Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFlippen op wiet

Flippen op wiet

28 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#1
wooosa andrew rustig aan
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#2
wat ben je tog een boosaardig persoon!, je zou eens peace met jezelf moeten vinden, want je hebt alleen jezelf met dit gedrag!, andrew, leuke naam trouwens, wil mn zoontje zo noemen
P
PaasHaasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Paar maanden geleden heb ik m'n laaste joint gerookt dit omdat de slechte ervaringen telkens terug komen naar het roken van een joint.

Ik heb nu 2 slechte ervaringen achter de hand en ben van plan om nooit meer een joint te gaan roken dit omdat ik automatish ga flippen.

Het begon doordeweeks naar delen met een joint samen met een vriend van me, naar het roken gingen we allebei naar huis en toen ik thuis kwam
ging ik naar me kamer. ik voelde me stoneder dan ooit te voren.

En zat te computeren, opeens begon ik de controle te verliezen over me denken etc.. daar schok ik zo van dat ik het niet meer uit m'n hoofd kon krijgen ik raakte in paniek (vedoofd gevoel, beven, hartkloppingen).

Ik heb toen snel suiker gegeten maar een uur later lag ik nog te flippen in me bed, ik dacht dat het nooit meer overging en dat ik mischien wel een hartaanval kon krijgen door de hartkloppingen uiteindelijk ben ik in slaapgevallen en de volgende dag kwam het flippen opeens terug zelfde
symptonen enzovoord. de rest van de dagen van die week had ik een
onwerkelijk gevoel net of alles niet echt was wat er om me heen gebeurde

Later heb ik er nooit meer last van gehad.. blowen doe ik zoiezo nooit meer.

Dit was m'n tripreport m'n excuses als er fouten inzitten.
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#4
PaasHaas zei:
Paar maanden geleden heb ik m'n laaste joint gerookt dit omdat de slechte ervaringen telkens terug komen naar het roken van een joint.

Ik heb nu 2 slechte ervaringen achter de hand en ben van plan om nooit meer een joint te gaan roken dit omdat ik automatish ga flippen.

Het begon doordeweeks naar delen met een joint samen met een vriend van me, naar het roken gingen we allebei naar huis en toen ik thuis kwam
ging ik naar me kamer. ik voelde me stoneder dan ooit te voren.

En zat te computeren, opeens begon ik de controle te verliezen over me denken etc.. daar schok ik zo van dat ik het niet meer uit m'n hoofd kon krijgen ik raakte in paniek (vedoofd gevoel, beven, hartkloppingen).

Ik heb toen snel suiker gegeten maar een uur later lag ik nog te flippen in me bed, ik dacht dat het nooit meer overging en dat ik mischien wel een hartaanval kon krijgen door de hartkloppingen uiteindelijk ben ik in slaapgevallen en de volgende dag kwam het flippen opeens terug zelfde
symptonen enzovoord. de rest van de dagen van die week had ik een
onwerkelijk gevoel net of alles niet echt was wat er om me heen gebeurde

Later heb ik er nooit meer last van gehad.. blowen doe ik zoiezo nooit meer.

Dit was m'n tripreport m'n excuses als er fouten inzitten.
Klik om te vergroten...

Tsja dat is mooi klote voor je...
De hersenen blijven een ingewikkeld orgaan....
S
SpringPackLid
01-01-2024, 00:00
#5
PaasHaas zei:
Paar maanden geleden heb ik m'n laaste joint gerookt dit omdat de slechte ervaringen telkens terug komen naar het roken van een joint.

Ik heb nu 2 slechte ervaringen achter de hand en ben van plan om nooit meer een joint te gaan roken dit omdat ik automatish ga flippen.

Het begon doordeweeks naar delen met een joint samen met een vriend van me, naar het roken gingen we allebei naar huis en toen ik thuis kwam
ging ik naar me kamer. ik voelde me stoneder dan ooit te voren.

En zat te computeren, opeens begon ik de controle te verliezen over me denken etc.. daar schok ik zo van dat ik het niet meer uit m'n hoofd kon krijgen ik raakte in paniek (vedoofd gevoel, beven, hartkloppingen).

