Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsÉerste keer Xtc

Éerste keer Xtc

37 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#1
gelukkig ben ik niet 1 van je ouders
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: hahaha :grin:

Het lijkt me verstandig als je gewoon netjes drie maanden tussen je gebruik houdt.
9
982Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik vind je nu al een kneus... kom uit de waan dat je stoer bent als je drank/drugs hebt gehad.
Verder vind ik je ouders maar onverantwoord en geloof ik een deel van je verhaal niet, als alles wel waar is....



Jezus! wat zijn jullie dan een stel sjonnies
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#3
982 zei:
Ik vind je nu al een kneus... kom uit de waan dat je stoer bent als je drank/drugs hebt gehad.
Verder vind ik je ouders maar onverantwoord en geloof ik een deel van je verhaal niet, als alles wel waar is....



Jezus! wat zijn jullie dan een stel sjonnies
Klik om te vergroten...



Hmmm je hebt mischien gelijk... maar aub geloof me ik probeer niet stoer over te komen.. en alles van het verhaal is waar.. en ik ben niet zo een sjonnie die zo zegt van ik heb drugs gebruikt nou ben ik stoer bla bla nee ik doe het voor mezelf niet voor andere... en waarom ik al zo jong ben begonnen... ik ben gewoon een nieuwschiere klootzak kan ik ook niks aan doen en men moeder vindt het eigenlijk heel minder dat ik drugs gebruik// men stiefvader en vader vermoorden me als ze erachter komen dus ja.. ik gebruik wel met mate want anders gaat het slecht jullie zijn veel meer ervaard... dus ik geloof jullie eerder dan mezelf :wink: toch bedankt voor het advies en vind me aub geen kneus:(
(en met alchohol ben ik gestopt:grin: heb ik toch nog 1 goeie keus gemaakt)

p.s: ik heb deze report geschreven toen ik een beetje dronken was dus daarom komt hij zo stoer/blij over:P van alchohol wordt ik best een blij/agresief/geil/alles figuur dus is maar beter dat ik ermee ben gestopt :grin:
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#4
vierdeman4 zei:
je bent inderdaad erg jong om drugs te gebruiken...
gelukkig ben ik niet 1 van je ouders dus ga ik je niet vertellen wat je wel en wat je niet moet doen..

Alleen als ik jou was zou ik wel een klein beetje uitkijken met de hoeveelheid pillen die je gebruikt ,zoals al wordt gezegd ... want je bent inderdaad nog jong en het zou erg jammer zijn als je nooit meer vrolijk kunt zijn o.i.d..... verder wens ik je veel spaceplezier toe maar gebruik wel met mate :rock: :stoned:

btw... wat bedoel je met geexplored?: :confused: :mrgreen:

gr spacey tarzan and jane :stoned:
Klik om te vergroten...

meer ondekken:P
A
AnnæLid
01-01-2024, 00:00
#5
waa een dealer van 15 ook nog es.
en ja spacen met mama's is zeer chill
R
RubennLid
01-01-2024, 00:00
#6
982 zei:
Ik vind je nu al een kneus... kom uit de waan dat je stoer bent als je drank/drugs hebt gehad.
Verder vind ik je ouders maar onverantwoord en geloof ik een deel van je verhaal niet, als alles wel waar is....



Jezus! wat zijn jullie dan een stel sjonnies
Klik om te vergroten...

I Agree :)
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#7
Worstenjongen zei:
*Een hoop zever*
Klik om te vergroten...
Mannen gelijk gij kunnen beter van drugs afblijven!
Ge zult er in no-time aanhangen, en problemen krijgen op school, met de flikken, met je vrienden,... School niet kunnen afmaken, geen diploma, geen baan kunnen krijgen. De rest van uw leven niet rond kunnen komen omdat ge nu een paar jaartjes wilt spacen.
Ik heb er al enkele ten onder zien gaan (en die begonnen dan rond hun 18e pas)...

Ik heb al meerdere van 14/15 drugs (voornamelijk pillen) zien pakken, en nog nooit iemand zo roekeloos zien pakken als gij. Volgens mij weet ge nog niet eens wat er in die dingen zit... Ge pakt gwn maar wat en ziet het effect wel.

Ik was ook nieuwsgierig, en toch heb ik zeker 1.5jaar gewacht. Daarvan ging ik 1 jaar niet naar school, waardoor mijn vriendengroep op gegeven moment alleen nog maar uit weekendjunkies bestond. En toch als enigste nuchter gebleven, omdat ik wist dat ik niet genoeg kennis en doorzettingsvermogen had.

