Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTrip to hell met Paddo's, maar een levenservaring rijker

Trip to hell met Paddo's, maar een levenservaring rijker

23 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
S
Sneaky_UserLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb al wat vader paddo's gebruikt en dit keer wilde ik een vriend introduceren.

We kochten 4 porties hawaiaanse mushrooms (volgens mij 20 gram per portie, kan het mis hebben maar volgens mij 20 gram) en gingen films kijken bij hem thuis. Ik had 20 gram genomen en hij iets minder dan een portie. 3/4, laten we zeggen 17 gram. Maar aangezien het voor hem de eerste keer was, wilde hij rustig kijken wat het met hem zou doen. De nodige joints klaar gelegd, de film 300 aan gezet en na een half uur begonnen ze in te slaan. We waren ook behoorlijk stoned van de joints en het was ongelofelijk hoe we de film ervaarden. Ik zag de randen van de tv gewoon verdwijnen, hij had ook een super vet dolby surround systeem en ik waande me echt IN de film gewoon. Op een gegeven moment zat ik er zo diep in dat ik gewoon enthousiast begon mee te schreeuwen tijdens de film. Maar direct hier achteraan besefte ik mij wat ik aan het doen was en met mijn arm nog in de lucht kwamen we in een extreem lang lachsalvo terecht. We beseften ons dat we gewoon in de kamer zaten en dat we heel even helemaal in de film zaten met onze gedachten.

Toen we voelden dat we echt helemaal aan het trippen waren gingen we een beetje experimenteren. Hij nam de rest van zijn portie en nog een kwart uit een ander bakje en ik nam nog een halve portie er boven op. We waren inmiddels diep in gesprek geraakt over het leven. De film en tv stonden opeens uit, we wisten beiden niet wie dat had gedaan net als de lamp die opeens uit stond. Heel bizar was dat. Deze vriend van mij kampt met wat traumatische ervaringen waar hij nogal last van heeft en we hadden een heel diep gesprek hierover. Het was op een gegeven moment net alsof we elkaars gedachten konden lezen. Door die paddo's voelde hij zich eindelijk bevrijd en zwoer plechtig dat hij na die avond zijn leven zou veranderen.

Ik voelde dat de tweede inname begon te werken. Mijn vriend wilde graag naar buiten. Hij wilde herboren terugkomen. Buiten vertelde hij dat ie altijd tegen mij heeft op gekeken en er kwamen allemaal bekentenissen van zijn kant. Ik moest alleen maar lachen de hele tijd. Ik zat helemaal in mijn eigen wereld. Ik verwonderde me over onze planeet. Dat er gewoon bomen uit groeien. Ik had een obessieve fascinatie voor alles gekregen. De maan, de sterren, de bomen. Net alsof ik er mijn hele leven overheen had gekeken. Nu had ik al meerdere malen paddo's gebruikt maar dit keer zat ik in een hele zware trip. Tot zover uiterst postief. Totdat die vriend opeens wilde vechten. Hij was totaal niet agressief ofzo, maar hij is een kop kleiner dan ik en ik ben een getraind vechtsporter en hij voelde zich altijd (bekende hij) een beetje in mijn schaduw staan ofzo, ik begreep het ook niet helemaal. En daarom wilde hij met mij vechten. Op straat. Ik kreeg opeens een trap tegen mijn benen. En al kapot lachend bleef ik hem waarschuwen dat ik zijn tanden eruit zou slaan als ie te ver ging. Het klinkt heel raar maar het was echt kapot lachen. Ik zag opeens een heel ander persoon voor me. Hij zuchtte elke keer heel diep en vertelde dat ie herboren was. En het enige wat ik wilde was dat ie zijn bek zou houden. Ik wilde gewoon naar de bomen kijken, meer niet. Ik kon ook niet begrijpen dat hij niet in zag hoe speciaal die bomen wel niet waren.

Na een uur buiten gelopen te hebben kwamen we thuis aan. De kachel stond de hele tijd aan en het was heel warm. Ik ging zitten, pakte gelijk een joint en begon te blowen. Hij plofte ook neer in de bank en bleef maar door lullen over wat ie allemaal gaat veranderen en dat die dag (hij noemde zelfs de datum hahaha) zijn nieuwe geboorte was. Ik keek naar de tafel en zag nog paddo's liggen. Ik was zo ver heen dat ik mijn besef van tijd en logica volledig verloren was. Ik at in 'één keer alle paddo's op. Ik weet niet meer hoeveel het was, maar het was echt een hele hoop. En maar door roken en roken. Op een gegeven moment begon het in te slaan, maar ik was helemaal vergeten dat ik ze had ingenomen. Ik kon het me pas achteraf, toen ik weer nuchter was, herinneren. Wat er toen gebeurde is met geen pen te beschrijven.

