#1
wat ben je tog een boosaardig persoon!, je zou eens peace met jezelf moeten vinden, want je hebt alleen jezelf met dit gedrag!, andrew, leuke naam trouwens, wil mn zoontje zo noemen
oke,en nu?Andrew zei:Marla Singer zei:Dit "tripreport" stamt uit 2006, denk niet dat de ts je advies nog leest...![]()
Lees dat eens alcoholist, dumbass
.. Dit was het einde dacht ik alles is eruit, maar nee hoor! Ik kreeg plots zwarte vlekken voor mij en op een moment zag ik gewoon niets meer , ik was zo in paniek mijn hart begon sneller en sneller te slaan. De diarree bleef maar komen. Ik zag flitsen van mensen die ik al 5 jaar niet meer had gezien. denk je?Andrew zei:Ik ben één en al in totale vrede en harmonie met mezelf hoor. Alleen niet met jou. Oh en noem je zoon maar iets zoals Abdullah of Mehmet ofzo, dat past wel een beetje bij je.
Andrew zei:Ik ben één en al in totale vrede en harmonie met mezelf hoor. Alleen niet met jou. Oh en noem je zoon maar iets zoals Abdullah of Mehmet ofzo, dat past wel een beetje bij je.
The Space Cowboy zei:Maar OT: de mensen die hier angstaanvallen etc krijgen moeten beseffen dat ze drugs gebruiken. Je bent middelen aan het gebruiken die ervoor zorgen dat je een andere waarneming krijgt, en je een ander zicht op de wereld en jezelf geeft. Als je dit beseft zal het moeilijk zijn bad te gaan, gewoon mee gaan in de drug.
. Nu maar weer de ouderwetse stapavonden met alcohol
. Ook leuk!PaasHaas zei:Paar maanden geleden heb ik m'n laaste joint gerookt dit omdat de slechte ervaringen telkens terug komen naar het roken van een joint.
Ik heb nu 2 slechte ervaringen achter de hand en ben van plan om nooit meer een joint te gaan roken dit omdat ik automatish ga flippen.
Het begon doordeweeks naar delen met een joint samen met een vriend van me, naar het roken gingen we allebei naar huis en toen ik thuis kwam
ging ik naar me kamer. ik voelde me stoneder dan ooit te voren.
En zat te computeren, opeens begon ik de controle te verliezen over me denken etc.. daar schok ik zo van dat ik het niet meer uit m'n hoofd kon krijgen ik raakte in paniek (vedoofd gevoel, beven, hartkloppingen).
Ik heb toen snel suiker gegeten maar een uur later lag ik nog te flippen in me bed, ik dacht dat het nooit meer overging en dat ik mischien wel een hartaanval kon krijgen door de hartkloppingen uiteindelijk ben ik in slaapgevallen en de volgende dag kwam het flippen opeens terug zelfde
symptonen enzovoord. de rest van de dagen van die week had ik een
onwerkelijk gevoel net of alles niet echt was wat er om me heen gebeurde
Later heb ik er nooit meer last van gehad.. blowen doe ik zoiezo nooit meer.
Dit was m'n tripreport m'n excuses als er fouten inzitten.
PaasHaas zei:Paar maanden geleden heb ik m'n laaste joint gerookt dit omdat de slechte ervaringen telkens terug komen naar het roken van een joint.
Ik heb nu 2 slechte ervaringen achter de hand en ben van plan om nooit meer een joint te gaan roken dit omdat ik automatish ga flippen.
Het begon doordeweeks naar delen met een joint samen met een vriend van me, naar het roken gingen we allebei naar huis en toen ik thuis kwam
ging ik naar me kamer. ik voelde me stoneder dan ooit te voren.
En zat te computeren, opeens begon ik de controle te verliezen over me denken etc.. daar schok ik zo van dat ik het niet meer uit m'n hoofd kon krijgen ik raakte in paniek (vedoofd gevoel, beven, hartkloppingen).
Ik heb toen snel suiker gegeten maar een uur later lag ik nog te flippen in me bed, ik dacht dat het nooit meer overging en dat ik mischien wel een hartaanval kon krijgen door de hartkloppingen uiteindelijk ben ik in slaapgevallen en de volgende dag kwam het flippen opeens terug zelfde
symptonen enzovoord. de rest van de dagen van die week had ik een
onwerkelijk gevoel net of alles niet echt was wat er om me heen gebeurde
Later heb ik er nooit meer last van gehad.. blowen doe ik zoiezo nooit meer.
Dit was m'n tripreport m'n excuses als er fouten inzitten.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."