Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC: Eén keer en nooit meer!

XTC: Eén keer en nooit meer!

34 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#1
kiekert zei:
Rabbithole zei:
Technofanaat zei:
werken die 5-htp dingen echt zo goed?? Ik heb zelf tryptofaan, dat werkt opzich wel maar heb nog steeds wel een beetje dip.
Klik om te vergroten...

Absoluut! Heb zelf ook 1 keer L-tryptofaan gebruikt maar dat heeft me niet voor een dip behoed, terwijl 5-htp iedere keer feilloos heeft gewerkt! :) En nog een fijne bijkomstigheid: het helpt je ook met slapen na je wause nacht :grin: ik vind het echt topspul!
Klik om te vergroten...
Je weet dat het gevaarlijk is, om direct na xtc gebruik 5htp te nemen, hoop ik?
Klik om te vergroten...

Heb er veel over gelezen en ik kon alleen vinden dat L-tryptofaan direct na xtc gevaarlijk is.. en ik neem het er niet direct na hoor, maar pas als het helemaal is uitgewerkt.
p
paddosoftyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik denk dat je gewoon te weinig had ik gebruikte vaak xtc was altijd heerlijk tot ik op mistrieland een half pilletje kreeg en er niet meer was toen ben ik gaan kotsen en voelde me kut terwijl als ik er 3 hele neem ik me heerlijk voel. als je het weer doe neem minimaal 1 hele dan ga je lekker en niet bang zijn. geniet er van
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je had een joint moeten proberen toen je ging slapen!
g
geekosLid
01-01-2024, 00:00
#4
paddosofty zei:
Ik denk dat je gewoon te weinig had ik gebruikte vaak xtc was altijd heerlijk tot ik op mistrieland een half pilletje kreeg en er niet meer was toen ben ik gaan kotsen en voelde me kut terwijl als ik er 3 hele neem ik me heerlijk voel. als je het weer doe neem minimaal 1 hele dan ga je lekker en niet bang zijn. geniet er van
Klik om te vergroten...
Yup van een halve pil ga je slecht, van 3 gaat alles perfect :rolleyes:
en alle pillen zijn gelijk dus als je er ooit eens 8 neemt en je voelt niets, neem er de volgende keer maar 20 :rolleyes:

rolleyes for best emoticon!
n
nijnLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als ik zo die beschrijving van de pillen lees (blauw en driehoekig) denk ik dat ik weet welke het zijn, en idd, die zijn niet relax...
Ik heb ze niet laten testen, maar ik had een halve gehad op I love Techno in Belgie en voelde me de rest van de avond echt shit. heb ook niet meer bijgenomen en wilde geen alcohol meer, zat in een hele rare space.
Het zou zonde zijn als een 'verkeerde' pil je mening over XTC zou vormen> Ik zou zeggen, probeer het nog een keer, of neem eens pure MDMA :)
Want het is echt lekker spul :tongueout:
s
sjelepopiLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als ik een halve blauwe driehoek neem voel ik me ook altijd kut.
Heb echt zeker 3 kwartier nodig. Dan pas komt ie goed aan en verdwijnt de misselijkheid en de raarheid.
Voordeel is wel dat ik over de hele avond in totaal maar 1 driehoek nodig heb. :grin:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#7
heren(of dames)

Aan de kleur en formaat kan je niet zien wat er in zit. Laat ze altijd testen.
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#8
Eerste keer xtc van mij moest ik zelfs kotsen. me maag herkende de stof denk niet en reageerde door middel van kotsen.
En mischien zat er inderdaad mcPP in je schijfie
a
adaaLid
01-01-2024, 00:00
#9
tja ik heb ondertussen al heel wat keren xtc gedropt en om eerlijk te zijn heb ik iets soortgelijks een keer of twee meegemaakt...
alleen was het niet van zo'n klijne hoeveelheid.
mja btr klein beginnen he...
ikzelf denk dat het aan je pillen lag (testen)
of aan het feit dat je hebt zitten focusen op een gevoel en dat is nooit goed....gwn lkkr laten gaan en nergens aan denken des te harder ga je:wink:
a
adaaLid
01-01-2024, 00:00
#10
SpacingBen zei:
Je had een joint moeten proberen toen je ging slapen!
Klik om te vergroten...

bij mij werkt dat juist tegen:P
ik slaap zonder joint al als een blok :grin:
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#11
nijn zei:
Als ik zo die beschrijving van de pillen lees (blauw en driehoekig) denk ik dat ik weet welke het zijn, en idd, die zijn niet relax...
Ik heb ze niet laten testen, maar ik had een halve gehad op I love Techno in Belgie en voelde me de rest van de avond echt shit. heb ook niet meer bijgenomen en wilde geen alcohol meer, zat in een hele rare space.
Het zou zonde zijn als een 'verkeerde' pil je mening over XTC zou vormen> Ik zou zeggen, probeer het nog een keer, of neem eens pure MDMA :)
Want het is echt lekker spul :tongueout:
Klik om te vergroten...