Trip to hell.

Die vriend had zijn pc op zijn grote lcd scherm aangesloten. Op een gegeven moment stond the exorcist aan. Ik gewoon kijken, niks aan de hand. Maar toen ging ik nadenken. Diep nadenken. Over het leven. Ik dacht bij mezelf, die bomen buiten.. waarom accepteren wij dat nou eigenlijk? Dat is toch wonderbaarlijk? En van daaruit ging ik steeds dieper en dieper nadenken. Totdat ik me afvroeg wie ik was. Waar ik vandaan kom. Op dat moment tilde ik mijn hoofd op, keek ik naar rechts en zag die vriend naast mij zitten. Hij zag er heel bezorgd uit. Hij vroeg of het wel ging. Ik kon niet praten. Ik wist wie hij was, het was mijn goede vriend. Maar ik besefte me dat ik nooit heb geweten wie hij is. Wie is hij, WAT is hij.. En toen viel het kwartje. Alles is nep, alles is een illusie. Hij bestaat niet. Hij is verzonnen door mij. Vanaf dat moment kwam ik in een uiterst extreme bad trip terecht. Het is niet te beschrijven wat er toen allemaal gebeurde. Ik was zo bang voor hem.. Ik dacht dat hij een verbeeltenis was. Dat ik hem had gecreeerd om mijzelf goed te voelen. Iemand heb gecreeerd die het zo veel moeilijker en slechter heeft dan ik waardoor ik mij goed kon voelen. Wat voor slecht mens was ik dan? Het ging steeds dieper en dieper en dieper. Op een gegeven moment besefte ik mij dat alles, mijn leven, mijn ouders, alles nep was. En ik werd steeds banger en banger. Ik dacht: Waarom weet ik dit nu, wat is er gebeurd waardoor ik mij dit nu allemaal besef, wat gebeurt er allemaal?

Ik hoorde op dat moment een stem. Een hele duidelijke stem in mijn hoofd, die zei: Het is nu te laat, je bent nu dood en je bent in de hel. Jij zult jezelf de hel in brengen met je gedachten. Wat ik toen allemaal zag en dacht is erg moeilijk te omschrijven. Ik probeerde mezelf te kalmeren en dat ging ook redelijk, maar ik kwam in een soort visieuse cirkel terecht. Waarbij het elke keer even goed ging en daarna weer slecht. En dat slechte werd steeds erger. Ik was van mening dat die vriend van mij een verzinsel was, dat ik hem nu kon zien omdat ik dood was. Even later was ik bang dat ik zelfmoord zou plegen en dat hij mij dan zou aanvallen. Om mijn eigen dood te kunnen voorkomen moest ik hem vermoorden. En ik was eerlijk waar zo abnormaal bang dat ik een plan aan het bedenken was om hem te vermoorden indien hij mij zou aanvallen. Al deze dingen gingen met vlagen. Ik hoorde stemmen, af en toe stond mijn vriend voor me, die vitamine c bruistabletten in een glas water deed en mij dat wilde laten drinken. Het was gif voor mij, ik kreeg die hele bruistablet in mijn mond en ik kauwde erop. Alles bewoog, ik hoorde duivels gelach en gekrijs. Opeens zag ik zijn kat voorbij schieten. Het voelde alsof die kat mij maar bleef volgen met zijn ogen. Zijn staart werd steeds langer en veranderde in een slang.

Ik was op een gegeven moment zo bang voor mijn vriend dat ik hem probeerde te sturen met mijn gedachten. Ik liet hem weggaan door dat te denken en vreemd genoeg gebeurde dat ook allemaal. Ik praatte met hem, voerde hele gesprekken terwijl hij achteraf zei dat ik maar wat aan het brabbelen was.

Ik smeekte God om mij hieruit te halen. Maar ik WIST dat ik gek geworden was. Ik wist op een bepaald punt dat ik niet dood was, ik wist dat het allemaal in mijn hoofd zat. En dat was voor mij reden om te denken dat ik gek was geworden.

Ik keek op dat moment naar buiten. En buiten waren ze aan het bouwen. Grote hopen zand en puin en allemaal graafmachines stonden daar. Die bergen zand en puin waren vulkanen geworden. Die graafmachines waren enorme monster-achtige dinosaurus-achtige wezens die met hun bekken elke keer tientallen mensen grepen en in de vulkanen gooiden. Ik was bang voor mijzelf. Bang dat ik naar het balkon zou gaan om naar beneden te springen. