te snel conclusies. Ik heb alles in de hand makker. Ga jij lekker afzijken en verkeerd interpreteren.. Als je in discusie wilt, zeg het maar. Ik barst nog niet los. Maar heb genoeg argumenten. :wave:
R
RainLid
01-01-2024, 00:00
#8
pasquali zei:
Het klinkt als Djax wat je op hebt Laan , dat is een semi chemische formule.
Ik werd er een beetje geaggiteerd van en het leek iid een soort speed varriant., dus niet veel emotionele gevoelens e.d.
Zat er een klein logootje op de pil en waren ze ligt rose ofzo?..........................................
Klik om te vergroten...
Het was een sharky.. ( haaitje ) dat erop stond. Echt raar spul trouwens iemand had het in een fles cola gedaan waar ik niets van merkte. Vervolgens werd ik achteraf geinformeerd dat die fles die pillen bevatte. Ik kan je verzekeren dat het gevoel gelijk staat aan zware ephedra.. ofzo
S
Spy-gischLid
01-01-2024, 00:00
#9
laan zei:
Spy-gisch zei:
Wat een domme figuren zijn er toch op de wereld. Mensen gaan er nog serieus op in ook, lekker forum is dit. Pillen kopen in de kroeg om te gaan slapen (terwijl je al moe was en wilde gaan slapen....junkie...), vraag dan meteen of je hier goeie pillen kunt kopen(stuur me maar een mail). Volgens mij gooi jij alles in je donder, als het maar vaak, veel en chemisch is. Een tip: Word gelukkig en gebruik je vertand. je hebt het zelf in de hand alleen je doet het niet.
Klik om te vergroten...
haha, jij trekt echt veel te snel conclusies. Ik heb alles in de hand makker. Ga jij lekker afzijken en verkeerd interpreteren.. Als je in discusie wilt, zeg het maar. Ik barst nog niet los. Maar heb genoeg argumenten. :wave:
Klik om te vergroten...

Talk to a fool and he will call you foolish, geen discussie dus. Te snel conclusie getrokken? Ik vind jou verhaal gewoon erg lijken op dat van een junk. Als dat niet zo is; dan wens ik je nog veel plezier met deze vreemde manier van druggebruik.
Ps. Je hebt het niet allemaal zelf in de hand volgens mij, als je vrienden jou cola geven met een vreemde inhoud en dat pas achteraf melden.
R
RainLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ieder ze eigen manier. En zeker niet dat die van mij schadelijker zou zijn. De enigste drugs die ik zo nu en dan gebruik is xtc. Voor de rest drink ik me zelden zat en gebruik ik totaal geen andere drugs. ( met heel af en toe een uitzondering. ) En als ik me toevallig een keer te diep in hetr glaasje heb gekeken en een halfie gebruik als antikaterpil is dat ineens junkgedrag.. Ye right.. :openmouth:

Oja, en over die cola, ik vroeg om een paar slokken en nam het voordat hij de kans had om te zeggen dat er sharkies in zaten. Dit neem ik hem ook niet kwalijk.

Ik zie een junk als iemand die ten onder gaat aan de drugs dmv het niet meer in stand kunnen houden van sociaal leven ( contacten, rekeningen betalen , werk etc.. ) Zolang je geestelijk en lichamelijk gezond functioneerd en het goed doet op werk en met sociale contacten is hier geen spraken van ''junk''' Ook is xtc helemaal geen junk drugs, heroine en crack hierintegen wel.
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik val je absoluut niet aan ofzo, maar ik denk dat je XTC ook niet moet onderschatten, hoe veel slik je per maand? Meer in aantal keer dan in het aantal pillen..
P
PeertjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re:

dallandra zei:
haha,ephedra word wel degelijk in pilvorm gemaakt!
ik heb ze hier liggen..
Klik om te vergroten...

Ik heb ze ook, de mijnes uit belgie, vrij makkelijk te verkrijgen.

Het pilletje van de topicstarter klinkt in mijnh oren als McPP of een aanvervante tablet, want de ervaringen die ik lees passen precies bij mijn McPP belevenis
n
nitroLid
01-01-2024, 00:00
#13
Een pilletje voor het slapen gaan, kan het nog zieliger :confused: En 3 x per maand explosion? Weet jij uberhaupt wel iets over de schadelijkheid en het tenondergaan door drugs?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#14
nitro zei:
En 3 x per maand explosion? Weet jij uberhaupt wel iets over de schadelijkheid en het tenondergaan door drugs?
Klik om te vergroten...
Weet jij uberhaupt dat je reageert op een post van 3 jaar geleden? En 3 keer per maand een drug gebruiken is veel, maar niet overdreven.
P
PatrickBatemanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ah! Het is kapitein Timo, ik zet er tien euro op.

Kan een mod geen IP-check doen (en een IP-ban geven)?
n
nitroLid
01-01-2024, 00:00
#16
Weet jij uberhaupt dat je reageert op een post van 3 jaar geleden? En 3 keer per maand een drug gebruiken is veel, maar niet overdreven.
Klik om te vergroten...

Kun jij niet lezen en heb je gezien dat ik het specifiek over explosion heb. Niet overdreven? Behoorlijk subjectief, niet? En het feit dat ik nu reageer is omdat de persoon boven mij ook heeft gereageerd rond deze tijd. Dus sorry dat het zolaat is, nu blij? :confused:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#17
nitro zei:
Kun jij niet lezen en heb je gezien dat ik het specifiek over explosion heb. Niet overdreven? Behoorlijk subjectief, niet? En het feit dat ik nu reageer is omdat de persoon boven mij ook heeft gereageerd rond deze tijd. Dus sorry dat het zolaat is, nu blij? :confused:
Klik om te vergroten...
Oh boohoo. Doet het er toe welke drug het in het bijzonder is? Natuurlijk is dat subjectief, maar jij reageert alsof hij zn death warrant tekent. Van alle drugs die hij had kunnen kiezen valt 3 keer in de maand methylone best mee.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."