Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsÉerste keer Xtc

Éerste keer Xtc

37 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
D
DreamerOfDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Drientje zei:
XTC is gemaakt om 3-4 keer in het jaar, met fijne warme vrienden, een bijzondere ervaring te hebben en daar spirituele kracht uit te putten voor de maanden erna. Niet om elke week een handvol in je mik te proppen. Je lichaam is een tempel, vereer het en je zult beloond worden.
Klik om te vergroten...
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#2
nou... jullie hebben toch best wel gelijk....

mijn moeder vindt het ook heel erg neem dat maar van mij aan... En ze weet dat ze er niks tegen kan doen.. En ik doe het wel met mate ik ga het heus niet elke week doen.. En ik heb die 2,5 pillen niet in een keer naar binneggooit.. Trouwens..,

Grtzz :grin: X

P.S: Men dealer is ook 15 xD
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
SperSIZEboon zei:
Drientje zei:
En zo gaat het door tot het moment komt dat je serotonine huishouding dusdanig verstoord is dat je chronisch depressief wordt en tegen de depressie nog meer pillen gaat slikken. :xtc:
Klik om te vergroten...
je kan het ook overdrijven
Klik om te vergroten...

Ik heb het overdrijven tot kunst verheven, wist je dat nog niet? :grin: . Ja, ik noemde wel de meest extreme uitersten, maar je kunt beter dat zeggen dan dat het allemaal wel mee zal vallen. Misschien is hij zo wijs om het echt rustig aan te doen, ik hoop het voor hem, heeft ie ook veel langer plezier van een gezond lichaam en een gezonde geest...

X
v
vierdeman4Lid
01-01-2024, 00:00
#4
je bent inderdaad erg jong om drugs te gebruiken...
gelukkig ben ik niet 1 van je ouders dus ga ik je niet vertellen wat je wel en wat je niet moet doen..

Alleen als ik jou was zou ik wel een klein beetje uitkijken met de hoeveelheid pillen die je gebruikt ,zoals al wordt gezegd ... want je bent inderdaad nog jong en het zou erg jammer zijn als je nooit meer vrolijk kunt zijn o.i.d..... verder wens ik je veel spaceplezier toe maar gebruik wel met mate :rock: :stoned:

btw... wat bedoel je met geexplored?: :confused: :mrgreen:

gr spacey tarzan and jane :stoned:
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#5
gelukkig ben ik niet 1 van je ouders
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: hahaha :grin:

Het lijkt me verstandig als je gewoon netjes drie maanden tussen je gebruik houdt.
9
982Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik vind je nu al een kneus... kom uit de waan dat je stoer bent als je drank/drugs hebt gehad.
Verder vind ik je ouders maar onverantwoord en geloof ik een deel van je verhaal niet, als alles wel waar is....



Jezus! wat zijn jullie dan een stel sjonnies
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#7
982 zei:
Ik vind je nu al een kneus... kom uit de waan dat je stoer bent als je drank/drugs hebt gehad.
Verder vind ik je ouders maar onverantwoord en geloof ik een deel van je verhaal niet, als alles wel waar is....



Jezus! wat zijn jullie dan een stel sjonnies
Klik om te vergroten...



Hmmm je hebt mischien gelijk... maar aub geloof me ik probeer niet stoer over te komen.. en alles van het verhaal is waar.. en ik ben niet zo een sjonnie die zo zegt van ik heb drugs gebruikt nou ben ik stoer bla bla nee ik doe het voor mezelf niet voor andere... en waarom ik al zo jong ben begonnen... ik ben gewoon een nieuwschiere klootzak kan ik ook niks aan doen en men moeder vindt het eigenlijk heel minder dat ik drugs gebruik// men stiefvader en vader vermoorden me als ze erachter komen dus ja.. ik gebruik wel met mate want anders gaat het slecht jullie zijn veel meer ervaard... dus ik geloof jullie eerder dan mezelf :wink: toch bedankt voor het advies en vind me aub geen kneus:(
(en met alchohol ben ik gestopt:grin: heb ik toch nog 1 goeie keus gemaakt)

p.s: ik heb deze report geschreven toen ik een beetje dronken was dus daarom komt hij zo stoer/blij over:P van alchohol wordt ik best een blij/agresief/geil/alles figuur dus is maar beter dat ik ermee ben gestopt :grin:
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#8
vierdeman4 zei:
je bent inderdaad erg jong om drugs te gebruiken...
gelukkig ben ik niet 1 van je ouders dus ga ik je niet vertellen wat je wel en wat je niet moet doen..

