Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCocktail report LIVE from the afkickcentrum

Cocktail report LIVE from the afkickcentrum

60 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#1
Volgens mij neem je het afkickcentrum niet al te serieus :(

Buiten dat, Vet reportje :mrgreen:
E
Eckster CLid
01-01-2024, 00:00
#2
nope vollenbak gaan :d :) en nee ik ben niet verslaafd
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nee hoor ik ben niet verslaafd, ik zit voor mijn plezier in een verslavingskliniek :mrgreen: yeah, right! is ook echt een leuke plek om te zijn...............
E
Eckster CLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het is niet echt een afkickcentrum het is een psychiatrisch centrum heb ook psychose gehad en shit like that so stfu now geef eerder wat commentaar op het reportje in plaats van off topic te gaan
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#5
lekker om te lezen

en voor de rest geen comentaar :tongueout:
F
FlipMeisterLid
01-01-2024, 00:00
#6
Een psychose gehad?
De dikgedrukte zijn dan zowieso veels te gevaarlijk...

Ketamine + Weed
Alice + Booze + Weed
MDA +Speed + Weed + Booze
DMT + Paddo's + Weed
Datura Seeds + Weed
GHB + Weed





Geen commentaar?
Je zet et op een forum neer dan krijg je commentaar....

EDIT: Ik kijk al uit naar die datura met wiet en MDA spat weed en drank :wave:
E
Eckster CLid
01-01-2024, 00:00
#7
wordt lekker flippen eh en heb nu goede medicatie die psychose tegenhoudt dus geen zorgen heb na die psychose zoveel dope gebruikt en ik kreeg er nog geen dus.. :sunglasses: Flashen maar
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Tsja, is al gezegt: forum=commentaar........ maar goed, mbt je andere posts: een psychiatrisch centrum is van dezelfde orde. Drank en drugs als zelfmedicatie zijn een bekend verschijnsel. Maar bij latent gevaar van psychoses brengen die een zeker risico met zich mee.
Als je stabiliteit zoekt dan lijkt mij jouw huidige insteek (gebruiken, yeah!!!) in ieder geval niet de juiste. Maar anyhow: Njoy, take care!
E
Eckster CLid
01-01-2024, 00:00
#9
pepito zei:
Tsja, is al gezegt: forum=commentaar........ maar goed, mbt je andere posts: een psychiatrisch centrum is van dezelfde orde. Drank en drugs als zelfmedicatie zijn een bekend verschijnsel. Maar bij latent gevaar van psychoses brengen die een zeker risico met zich mee.
Als je stabiliteit zoekt dan lijkt mij jouw huidige insteek (gebruiken, yeah!!!) in ieder geval niet de juiste. Maar anyhow: Njoy, take care!
Klik om te vergroten...

off topic en stop met zeuren
P
PsychoticoverdoseLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hee gozer,
ik snap best dat het niet makkelijk is om commentaar te krijgen op je levenstijl, maar deze mensen bedoelen het goed.
Drugs kunnen nou eenmaal een psychose versterken, hoe goed je medicijnen ook zijn, lsd, paddo's en andere hallucinogenen kunnen makkelijk een psychose versterken. Doe dat gewoon niet, werk aan jezelf. Als je genezen bent kun je er nog genoeg van genieten, alles komt op zijn tijd wel.

Nu over het tripreport zelf: beetje chaotisch, denk ook dat het zo in je hoofd wel gegaan is naar de booze, speed en dan slaappillen of niet?
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#11
:confused: off topic? Ergernis neemt aardig toe, heb je i.q. van platgereden egel soms? Het waren namelijk wel degelijk goed bedoelde reacties, ingaande op de werkelijke inhoud van je topic. maar dus niet aan jou besteed.Je drank en speed consumptie zijn namelijk weinig boeiend. Maar goed, -no hard feelings-, ga gerust je gang natuurlijk!
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Inderdaad zijn die geplande tripmiddelen echt geen goed idee als je een psychose hebt gehad, je neemt dan toch echt iedere keer een veel te groot risico. Behalve dat, leuk report.
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Precies, en vooral met Datura zou ik uitkijken, daar hoor ik alleen maar slechte verhalen over, het is een delirium middel, je weet dus niet meer dat je aan het trippen bent.
En dit is niet offtopic, dit zijn gewoon meningen van mensen die je proberen te waarschuwen over combinaties die jij in je post had gezet :) Paddo's en LSD dan nog, maar echt, kijk uit met datura!

