Worstenjongen zei:
Mannen gelijk gij kunnen beter van drugs afblijven!
Ge zult er in no-time aanhangen, en problemen krijgen op school, met de flikken, met je vrienden,... School niet kunnen afmaken, geen diploma, geen baan kunnen krijgen. De rest van uw leven niet rond kunnen komen omdat ge nu een paar jaartjes wilt spacen.
Ik heb er al enkele ten onder zien gaan (en die begonnen dan rond hun 18e pas)...
Ik heb al meerdere van 14/15 drugs (voornamelijk pillen) zien pakken, en nog nooit iemand zo roekeloos zien pakken als gij. Volgens mij weet ge nog niet eens wat er in die dingen zit... Ge pakt gwn maar wat en ziet het effect wel.
Ik was ook nieuwsgierig, en toch heb ik zeker 1.5jaar gewacht. Daarvan ging ik 1 jaar niet naar school, waardoor mijn vriendengroep op gegeven moment alleen nog maar uit weekendjunkies bestond. En toch als enigste nuchter gebleven, omdat ik wist dat ik niet genoeg kennis en doorzettingsvermogen had.
Daarnaast, kunt ge beter wat meer informeren als ge iets wilt proberen. Aangezien ge met pillen beter kunt paffen dan alcohol.
Nu kom ik hysterisch over enz, maar denk toch een beetje na. Ik erger mij kapot aan mensen die afkomen "YOOO!! 5 pillen binnen! ik ben zo stoer!!".
1. Pillen zijn niet stoer.
2. Dat zijn dan wel erg slechte pillen.
Btw:
Beginnen met 2.5?!?! Ik weet niet hoe slecht die zijn, maar ik zat al half te flashen op 2.5 dubbele mitsu's.