Alleen als ik jou was zou ik wel een klein beetje uitkijken met de hoeveelheid pillen die je gebruikt ,zoals al wordt gezegd ... want je bent inderdaad nog jong en het zou erg jammer zijn als je nooit meer vrolijk kunt zijn o.i.d..... verder wens ik je veel spaceplezier toe maar gebruik wel met mate :rock: :stoned:

btw... wat bedoel je met geexplored?: :confused: :mrgreen:

gr spacey tarzan and jane :stoned:
Klik om te vergroten...

meer ondekken:P
A
AnnæLid
01-01-2024, 00:00
#9
waa een dealer van 15 ook nog es.
en ja spacen met mama's is zeer chill
R
RubennLid
01-01-2024, 00:00
#10
982 zei:
Ik vind je nu al een kneus... kom uit de waan dat je stoer bent als je drank/drugs hebt gehad.
Verder vind ik je ouders maar onverantwoord en geloof ik een deel van je verhaal niet, als alles wel waar is....



Jezus! wat zijn jullie dan een stel sjonnies
Klik om te vergroten...

I Agree :)
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#11
Worstenjongen zei:
*Een hoop zever*
Klik om te vergroten...
Mannen gelijk gij kunnen beter van drugs afblijven!
Ge zult er in no-time aanhangen, en problemen krijgen op school, met de flikken, met je vrienden,... School niet kunnen afmaken, geen diploma, geen baan kunnen krijgen. De rest van uw leven niet rond kunnen komen omdat ge nu een paar jaartjes wilt spacen.
Ik heb er al enkele ten onder zien gaan (en die begonnen dan rond hun 18e pas)...

Ik heb al meerdere van 14/15 drugs (voornamelijk pillen) zien pakken, en nog nooit iemand zo roekeloos zien pakken als gij. Volgens mij weet ge nog niet eens wat er in die dingen zit... Ge pakt gwn maar wat en ziet het effect wel.

Ik was ook nieuwsgierig, en toch heb ik zeker 1.5jaar gewacht. Daarvan ging ik 1 jaar niet naar school, waardoor mijn vriendengroep op gegeven moment alleen nog maar uit weekendjunkies bestond. En toch als enigste nuchter gebleven, omdat ik wist dat ik niet genoeg kennis en doorzettingsvermogen had.

Daarnaast, kunt ge beter wat meer informeren als ge iets wilt proberen. Aangezien ge met pillen beter kunt paffen dan alcohol.

Nu kom ik hysterisch over enz, maar denk toch een beetje na. Ik erger mij kapot aan mensen die afkomen "YOOO!! 5 pillen binnen! ik ben zo stoer!!".
1. Pillen zijn niet stoer.
2. Dat zijn dan wel erg slechte pillen.


Btw:
Beginnen met 2.5?!?! Ik weet niet hoe slecht die zijn, maar ik zat al half te flashen op 2.5 dubbele mitsu's.
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#12
In de bloei van je tienerjaren is bij over enthausiasme net zoveel bezinning verreist. :wink:
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#13
hmm ik heb een vage indruk dat je egt kut pillen hebt geslikt, ik was ook 15 m'n eerste x, ik nam 1 geel xje, en die avond vergeet ik m'n leven niet meer, als ik er toen 2,5 had gepakt was ik denk ik egt dood gegaan ofzo:P maargoed, verder vind ik het inderdaat erg lastig om te lezen, ik zou hem overnieuw typen ofzo :wink:

je zij dat je was gestopt met alcohol??
je mag het nog niet eens kopen en je bent er nu al mee gestopt :tearsofjoy: :tearsofjoy:

ik hoor je over 10 jaar nog wel eens :wink:
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#14
Debris zei:
Worstenjongen zei:
*Een hoop zever*
Klik om te vergroten...
Mannen gelijk gij kunnen beter van drugs afblijven!
Ge zult er in no-time aanhangen, en problemen krijgen op school, met de flikken, met je vrienden,... School niet kunnen afmaken, geen diploma, geen baan kunnen krijgen. De rest van uw leven niet rond kunnen komen omdat ge nu een paar jaartjes wilt spacen.
Ik heb er al enkele ten onder zien gaan (en die begonnen dan rond hun 18e pas)...

Ik heb al meerdere van 14/15 drugs (voornamelijk pillen) zien pakken, en nog nooit iemand zo roekeloos zien pakken als gij. Volgens mij weet ge nog niet eens wat er in die dingen zit... Ge pakt gwn maar wat en ziet het effect wel.

Ik was ook nieuwsgierig, en toch heb ik zeker 1.5jaar gewacht. Daarvan ging ik 1 jaar niet naar school, waardoor mijn vriendengroep op gegeven moment alleen nog maar uit weekendjunkies bestond. En toch als enigste nuchter gebleven, omdat ik wist dat ik niet genoeg kennis en doorzettingsvermogen had.

Daarnaast, kunt ge beter wat meer informeren als ge iets wilt proberen. Aangezien ge met pillen beter kunt paffen dan alcohol.