Daarnaast, kunt ge beter wat meer informeren als ge iets wilt proberen. Aangezien ge met pillen beter kunt paffen dan alcohol.

Nu kom ik hysterisch over enz, maar denk toch een beetje na. Ik erger mij kapot aan mensen die afkomen "YOOO!! 5 pillen binnen! ik ben zo stoer!!".
1. Pillen zijn niet stoer.
2. Dat zijn dan wel erg slechte pillen.


Btw:
Beginnen met 2.5?!?! Ik weet niet hoe slecht die zijn, maar ik zat al half te flashen op 2.5 dubbele mitsu's.
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#8
In de bloei van je tienerjaren is bij over enthausiasme net zoveel bezinning verreist. :wink:
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#9
hmm ik heb een vage indruk dat je egt kut pillen hebt geslikt, ik was ook 15 m'n eerste x, ik nam 1 geel xje, en die avond vergeet ik m'n leven niet meer, als ik er toen 2,5 had gepakt was ik denk ik egt dood gegaan ofzo:P maargoed, verder vind ik het inderdaat erg lastig om te lezen, ik zou hem overnieuw typen ofzo :wink:

je zij dat je was gestopt met alcohol??
je mag het nog niet eens kopen en je bent er nu al mee gestopt :tearsofjoy: :tearsofjoy:

ik hoor je over 10 jaar nog wel eens :wink:
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#10
Debris zei:
Worstenjongen zei:
*Een hoop zever*
Klik om te vergroten...
Mannen gelijk gij kunnen beter van drugs afblijven!
Ge zult er in no-time aanhangen, en problemen krijgen op school, met de flikken, met je vrienden,... School niet kunnen afmaken, geen diploma, geen baan kunnen krijgen. De rest van uw leven niet rond kunnen komen omdat ge nu een paar jaartjes wilt spacen.
Ik heb er al enkele ten onder zien gaan (en die begonnen dan rond hun 18e pas)...

Ik heb al meerdere van 14/15 drugs (voornamelijk pillen) zien pakken, en nog nooit iemand zo roekeloos zien pakken als gij. Volgens mij weet ge nog niet eens wat er in die dingen zit... Ge pakt gwn maar wat en ziet het effect wel.

Ik was ook nieuwsgierig, en toch heb ik zeker 1.5jaar gewacht. Daarvan ging ik 1 jaar niet naar school, waardoor mijn vriendengroep op gegeven moment alleen nog maar uit weekendjunkies bestond. En toch als enigste nuchter gebleven, omdat ik wist dat ik niet genoeg kennis en doorzettingsvermogen had.

Daarnaast, kunt ge beter wat meer informeren als ge iets wilt proberen. Aangezien ge met pillen beter kunt paffen dan alcohol.

Nu kom ik hysterisch over enz, maar denk toch een beetje na. Ik erger mij kapot aan mensen die afkomen "YOOO!! 5 pillen binnen! ik ben zo stoer!!".
1. Pillen zijn niet stoer.
2. Dat zijn dan wel erg slechte pillen.


Btw:
Beginnen met 2.5?!?! Ik weet niet hoe slecht die zijn, maar ik zat al half te flashen op 2.5 dubbele mitsu's.
Klik om te vergroten...


Rustig Rustig ik weet wel wanneer ik moet stoppen..,

Ik heb een vriendin.. En ze wil da tik het niet doe dus ok...

Dan doe ik het niet ^^, moeilijk he
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#11
psychopsychedelic zei:
hmm ik heb een vage indruk dat je egt kut pillen hebt geslikt, ik was ook 15 m'n eerste x, ik nam 1 geel xje, en die avond vergeet ik m'n leven niet meer, als ik er toen 2,5 had gepakt was ik denk ik egt dood gegaan ofzo:P maargoed, verder vind ik het inderdaat erg lastig om te lezen, ik zou hem overnieuw typen ofzo :wink:

je zij dat je was gestopt met alcohol??
je mag het nog niet eens kopen en je bent er nu al mee gestopt :tearsofjoy: :tearsofjoy:

ik hoor je over 10 jaar nog wel eens :wink:
Klik om te vergroten...