Er circuleren tientallen soorten blauwe driehoeken, dit zegt NIKS over de inhoud. Laat je pillen testen! En je wilde geen alcohol meer? Misschien had je er helemaal niet bij moeten drinken.. Xtc en alcohol is een combinatie die heel vaak fout gaat.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#12
WDVK zei:
R. was ondertussen druk aan het stampen en was compleet van de wereld. Ik vond het echt ontzettend onaangenaam om hem te zien.
Klik om te vergroten...
Dat klinkt niet als 'n lekkere mdma-love rush.

Olle
W
WDVKLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik lees hier allerlei verhalen van mensen die XTC proberen en het ontzettend vet vonden. Misschien vergis ik me hoor, ik heb nog lang niet dit hele forum gelezen :wink:. Ik wil in ieder geval even mijn ervaring over xtc kwijt, omdat mijn ervaring helemaal niet zo leuk was. Niet omdat ik bad ging of iets dergelijks, maar gewoon omdat het me niet beviel. Het is wel al een tijdje geleden, dus ik kan ondertussen al wat dingen vergeten zijn :rolleyes:

Ik ging naar een hardcorefeest in het Silverdome, ondertussen alweer een maand of 8 geleden. We gingen daar met zijn 7en naartoe als ik me niet vergis. 2 vrienden van me R. & M., die ook mee waren, zouden voor het eerst aan de pillen gaan. Ik was ook ontzettend nieuwsgierig, maar ik wilde nog geen keuze maken of ik het wel of niet zou doen: ik wou dat gewoon op het moment zelf beslissen. Ze hadden 8 pillen bij, dus dat zou wel goedkomen. Blauwe driehoeken waren het. Toen we eenmaal ons plekje in het Silverdome hadden gevonden, hebben die 2 vrienden van mij ieder 1/3e pil gepakt (de helft van een driehoek pakken is namelijk best lastig). Na een kwartier stond R. al behoorlijk spacend om zich heen te kijken: bij hem had die 1/3e pil blijkbaar al zo snel effect. M. had nog nergens last van. Even later gingen ze ieder 2/3e bijpakken. Op dat moment besloot ik dat ik het ook maar ging proberen en ik heb zelf 1/3e gepakt. Ik was in spanning aan het afwachten of ik iets voelde, ik kreeg kriebels in mijn buik, maar dat was gewoon van de spanning. 3 kwartier later voelde ik nog niks, dus heb ik nog 2/3e bijgepakt. R. & M. hebben toen ook bijgepakt, maar ik weet niet hoeveel. Weer 3 kwartier later was er nog niks aan de hand. M. zat met een meisje dat met ons mee was bij de wc's op een trapje, omdat hij het warm had en het daar wat frisser was. Omdat ik naar de wc moest, liep ik erheen. Ik zag hen daar zitten en ik ging op mn gemak in de rij staan. Helemaal ineens werd ik duizelig en misselijk, echt van de ene op de andere seconde. Ik ben toen naast M. en dat meisje op het trapje gaan zitten, maar ik kreeg het al gauw koud. Uiteindelijk zijn we maar binnen op de stoeltjes gaan zitten (Silverdome is een stadion, dus die hebben van die plastic stoeltjes). Na een tijdje voelde ik me wel weer redelijk, maar ik irriteerde me ontzettend aan mijn kaken, die zich uit alle macht op elkaar klemden. Daarom ben ik samen met M. maar gewoon aan 1 stuk door gaan praten, omdat hij hetzelfde probleem had met zijn kaken. R. was ondertussen druk aan het stampen en was compleet van de wereld. Ik vond het echt ontzettend onaangenaam om hem te zien. Gelukkig bleef iemand anders bij hem, om hem in de gaten te houden, hij kon het namelijk wel aanzien. Die stomme plastic stoeltjes van het silverdome zaten ontzettend lekker, daar heb ik het dan ook 3 uur lang met M. over gehad. Verder bleef ik me irriteren aan mijn kaken, bleef ik dorst houden en elke 5 minuten een nieuw flesje water à 5 euro per stuk willen. Roken ging echt in een toptempo: in anderhalve minuut had ik mn sigaret toch wel op. R. kwam af en toe nog kijken hoe het met ons ging, maar wij vonden het gewoon té onaangenaam om hem te zien. Ik ga wel vaker naar een hardcorefeestje en ik heb genoeg mensen gezien die totaal van de kaart zijn, maar op de een of andere manier vond ik het bij hem gewoon echt moeilijk. Zijn kaken zweefden uit elkaar, zijn ogen draaiden de hele tijd weg en hij kon niet stilstaan omdat hij dan ontzettend op zijn benen stond te trillen. Toen het feest afgelopen was om 7 uur, wilden M. en ik nog op die stoeltjes blijven zitten, maar zijn uiteindelijk toch opgestaan. We hadden nog een reis van ongeveer 3 uur te gaan. Toen we eenmaal bij het station op de trein aan het wachten waren (op de stenen trap die héél lekker zat) ging het nog goed, maar vanaf het moment dat ik de trein in stapte werd ik kotsmisselijk. M. is voor mij de wc gaan zoeken, omdat ik bang was dat als ik door die trein ging lopen en de wc niet snel genoeg kon vinden, dat ik zou gaan kotsen. Toen ik eenmaal boven de wc hing, vond ik het ontzettend onaangenaam om naar een snel voorbijschietend spoor te kijken dus ik ben maar gauw weer op mijn plek gaan zitten. Ik ben misselijk gebleven totdat we thuis waren: de mensen met wie ik was vonden me zo bleek als een witte muur. Toen ik in bed lag kon ik niet slapen, ik lag daar met mijn ogen dicht, maar ik had het idee dat ik nóg iets moest doen om te kunnen slapen, maar ik wist niet wat. Uiteindelijk om 2 uur 's middags toch in slaap gevallen.