Ik heb toen snel suiker gegeten maar een uur later lag ik nog te flippen in me bed, ik dacht dat het nooit meer overging en dat ik mischien wel een hartaanval kon krijgen door de hartkloppingen uiteindelijk ben ik in slaapgevallen en de volgende dag kwam het flippen opeens terug zelfde
symptonen enzovoord. de rest van de dagen van die week had ik een
onwerkelijk gevoel net of alles niet echt was wat er om me heen gebeurde

Later heb ik er nooit meer last van gehad.. blowen doe ik zoiezo nooit meer.

Dit was m'n tripreport m'n excuses als er fouten inzitten.
Klik om te vergroten...

EDIT: moet echt beter gaan lezen! ik zie nu dat je niet meer blowt, dus dan maar voor iedereen die gaat flippen:


Blowen kan lijden tot angst, paniekaanvallen, en zelfs een korte drugs-psychose. Dit zijn risico's welke zijn verbonden aan blowen en andere drugs.

Voor elk persoon is het weer anders hoe hij of zij reageert op drugs, ongeacht of je nu kort of lang gebruikt.

Angst & paniek worden vaak uitgelokt door de siuatie waarin je je op dat moment begaf, probeer eens na te gaan of er een factor aanwezig was waardoor je ging flippen.

Als je nu weer gaat blowen dan heb je waarschijnlijk last van het bekende 'cirkeltje', de angst om angstig/paniekerig te worden, begin je zo met blowen dan zul je automatische in paniek raken, blowen versterkt je gevoel. Wil je toch blijven blowen dan raad ik je aan om rustig aan te beginnen geen hoge dosis, en probeer kalm te blijven want zoals ik lees in je verhaal heb je iets met je hart, waarschijnlijk controleer je je harstlag ook regelmatig :wink: en als je merkt dat deze dan te snel is voor jouw gevoel, dan wil je er iets aan doen en dat lukt niet(verzet), zo veroorzaak je paniek(verliezen van controle).

Mocht dit aanblijven, dus geen verbetering, dan kun je beter stoppen met blowen, dan ben jij gewoon een persoon die slecht tegen blowen kan, net als dat sommige mensen niet tegen drank kunnen. Want de paniek/angst kan ook echt verkeerd omslaan en het kunnen symptomen ( als je vatbaar bent ) voor een psychose(kortdurend).

Lichamelijk kun je alleen veel symptomen ontdekken(zoals je zelf aangaf: verdoofd gevoel, beven, hartkloppingen)maar van blowen kun je niet dood gaan, de hartkloppingen zijn een reactie van je lichaam op de angst/paniek, je lichaam komt in een vluchtreactie, ook hier kun je niet zomaar dood aangaan want je lichaam is hierop gebouwd en een paniekaanval duurt maar een paar minuten. Wel kun je meerdere aanvallen krijgen.
E
EnigmatiqueLid
01-01-2024, 00:00
#6
Weird story..twas toch gewone wiet ?:P
P
PkoeiaardLid
01-01-2024, 00:00
#7
Springpack heeft gelijk, je kan't beter niet meer gaan blowen.

Ik had al paar keren meegemaakt: Ik flip vaak na 3de jointjes.
Is niet als bad-trip bedoeld, vond het lekker om gaan flippen :mrgreen: :mrgreen:
Lekker helemaal knetter... :mrgreen:
Vooral heel diepgang op 1 bepaalde onderwerp en "almachtig zeg zo'n fantastisch onderwerp" terwijl het onderwerp helemaal niet bestaat.
:hearteyes: :stoned: :hearteyes: :stoned: :hearteyes: :stoned: :hearteyes:
f
fungusLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik raad je ook aan om te stoppen... Bij mij begon het ook zo, controleverlies van soms een half jointje, en kheb drie jaar later nog steeds last van paniekaanvallen af en toe, vaak nuchter. Kzeg nie dat het allemaal door de weed is, maar het lijkt me verstandiger om te stoppen tot je je wat "stabieler" voelt. Kwou dat woord eigenlijk nie gebruiken, maar je snapt wel wat ik bedoel.
s
savannaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik herken dit heel erg!! Dat gevoel is echt vreselijk! Stop er alsjeblieft mee, want ik heb er een enorme angststoornis aan overgehouden, waarvoor ik zelfs aan de antidepressiva moest. Ik ben nu bijna twee weken gestopt met blowen en het was heel moeilijk, maar ben toch heel blij dat ik er vanaf ben. Die troep die ze tegenwoordig verkopen in coffeeshops is geen wiet meer, maar gewoon gif.
Sterkte ermee en ik zou echt stoppen met die zooi!!
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wat leren we hier dus van? gewoon hasj gebruiken :wink: :stoned:
h
henkerLid
01-01-2024, 00:00
#11
heb je plastic gerookt ofwat tering zeg
gewoon smoke die shit :stoned: :grin:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ja nja gewoon roken die shit, je gaat toch ook geen dingen doen als je weet dat je je er niet lekker door gaat voelen. Gewoon niet roken die shit en niet zeggen dat ze het wel moeten doen.
b
bobmarleyfanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik herken me heel erg in dit verhaal.
Ik heb ook 2 x gehad dat het helemaal fout ging.
Bij mij uite zich dat in een verdoofd gevoel.. in mn gezicht en benen etc.. alsof die niet van mij waren. En als ik bijvoorbeeld een tafel aanraakte alsof deze van klei was, dit is erg vreemd op zo'n moment want je weet gewoon dat het niet kan..
En als mensen tegen me praatten leek het alsof ze het niet tegen mij hadden.
geen controle meer..
overal verbanden in zien.. maar dan tot in het irritante toe..
voor mijn gevoel alsof mn hersens oververhit raakten :P
Zelfs een x het gevoel gehad of ik uit mn lichaam ging.. en dood zou gaan
haha zo druk maakte ik me.
Daarna nog een week last van gehad
en daarna kwam het ineens terug zonder dat ik iets gebruikt had.
alsof er iets knapte in mn hoofd en ineens mijn zicht geluid etc veranderde.
ook het gevoel van ruimte veranderde dan.
en alles leek ineens enorm groot
alsof ik werd weg gezogen ofzo.

dit klinkt allemaal erg vaag.. maar beter als dit kan ik het niet uitleggen
conclusie
mm'kay geen weed meer voor mij

en voor de mensen die ooit nog een slechte erva\\ring als deze krijgen.
Good luck..en vooral rustig próberen te blijven..
H
Hellraiser_[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#14
flipte ik maar zow op wiet :mrgreen:

nee effe sirieus :sunglasses: denk dat je beter kan stoppen met blowen meschien heb je wel aanleg voor iets een vriend van mij heeft ook een keer besloten om te stoppen omat hij helemaal ging flippen hevig trillen en vaag zijn

hij is toen 3 maanden gestopt en blowt nu wel weer maar hij doet het nu niet wekelijks meer
P
PopsaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Als je het niet meer voor je plezier doet of het ook niet meer fijn is waarom zou je het dan nog wel doen ?

Voelt het niet goed -> Doe je het niet meer
Voelt het wel goed -> Doe je het nog

Als je iemand bent die moeite heeft met los laten zal je hier wel sneller problemen bij krijgen. Zelf heb ik hier ook wel vaker last van gehad, omdat ik altijd zo diep begon na te denken, tot ik uiteindelijk er zelf niet meer uit raakte. Maar dit waren altijd momenten waar ik het zelf moeilijk had.

Zelf rook ik niet niet meer omdat ik er geen voordeel meer uit haal. Vroeger was ik stoned en was alles grappig en eenvoudig. Maar nu, wordt alles elke keer veel diepgaander en raarder.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hellraiser_[NL] zei:
flipte ik maar zow op wiet :mrgreen:

nee effe sirieus :sunglasses: denk dat je beter kan stoppen met blowen meschien heb je wel aanleg voor iets een vriend van mij heeft ook een keer besloten om te stoppen omat hij helemaal ging flippen hevig trillen en vaag zijn

hij is toen 3 maanden gestopt en blowt nu wel weer maar hij doet het nu niet wekelijks meer
Klik om te vergroten...

Dit "tripreport" stamt uit 2006, denk niet dat de ts je advies nog leest... :rolleyes:
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#17
de wiet heeft nu bij jou Paniekaanvallen opgewekt, daar komt je voorlopig(NOOIT MEER) van af, hier kon je niks aan doen,weed is dus een drugs die voor jou compleet niet geschikt is.
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#18
Marla Singer zei:
Dit "tripreport" stamt uit 2006, denk niet dat de ts je advies nog leest... :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Lees dat eens alcoholist, dumbass
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#19
Andrew zei:
Marla Singer zei:
Dit "tripreport" stamt uit 2006, denk niet dat de ts je advies nog leest... :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Lees dat eens alcoholist, dumbass
Klik om te vergroten...
oke,en nu?
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#20
En nu wijs ik je op het feit dat je een loser bent.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."