Ja ik zie heel wat ouder uit zeggen de meeste ik krijg het wel mee hoowr :grin:

En men ouders hebben een eigen café :)
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#12
aajow, zo te lezen ga jij verslaafd raken...
M
Mr.VanderkartLid
01-01-2024, 00:00
#13
Oke Oke:P
Ik wil niet de flamer uithangen maar dit verhaal klinkt mij een beetje onrealistisch in de oren. Vooral omdat een beetje normale moeder niet zo reageren op jou manier van gedragen. Maargoed dat kan natuurlijk ook aan mijn moeder liggen.
H
HagelkaasLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik ga niet zeggen dat 15 een goede leeftijd is om voor het eerst XTC te doen (integendeel zelfs), maar waar ik me wel een beetje aan erger is dat iedereen steeds maar '2.5 PIL? WTF ZO VEEL!!!!' roept. Je weet helemaal niet hoe veel er in zijn snoepies zat, ik had vrijdag ook maar 40mg per pil. Overigens is dat dan wel weer een teken van onwetendheid, ALTIJD je pillen testen voor je gaat slikken, of je nou 14 of 30 bent :wink:

Anyway, probeer er minstens het komende half jaar af te blijven (dat is lastig, ik weet het) en wacht met vaker gebruiken tot je wat ouder bent. Mijn 1e keer was afgelopen december en ik voel me eigenlijk ook vrij schuldig dat ik op mijn 17e nu al 4 keer E heb gebruikt. Het is uiteindelijk gewoon troep, hoe leuk het ook is. En ik heb na de eerste keer mezelf voorgenomen om het maar 4x per jaar te doen, en voila, in de laatste 2 maanden 4 keer getript.

Succes!
C
CHIASMELid
01-01-2024, 00:00
#15
Hagelkaas zei:
Ik ga niet zeggen dat 15 een goede leeftijd is om voor het eerst XTC te doen (integendeel zelfs), maar waar ik me wel een beetje aan erger is dat iedereen steeds maar '2.5 PIL? WTF ZO VEEL!!!!' roept. Je weet helemaal niet hoe veel er in zijn snoepies zat, ik had vrijdag ook maar 40mg per pil. Overigens is dat dan wel weer een teken van onwetendheid, ALTIJD je pillen testen voor je gaat slikken, of je nou 14 of 30 bent :wink:

Anyway, probeer er minstens het komende half jaar af te blijven (dat is lastig, ik weet het) en wacht met vaker gebruiken tot je wat ouder bent. Mijn 1e keer was afgelopen december en ik voel me eigenlijk ook vrij schuldig dat ik op mijn 17e nu al 4 keer E heb gebruikt. Het is uiteindelijk gewoon troep, hoe leuk het ook is. En ik heb na de eerste keer mezelf voorgenomen om het maar 4x per jaar te doen, en voila, in de laatste 2 maanden 4 keer getript.

Succes!
Klik om te vergroten...

Als je E normaal gebruikt is het geen troep hoor :) Alcohol is troep.
J
J86Lid
01-01-2024, 00:00
#16
euhm oud topic?...

Enne je moet niet XTC de schuld geven voor je eigen gebrek aan discipline...

In feite is alles troep waar je maar teveel van neemt, water bijvoorbeeld -_-
Wereldwijd gezien is alcohol een stuk erger dan MDMA wat dat betreft
S
StarGuitar*Lid
01-01-2024, 00:00
#17
J86 zei:
euhm oud topic?...

Enne je moet niet XTC de schuld geven voor je eigen gebrek aan discipline...

In feite is alles troep waar je maar teveel van neemt, water bijvoorbeeld -_-
Wereldwijd gezien is alcohol een stuk erger dan MDMA wat dat betreft
Klik om te vergroten...

+1
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#18
Zo Zo mensen ....

-----------------------
Hoeveelheid::