Leuk reportje verder, klinkt als een leuke dag :)
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Radeon915 zei:
Precies, en vooral met Datura zou ik uitkijken, daar hoor ik alleen maar slechte verhalen over, het is een delirium middel, je weet dus niet meer dat je aan het trippen bent.
En dit is niet offtopic, dit zijn gewoon meningen van mensen die je proberen te waarschuwen over combinaties die jij in je post had gezet :) Paddo's en LSD dan nog, maar echt, kijk uit met datura!

Leuk reportje verder, klinkt als een leuke dag :)
Klik om te vergroten...

Oh jezus hij gaat ook nog datura doen? NIET DOEN!! NIIIEEET DOOEEEN!!!
t
temmyLid
01-01-2024, 00:00
#15
leuk om te lezen, moet lukken dat ik zowat naast melle woon :grin: over welk centrum gaat het? steveliet, caritas,...?
gezellige boel daar als ik dit zo lees :P
in melle is idd heel wat te verkrijgen :mrgreen: :stoned:
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#16
Eckster C zei:
...daarna ben ik effe in mijn bed gaan trippen goed gaan op muziek en kon niet slapen ben om 4 uur opgestaan en toen begon ik te hallucineren ik snap het ook niet ik nam nog een bad en zag ellerlei patronen en gezichten in de tegels en een boot perfect gedetaileerd kwam recht voor mijn ogen en zo van die maffe shit en nu ishet 8 uur en zit ik nog te hallucineren ben nog wa aant verder genieten van het roes effect van Spoj ,2temesta's en alcohol
Klik om te vergroten...

hallucinaties van speed??? onder de vorm vn een psychose neem ik aan?

en ik zou idd oppasse me die datura (eiglik als ik u was, xou geen enkel tripmiddel neme)... zeker als ge nu al psychotisch bent moet ge nie da gaan neme of heel uw leve is gwn verneukt
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Doe écht geen datura, het is een delerium middel, en het is ontzettend gevaarlijk, giftig, weinig verschil tussen trip en dood, het duurt 2-3 dagen en je weet niet wat er gebeurd. Lees de reports op erowid maar; ik ken meerdere mensen die dit hebben genomen (twee eigenlijk) en een heeft sindsdien paranoide schizofrenie en de ander heeft 2 dagen door de modder gekropen in de waan dat hij een varken was. Dus.. niet doen, echt niet doen.
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#18
azgaza zei:
het duurt 2-3 dagen
Klik om te vergroten...


In het beste geval duurt het maar 2 tot 3 dagen ja, soms zijn er mense die jarenlang in die datura-waanzin leven
b
bas410Lid
01-01-2024, 00:00
#19
sjaartrol zei:
azgaza zei:
het duurt 2-3 dagen
Klik om te vergroten...


In het beste geval duurt het maar 2 tot 3 dagen ja, soms zijn er mense die jarenlang in die datura-waanzin leven
Klik om te vergroten...

jarenlang? bron? als de werkzame stof op is is ie toch op? aangezien je er niet veel van kan nemen omdat je dan dood gaat lijkt me niet dat die trips jarenlang kunnen duren? :confused: (niet onaardig bedoeld btw)
E
Eckster CLid
01-01-2024, 00:00
#20
Het begon allemaal op een vroege middag in pscychiatrisch afkickcentrum te Melle (naast Gent) ,we hadden juist gegetenen op het terras zie ik mijn goede doper vriend aan komen . Ik begroet hem en we besluiten een bezoekje te brengen aan de andere dopers op de gesloten afdelingzo gezegd zo gedaan . Eens we aan gekomen zijn bij de ruit van de gesloten afdeling begroeten we de dopers :) en zij vragen aan ons een dienst nl. Whisky Scotch te gaan halen in Melle City :grin: we maken onszelf een deal en vertrekken naar de bus up to Melle . Eens aangekomen , (ja schrijft lekker vlot onder invloed van Speed)gaan we de booze halen hier is ons boodschappenlijstje:
-3 halve L's Bier
-2 Eristoff Flasch red met vodka
-1 Fles Bayleys
-1 Fles Scotch
Hierna gaan we terug naar de bushalte terplekke drinken we alles op ,behalve de Scotch, Wij al gelanceerd .Plots zagen we een Mellense gabber op een fiets die ons voorbij rijdt we stoppen hem en vragen of hij niet aan X kan geraken ? Waarop hij antwoord X niet direct maar wel speed hier om de hoek wij juichen en geven de gast 8 euro :flushed: . We nemen nog een paar teugen van onze booze de alcohol benint al goed te werken . En daar is hij terug betrouwbare kerel wa dat we zeggen thx mate en we zijn weg naar het station kotje instaleren ons daar we doen open en het was 0.7 dat hij ons gegeven had best wel goed en het was natte en verse speed hij zei ook nog dat het dikke marchandies was , wij content ik maak een bommetje van 0.55 en mijn andere doper vriend neemt 0.15 ik slik bommetje dan hij .Wij dus juichen dat we Spoj hadden & Booze .Wij dus bus al gemist te voet mogen terugkomen was een kwartiertje wandelen onderweg begonden we al wat zweterig te worden en nog twee minuutjes stappen waren we er wij dus Scotch gaan afleveren. En toen moesten we elk door naar onze eigen afdeling die liggen namelijk alletwee naast elkaar we waren al 40 minuten te laat dus achterdocht bij de verpleging ik belde aan en ze deed de deur open en zei meteen in een potje pissen ,ik fucking hard aant stressen (want als ze je op harddrugs snappen kan je drie weekends binnen blijven)maar goed ik zeg tegen haar ik moet nou nog niet meteen plassen zal over een kwartiertje wel lukken ,ik dus naar Vriend MR.Clean : "Kun jij even een plasje plegen voor mij hij zegt OKeej en klaar is kees dus ik met zijn pis in mijn potje gedaan Problem 1 solved ik dus dolgelukkig van dat incident en van de amphetamine :sunglasses: de rest van de avond goed gespacet en goed gegaan ik met muziek in mij oren D'n'B overal aant dansen :) op de tafels in de rookzaal twas echt dikke snelle speed daarna bad genomen met MP3 in m'n oren zalig onder de speed een bad pakken echt een aanrader na het bad ga ik mijn anti-psychotica medicament halen (Solian 200) en dan nog lekker gespacet met evenwichtsstoornissen :tongueout: was echt top kwaliteit die speed heb nog tonnen sigaretten gerookt en uiteraard kon ik niet slapen en ben ik twee themesta's gaan vragen om te kunne slapen :wink: gekregen daarna ben ik effe in mijn bed gaan trippen goed gaan op muziek en kon niet slapen ben om 4 uur opgestaan en toen begon ik te hallucineren ik snap het ook niet ik nam nog een bad en zag ellerlei patronen en gezichten in de tegels en een boot perfect gedetaileerd kwam recht voor mijn ogen en zo van die maffe shit en nu ishet 8 uur en zit ik nog te hallucineren ben nog wa aant verder genieten van het roes effect van Spoj ,2temesta's en alcohol

THE END :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

Cya

More cocktail reports coming soon ...

Ketamine + Weed
Alice + Booze + Weed
MDA +Speed + Weed + Booze
DMT + Paddo's + Weed
Datura Seeds + Weed
GHB + Weed
ohja en dan ook nog Mescaline + Booze + Weed + Alice

komt er allemaal binnenkort aan

See you soon

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."