#1
gelukkig ben ik niet 1 van je ouders
Het lijkt me verstandig als je gewoon netjes drie maanden tussen je gebruik houdt.
gelukkig ben ik niet 1 van je ouders
982 zei:Ik vind je nu al een kneus... kom uit de waan dat je stoer bent als je drank/drugs hebt gehad.
Verder vind ik je ouders maar onverantwoord en geloof ik een deel van je verhaal niet, als alles wel waar is....
Jezus! wat zijn jullie dan een stel sjonnies
vierdeman4 zei:je bent inderdaad erg jong om drugs te gebruiken...
gelukkig ben ik niet 1 van je ouders dus ga ik je niet vertellen wat je wel en wat je niet moet doen..
Alleen als ik jou was zou ik wel een klein beetje uitkijken met de hoeveelheid pillen die je gebruikt ,zoals al wordt gezegd ... want je bent inderdaad nog jong en het zou erg jammer zijn als je nooit meer vrolijk kunt zijn o.i.d..... verder wens ik je veel spaceplezier toe maar gebruik wel met mate![]()
![]()
btw... wat bedoel je met geexplored?:![]()
![]()
gr spacey tarzan and jane![]()
982 zei:Ik vind je nu al een kneus... kom uit de waan dat je stoer bent als je drank/drugs hebt gehad.
Verder vind ik je ouders maar onverantwoord en geloof ik een deel van je verhaal niet, als alles wel waar is....
Jezus! wat zijn jullie dan een stel sjonnies
Mannen gelijk gij kunnen beter van drugs afblijven!Worstenjongen zei:*Een hoop zever*
Debris zei:Mannen gelijk gij kunnen beter van drugs afblijven!Worstenjongen zei:*Een hoop zever*
Ge zult er in no-time aanhangen, en problemen krijgen op school, met de flikken, met je vrienden,... School niet kunnen afmaken, geen diploma, geen baan kunnen krijgen. De rest van uw leven niet rond kunnen komen omdat ge nu een paar jaartjes wilt spacen.
Ik heb er al enkele ten onder zien gaan (en die begonnen dan rond hun 18e pas)...
Ik heb al meerdere van 14/15 drugs (voornamelijk pillen) zien pakken, en nog nooit iemand zo roekeloos zien pakken als gij. Volgens mij weet ge nog niet eens wat er in die dingen zit... Ge pakt gwn maar wat en ziet het effect wel.
Ik was ook nieuwsgierig, en toch heb ik zeker 1.5jaar gewacht. Daarvan ging ik 1 jaar niet naar school, waardoor mijn vriendengroep op gegeven moment alleen nog maar uit weekendjunkies bestond. En toch als enigste nuchter gebleven, omdat ik wist dat ik niet genoeg kennis en doorzettingsvermogen had.
Daarnaast, kunt ge beter wat meer informeren als ge iets wilt proberen. Aangezien ge met pillen beter kunt paffen dan alcohol.
Nu kom ik hysterisch over enz, maar denk toch een beetje na. Ik erger mij kapot aan mensen die afkomen "YOOO!! 5 pillen binnen! ik ben zo stoer!!".
1. Pillen zijn niet stoer.
2. Dat zijn dan wel erg slechte pillen.
Btw:
Beginnen met 2.5?!?! Ik weet niet hoe slecht die zijn, maar ik zat al half te flashen op 2.5 dubbele mitsu's.
psychopsychedelic zei:hmm ik heb een vage indruk dat je egt kut pillen hebt geslikt, ik was ook 15 m'n eerste x, ik nam 1 geel xje, en die avond vergeet ik m'n leven niet meer, als ik er toen 2,5 had gepakt was ik denk ik egt dood gegaan ofzo:P maargoed, verder vind ik het inderdaat erg lastig om te lezen, ik zou hem overnieuw typen ofzo![]()
je zij dat je was gestopt met alcohol??
je mag het nog niet eens kopen en je bent er nu al mee gestopt![]()
![]()
ik hoor je over 10 jaar nog wel eens![]()
Hagelkaas zei:Ik ga niet zeggen dat 15 een goede leeftijd is om voor het eerst XTC te doen (integendeel zelfs), maar waar ik me wel een beetje aan erger is dat iedereen steeds maar '2.5 PIL? WTF ZO VEEL!!!!' roept. Je weet helemaal niet hoe veel er in zijn snoepies zat, ik had vrijdag ook maar 40mg per pil. Overigens is dat dan wel weer een teken van onwetendheid, ALTIJD je pillen testen voor je gaat slikken, of je nou 14 of 30 bent
Anyway, probeer er minstens het komende half jaar af te blijven (dat is lastig, ik weet het) en wacht met vaker gebruiken tot je wat ouder bent. Mijn 1e keer was afgelopen december en ik voel me eigenlijk ook vrij schuldig dat ik op mijn 17e nu al 4 keer E heb gebruikt. Het is uiteindelijk gewoon troep, hoe leuk het ook is. En ik heb na de eerste keer mezelf voorgenomen om het maar 4x per jaar te doen, en voila, in de laatste 2 maanden 4 keer getript.
Succes!
J86 zei:euhm oud topic?...
Enne je moet niet XTC de schuld geven voor je eigen gebrek aan discipline...
In feite is alles troep waar je maar teveel van neemt, water bijvoorbeeld -_-
Wereldwijd gezien is alcohol een stuk erger dan MDMA wat dat betreft
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."