Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"sommige dagen 6-7 perdag en sommige dagen 1-2 en sommige dagen noppes. maar nu rond de 2-3"
"sannie310 zei: Hallo, Mijn dochter van 16 blowt al zo,n 3 jaar... Laatst vertelde ze mij dat ze sneeuwwitje rookt en T-weed? Graag zou ik willen weten wat een sneeuwwitje is en onder welke soort drugs het valt? Groetjes Klik om te vergroten... Sneeuwwitje is een soort wiet. ookwel snowwhite genoemd Meestal 7 euro per gram, in Nijmegen ten minste. T-Weed ook een soort wiet."
"982 zei: Ik vind je nu al een kneus... kom uit de waan dat je stoer bent als je drank/drugs hebt gehad. Verder vind ik je ouders maar onverantwoord en geloof ik een deel van je verhaal niet, als alles wel waar is.... Jezus! wat zijn jullie dan een stel sjonnies Klik om te vergroten... I Agree"