#1
Heb ongeveer hetzelfde mee gemaakt.
Ik doe normaal nooit weed maar omdat mijn vriendin erom zaagde besloot ik toch nog maar eens te doen.
Op een lekker relax dagje bij me thuis met mijn vriendin en vriend, ik had wat weed die vriend wat "shit". Zoals altijd een "melangke"(Mengeling van de 2) zo daar zaten we dan in de sofa de eerste was nog niet op of de 2e was al opgestoken.
Toen die op was kreeg ik enorme honger toen hebben we ons in de kinder surprises gegooid. Na een hele doos hebben opgegeten besloten we een 3e en fatale te doen.
Ik kreeg het ineens benauwd en voelde dat ik naar de wc moest, al gauw vlogen de uitwerpselen uit mijn kontgat. Ik dacht oke dit gaat nog tot ik ineens begon te zweten , trillen tegelijk. Ik riep mijn vriendin erbij en ze gaf mij wat water ik zei dat het wel zou gaan. Ik kon nog maar net op tijd de vuilbak grijpen want de kots vloog eruit
.. Dit was het einde dacht ik alles is eruit, maar nee hoor! Ik kreeg plots zwarte vlekken voor mij en op een moment zag ik gewoon niets meer , ik was zo in paniek mijn hart begon sneller en sneller te slaan. De diarree bleef maar komen. Ik zag flitsen van mensen die ik al 5 jaar niet meer had gezien.
Zo heb ik 1uur op het wc gezeten tot het wat beter ging.. Heb de hele dag in bed gelegen met constant zwarte plekken die voor mijn ogen kwamen. Ik vertelde dit aan mijn vriendin en die vriend en die achten mij als gestoord.
Tot op de dag gelooft niemand mij..
Ik doe normaal nooit weed maar omdat mijn vriendin erom zaagde besloot ik toch nog maar eens te doen.
Op een lekker relax dagje bij me thuis met mijn vriendin en vriend, ik had wat weed die vriend wat "shit". Zoals altijd een "melangke"(Mengeling van de 2) zo daar zaten we dan in de sofa de eerste was nog niet op of de 2e was al opgestoken.
Toen die op was kreeg ik enorme honger toen hebben we ons in de kinder surprises gegooid. Na een hele doos hebben opgegeten besloten we een 3e en fatale te doen.
Ik kreeg het ineens benauwd en voelde dat ik naar de wc moest, al gauw vlogen de uitwerpselen uit mijn kontgat. Ik dacht oke dit gaat nog tot ik ineens begon te zweten , trillen tegelijk. Ik riep mijn vriendin erbij en ze gaf mij wat water ik zei dat het wel zou gaan. Ik kon nog maar net op tijd de vuilbak grijpen want de kots vloog eruit
.. Dit was het einde dacht ik alles is eruit, maar nee hoor! Ik kreeg plots zwarte vlekken voor mij en op een moment zag ik gewoon niets meer , ik was zo in paniek mijn hart begon sneller en sneller te slaan. De diarree bleef maar komen. Ik zag flitsen van mensen die ik al 5 jaar niet meer had gezien. Zo heb ik 1uur op het wc gezeten tot het wat beter ging.. Heb de hele dag in bed gelegen met constant zwarte plekken die voor mijn ogen kwamen. Ik vertelde dit aan mijn vriendin en die vriend en die achten mij als gestoord.
Tot op de dag gelooft niemand mij..
. Nu maar weer de ouderwetse stapavonden met alcohol
. Ook leuk!