De volgende dag snapten mijn emoties er niks meer van. Het ene moment kon ik heel hard lachen, het andere moment kon ik wel huilen.

Mijn report klinkt misschien alsof ik het best wel naar mijn zin heb gehad, omdat al die stoelen zo lekker zaten, maar dat was het enige positieve aan het hele gebruik van XTC. Ik was niet blij, ik voelde me echt niet alsof ik de hele wereld aankon of iets dergelijks (R. beschreef dit gevoel namelijk), ik irriteerde me aan mijn kaken, ik kon R. echt niet aanzien, ik heb een bak geld uitgegeven aan water omdat ik op dat moment niet kon bedenken dat ik het flesje water ook gewoon kon vullen bij de wc's, ik ben langer misselijk geweest dan dat ik lekker op die stoeltjes heb gezeten en die hele avond heeft me 100 euro gekost ofzo zonder dat ik iets van het feest heb meegekregen. Ik zag een paar maanden later de DVD en ik vond het feest er ontzettend vet uitzien, maar ik weet er niks meer van als het om de muziek en de sfeer gaat.

Al met al komt het erop neer dat ik het gewoon niet meer wil doen en dankzij deze ervaring heb ik er ontzettend veel moeite mee om mensen in mijn directe omgeving aan de harddrugs te zien..
J
J86Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Hm... vreemd
Klinkt totaal niet als een XTC report inderdaad :P

1/3 is wel erg weinig trouwens. Zelfs met pillen van 150 mg zou het maar 50mg zijn en dat voel je misschien net aan. Maar van 2/3 pil zou je toch wel love-gevoel moeten krijgen. Je hebt geen last van depressies of serotonine problemen? Misselijkheid kan altijd maar juist meestal in het begin.

Waren de pillen getest? Het zou kunnen dat er wat anders ook doorheen zat. Niet iedereen reageert bijvoorbeeld slecht op mcpp.

Maargoed het zou natuurlijk kunnen dat je 1 van de zeer zeldzame mensen bent die niet goed reageert op MDMA. Zonde want normaal raak je zo blij en intens gelukkig dat een bad trip zo goed als onmogelijk is.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#15
Raar verhaal idd. Ik zou die pillen eens laten testen. Het is bijna onmogelijk dat hier (alleen) mdma inzat :P En anders, ben je misschien niet een beetje een control-freak dat je het niks vond en je irriteerde aan je kaken enzo? Control-freaks moeten namelijk lekker thee blijven drinken en geen bewustzijnsveranderende middelen gebruiken. Die vinden dat meestal niet zo geweldig :wink: Als je je zo kan irriteren aan je kaken bijv. doet het me wel beetje het gevoel geven dat je een beetje en control-freak bent. Verder klinkt het opzich aardig als mdma effecten. Op het kut & misselijk voelen na dan. Normaal voel je je zo goed dat een eventuele misselijkheid je stemming niet de baas kan.. Ik zou ze eens laten testen. Als er meer dan alleen mdma inzat of iets heel anders, weet je waarom je het niet zo leuk vond :wink: Zat er gewoon mdma in was het misschien de verkeerde avond, had je teveel of juist te weinig gegeten, teveel of juist te weinig gedronken of ben je een control-freak..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."