#1
wooosa andrew rustig aan
PaasHaas zei:Paar maanden geleden heb ik m'n laaste joint gerookt dit omdat de slechte ervaringen telkens terug komen naar het roken van een joint.
Ik heb nu 2 slechte ervaringen achter de hand en ben van plan om nooit meer een joint te gaan roken dit omdat ik automatish ga flippen.
Het begon doordeweeks naar delen met een joint samen met een vriend van me, naar het roken gingen we allebei naar huis en toen ik thuis kwam
ging ik naar me kamer. ik voelde me stoneder dan ooit te voren.
En zat te computeren, opeens begon ik de controle te verliezen over me denken etc.. daar schok ik zo van dat ik het niet meer uit m'n hoofd kon krijgen ik raakte in paniek (vedoofd gevoel, beven, hartkloppingen).
Ik heb toen snel suiker gegeten maar een uur later lag ik nog te flippen in me bed, ik dacht dat het nooit meer overging en dat ik mischien wel een hartaanval kon krijgen door de hartkloppingen uiteindelijk ben ik in slaapgevallen en de volgende dag kwam het flippen opeens terug zelfde
symptonen enzovoord. de rest van de dagen van die week had ik een
onwerkelijk gevoel net of alles niet echt was wat er om me heen gebeurde
Later heb ik er nooit meer last van gehad.. blowen doe ik zoiezo nooit meer.
Dit was m'n tripreport m'n excuses als er fouten inzitten.
PaasHaas zei:Paar maanden geleden heb ik m'n laaste joint gerookt dit omdat de slechte ervaringen telkens terug komen naar het roken van een joint.
Ik heb nu 2 slechte ervaringen achter de hand en ben van plan om nooit meer een joint te gaan roken dit omdat ik automatish ga flippen.
Het begon doordeweeks naar delen met een joint samen met een vriend van me, naar het roken gingen we allebei naar huis en toen ik thuis kwam
ging ik naar me kamer. ik voelde me stoneder dan ooit te voren.
En zat te computeren, opeens begon ik de controle te verliezen over me denken etc.. daar schok ik zo van dat ik het niet meer uit m'n hoofd kon krijgen ik raakte in paniek (vedoofd gevoel, beven, hartkloppingen).
Ik heb toen snel suiker gegeten maar een uur later lag ik nog te flippen in me bed, ik dacht dat het nooit meer overging en dat ik mischien wel een hartaanval kon krijgen door de hartkloppingen uiteindelijk ben ik in slaapgevallen en de volgende dag kwam het flippen opeens terug zelfde
symptonen enzovoord. de rest van de dagen van die week had ik een
onwerkelijk gevoel net of alles niet echt was wat er om me heen gebeurde
Later heb ik er nooit meer last van gehad.. blowen doe ik zoiezo nooit meer.
Dit was m'n tripreport m'n excuses als er fouten inzitten.

Hellraiser_[NL] zei:flipte ik maar zow op wiet![]()
nee effe sirieusdenk dat je beter kan stoppen met blowen meschien heb je wel aanleg voor iets een vriend van mij heeft ook een keer besloten om te stoppen omat hij helemaal ging flippen hevig trillen en vaag zijn
hij is toen 3 maanden gestopt en blowt nu wel weer maar hij doet het nu niet wekelijks meer

Marla Singer zei:Dit "tripreport" stamt uit 2006, denk niet dat de ts je advies nog leest...![]()
oke,en nu?Andrew zei:Marla Singer zei:Dit "tripreport" stamt uit 2006, denk niet dat de ts je advies nog leest...![]()
Lees dat eens alcoholist, dumbass
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."