2,5 Roze Toyota pillen

------------------------

Het begon allemaal op een nuchtere dag.., ik lag lekker in men bed.. en toen kreeg ik een telefoontje,, ik d8 ahh k*t wat nu weer .. dus ik opgenomen ,, zegt zo een jongen moest je die dingen nog hebben ik: jaaaa hij zo van ok ben om half 1 bij die plek... ik: okk :grin:
Dus ik erheen gegaan de pillen gekocht (3 roze Toyota pillen) Ok.. er was die nacht een feestje van 1 of ander dartclub ding.. dus ik d8 ja is wel leuk om je eerste keer mee te doen. ik w8en en w8en dat dat die ene vrouw me kwam ophalen en mee naar het café nam... dus om half 9 kwam ze eindelijk.. ik zo van pffffffffff heeft lekker lang geduurd (ik d8 dat ze om half 7 kwam) dus wij naar het cafe ik als eerst ff een beetje geexplored... ik ff snel naar boven geglipt :grin: ff snel een pilletje geslikt zonder dat iemand het zag (in de keuken nog wel:P) dus ik d8 ga weer ff het cafe in... lekker chillen ,, FF een slush puppie gezopen..,, en een paar energy's het was alweer een uur verder... ik d8 van ahhhhhhh ik voel nog niks.... dus ik nog een halve geslikt,, ff w8en (een kwartier) en toen d8 ik van aah wat f*ckt mij het:P dus ook nog die andere halve geslikt:P... En na een half uur d8 ik van DIT KAN NIET (nog altijd niks gevoeld) en toen d8 ik van hoe liet je die speed ook alweer werken de eerste keer... en toen d8 ik : ALCHOHOL!!! en toen pakte ik een flugel... ne zoop die ZSM op en toen d8 ik ja!!! dit is de shit het sloeg meteen binnen ahhhh heerlijk dat gevoel zooo uber !!!!! ik d8 meteen XTC is da drug... Ik dus nog een beetje aan de teek gezeten.. beetje met men moeder gel*ld... en toen was ik zo dom te zeggen zo van:: zie je niks aan men ogen (men pupillen waren best groot btw:P) en zei zo van ja!!! en ik ja heb een pilletje gehad:P zei zo van neeeeeeeeeeeee ,,wat doe je nou ,,bla bla ik meteen zo van grapje grapje.... je weet toch dat heb ik altijd als ik een beetje alchohol op heb zei zo van ok ok.... en dus ongv een half uur later ga ik weeer bij haar staan zegt ze zo van.. eey zoon euhmmm ik wil toch wel eens weten hoe dat voelt... ik zo hoe wat voelt..? zei zo van een pilletje ik haha ok dan:P.. zei zo van je weet dus al wat ik voor moederdag wil.., toen maakte ze zo een rare vorm:P (ze heeft nog een moederdag kado tegoed:P) ik zo van ja ja is goed :grin::grin: dat maakt eme dag dus echt super Xtc slikken met men ma :grin:... maarja ik ging dus weer aan de teek zitten .., er was dus zo een meid die ik wel leuk vond.., maar die was met een andere bezig en ik was best jaloers... maar ik wou niet dat mijn trip verpest werdt natuurlijk:P.. dus mijn ma meteen zo van sjans ff een beetje met die andere dan maak je die ene ook meteen jaloers... ik zo van ja :grin:.. dus ben een beetje met haar gaan praten enzo:P echt zo een super Geil knap wijf :grin:... maar die ene werdt niet echt jaloers:(.. maarja ik ben nu wel dichter in de buurt gekomen met die lekkere:P... en ik herriner me niet echt super vele meer van de nacht.., behalve dat ik nog nieuwe connecties heb gelegd kwa krijgen van pillen:grin: en dat ik in augustus mee ga naar megarave .., nu nog hopen dat ik binnen kom (ik ben nog niet zo heel oud:P) maar hun zeiden van wel... ik herriner me alleen dat ik nog na 2,5 roze toyota pil + +/- 10 blikjes energy nog best makkelijk in slaap kwam :grin:.., dus de volgende dag stond ik op om half 9... door men broertje... ik d8 van Ahhhhhhhh nu komt de dip zeker... Maar gellukig echt niks van gevoeld :grin:... wat ik wel jammer vond is dat men moeder zei zo van,, nee dat doe ik toch maar niet want ik zag je met die kaken bewegen enzo en dat wil ik liever niet:P.., en ik zo van: ik neem er bijnakort wel nog eens een paar mee mischien dat je je dan bedenkt:P.., maar die nacht nog een paar bier gedronken ,, naar huis gefiets .. nog een paar bier gedronken met men vader .. en toen zat ik hier een trip report te schrijven :grin::grin::grin:(ik ben niet echt meer zo uber nuchter als ik een beetje foute dingen erin heb gezet zeg het ff:P) Maarja Dit was mijn ubergeile tripreport:P... Bijnakort voor de 2nd time maar dan een groter aantal:P ik schrijf dan wel weer een tripreport.... p.s:THNX for reading my tipreport :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."