Nu kom ik hysterisch over enz, maar denk toch een beetje na. Ik erger mij kapot aan mensen die afkomen "YOOO!! 5 pillen binnen! ik ben zo stoer!!".
1. Pillen zijn niet stoer.
2. Dat zijn dan wel erg slechte pillen.


Btw:
Beginnen met 2.5?!?! Ik weet niet hoe slecht die zijn, maar ik zat al half te flashen op 2.5 dubbele mitsu's.
Klik om te vergroten...


Rustig Rustig ik weet wel wanneer ik moet stoppen..,

Ik heb een vriendin.. En ze wil da tik het niet doe dus ok...

Dan doe ik het niet ^^, moeilijk he
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#15
psychopsychedelic zei:
hmm ik heb een vage indruk dat je egt kut pillen hebt geslikt, ik was ook 15 m'n eerste x, ik nam 1 geel xje, en die avond vergeet ik m'n leven niet meer, als ik er toen 2,5 had gepakt was ik denk ik egt dood gegaan ofzo:P maargoed, verder vind ik het inderdaat erg lastig om te lezen, ik zou hem overnieuw typen ofzo :wink:

je zij dat je was gestopt met alcohol??
je mag het nog niet eens kopen en je bent er nu al mee gestopt :tearsofjoy: :tearsofjoy:

ik hoor je over 10 jaar nog wel eens :wink:
Klik om te vergroten...

Ja ik zie heel wat ouder uit zeggen de meeste ik krijg het wel mee hoowr :grin:

En men ouders hebben een eigen café :)
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#16
aajow, zo te lezen ga jij verslaafd raken...
M
Mr.VanderkartLid
01-01-2024, 00:00
#17
Oke Oke:P
Ik wil niet de flamer uithangen maar dit verhaal klinkt mij een beetje onrealistisch in de oren. Vooral omdat een beetje normale moeder niet zo reageren op jou manier van gedragen. Maargoed dat kan natuurlijk ook aan mijn moeder liggen.
H
HagelkaasLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik ga niet zeggen dat 15 een goede leeftijd is om voor het eerst XTC te doen (integendeel zelfs), maar waar ik me wel een beetje aan erger is dat iedereen steeds maar '2.5 PIL? WTF ZO VEEL!!!!' roept. Je weet helemaal niet hoe veel er in zijn snoepies zat, ik had vrijdag ook maar 40mg per pil. Overigens is dat dan wel weer een teken van onwetendheid, ALTIJD je pillen testen voor je gaat slikken, of je nou 14 of 30 bent :wink:

Anyway, probeer er minstens het komende half jaar af te blijven (dat is lastig, ik weet het) en wacht met vaker gebruiken tot je wat ouder bent. Mijn 1e keer was afgelopen december en ik voel me eigenlijk ook vrij schuldig dat ik op mijn 17e nu al 4 keer E heb gebruikt. Het is uiteindelijk gewoon troep, hoe leuk het ook is. En ik heb na de eerste keer mezelf voorgenomen om het maar 4x per jaar te doen, en voila, in de laatste 2 maanden 4 keer getript.

Succes!
C
CHIASMELid
01-01-2024, 00:00
#19
Hagelkaas zei:
Ik ga niet zeggen dat 15 een goede leeftijd is om voor het eerst XTC te doen (integendeel zelfs), maar waar ik me wel een beetje aan erger is dat iedereen steeds maar '2.5 PIL? WTF ZO VEEL!!!!' roept. Je weet helemaal niet hoe veel er in zijn snoepies zat, ik had vrijdag ook maar 40mg per pil. Overigens is dat dan wel weer een teken van onwetendheid, ALTIJD je pillen testen voor je gaat slikken, of je nou 14 of 30 bent :wink:

Anyway, probeer er minstens het komende half jaar af te blijven (dat is lastig, ik weet het) en wacht met vaker gebruiken tot je wat ouder bent. Mijn 1e keer was afgelopen december en ik voel me eigenlijk ook vrij schuldig dat ik op mijn 17e nu al 4 keer E heb gebruikt. Het is uiteindelijk gewoon troep, hoe leuk het ook is. En ik heb na de eerste keer mezelf voorgenomen om het maar 4x per jaar te doen, en voila, in de laatste 2 maanden 4 keer getript.

Succes!
Klik om te vergroten...

Als je E normaal gebruikt is het geen troep hoor :) Alcohol is troep.
J
J86Lid
01-01-2024, 00:00
#20
euhm oud topic?...

Enne je moet niet XTC de schuld geven voor je eigen gebrek aan discipline...

In feite is alles troep waar je maar teveel van neemt, water bijvoorbeeld -_-
Wereldwijd gezien is alcohol een stuk erger dan MDMA wat dat betreft

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."