Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFlippen op wiet

Flippen op wiet

28 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
B
BxlLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heb ongeveer hetzelfde mee gemaakt.
Ik doe normaal nooit weed maar omdat mijn vriendin erom zaagde besloot ik toch nog maar eens te doen.

Op een lekker relax dagje bij me thuis met mijn vriendin en vriend, ik had wat weed die vriend wat "shit". Zoals altijd een "melangke"(Mengeling van de 2) zo daar zaten we dan in de sofa de eerste was nog niet op of de 2e was al opgestoken.

Toen die op was kreeg ik enorme honger toen hebben we ons in de kinder surprises gegooid. Na een hele doos hebben opgegeten besloten we een 3e en fatale te doen.

Ik kreeg het ineens benauwd en voelde dat ik naar de wc moest, al gauw vlogen de uitwerpselen uit mijn kontgat. Ik dacht oke dit gaat nog tot ik ineens begon te zweten , trillen tegelijk. Ik riep mijn vriendin erbij en ze gaf mij wat water ik zei dat het wel zou gaan. Ik kon nog maar net op tijd de vuilbak grijpen want de kots vloog eruit :kots:.. Dit was het einde dacht ik alles is eruit, maar nee hoor! Ik kreeg plots zwarte vlekken voor mij en op een moment zag ik gewoon niets meer , ik was zo in paniek mijn hart begon sneller en sneller te slaan. De diarree bleef maar komen. Ik zag flitsen van mensen die ik al 5 jaar niet meer had gezien.

Zo heb ik 1uur op het wc gezeten tot het wat beter ging.. Heb de hele dag in bed gelegen met constant zwarte plekken die voor mijn ogen kwamen. Ik vertelde dit aan mijn vriendin en die vriend en die achten mij als gestoord.

Tot op de dag gelooft niemand mij..
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#2
oke, en nu?
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#3
En nu niks, ik kan je kapotschelden als ik wil maar waarom zou ik, dan ga je vast doen wat de gemiddelde persoon uit Hoogvliet zou doen.
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ben één en al in totale vrede en harmonie met mezelf hoor. Alleen niet met jou. Oh en noem je zoon maar iets zoals Abdullah of Mehmet ofzo, dat past wel een beetje bij je.
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#5
Andrew zei:
Ik ben één en al in totale vrede en harmonie met mezelf hoor. Alleen niet met jou. Oh en noem je zoon maar iets zoals Abdullah of Mehmet ofzo, dat past wel een beetje bij je.
Klik om te vergroten...
denk je? :grin:

moet ik tog nog eens ff een nachtje over slapen :hearteyes:
T
The Space CowboyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Andrew zei:
Ik ben één en al in totale vrede en harmonie met mezelf hoor. Alleen niet met jou. Oh en noem je zoon maar iets zoals Abdullah of Mehmet ofzo, dat past wel een beetje bij je.
Klik om te vergroten...

Hehe hee niks tegen de naam Mehmet he! :grin:

Maar OT: de mensen die hier angstaanvallen etc krijgen moeten beseffen dat ze drugs gebruiken. Je bent middelen aan het gebruiken die ervoor zorgen dat je een andere waarneming krijgt, en je een ander zicht op de wereld en jezelf geeft. Als je dit beseft zal het moeilijk zijn bad te gaan, gewoon mee gaan in de drug.
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#7
The Space Cowboy zei:
Maar OT: de mensen die hier angstaanvallen etc krijgen moeten beseffen dat ze drugs gebruiken. Je bent middelen aan het gebruiken die ervoor zorgen dat je een andere waarneming krijgt, en je een ander zicht op de wereld en jezelf geeft. Als je dit beseft zal het moeilijk zijn bad te gaan, gewoon mee gaan in de drug.
Klik om te vergroten...

'meegaan in de drug' kan soms verrekte moeilijk zijn. Helemaal als je een overdosis binnenkrijgt. Dan is dat waarschijnlijk de oorzaak dat je 'bad' ging, en niet de foute gevoelens/gedachtes die je krijgt.
Het kan inderdaad wel helpen als je beseft dat het maar de drugs is die je zo laat voelen, en dat je de volgende dag weer volkomen normaal bent. (meestal dan :P )
H
Heyjoe89Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: Flippen op wiet, bad

Heb ook een mindere ervaring met wiet/hash meegemaakt, en daardoor heb moeten stoppen.
Nadat ik een jaar redelijk vaak blowde en dan vooral hash, draaide ik op een avond men eerste joint van die dag. Was wezen hardlopen en had niet veel gegeten. Nog nooit in mijn periode dat ik blowde heb ik slechte ervaringen gehad. Tot die avond.

Nadat ik de joint achter men kiezen had zitten ging ik op de bank zitten. Ik keek wat tv, alles ging goed en voelde me redelijk mellow,tot uit het niets mijn hart insane snel begon te kloppen. Ik raakte in paniek en kreeg de hartkloppingen niet onder controlle. Ik belde als een gek een vriend van me op in de hoop dat die me een beetje kon kalmeren. Helaas lukte dit niet. Ik wachtte tot mijn ouders thuis kwamen die niet wisten wat ze zagen. ik lag te trillen op de bank. Niet veel later kwam mijn oom (verpleegkundige) om even te checken wat er nu aan de hand was. Ik vertelde dat ik had geblowd, daarvoor was gaan hardlopen en niet veel had gegeten. Hij had dit soort dingen eerder gezien en het is gewoon een voorkomend effect van blowen.

Toch vond ik het vreemd omdat ik na een jaar fulltime blowen nooit iets vreemds had meegemaakt. Ik heb het die dag erop nog 1 keer geprobeerd om te kijken of het zich zou herhalen. Dit was het geval dus stopte ik per direct. De dagen daarna waren vreemd, en voelde zoals eerder vernoemd onwerkelijk. Naast dat gevoel dacht ik de weken/maanden erna ook dat ik van alles mankeerde, de meest uiteenlopende ziektes kwamen in mijn hoofd op na het voelen van pijntjes of ''veranderingen'' van mijn lichaam die uiteindelijk niks voorstelde. Ik kreeg regelmatig de weken erna (nu gelukkig niet meer) weer paniek aanvallen. Aanvallen met het gevoel alsof je wegzakte.

Ik begin me de laatste tijd ''normaler'' te voelen en zijn de paniek aanvallen verleden tijd. Wel kut want ik was een stoner pur sang :stoned: . Nu maar weer de ouderwetse stapavonden met alcohol :beer: . Ook leuk!
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik ben vaker fout gegaan op wiet dan op welke andere drug dan ook..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."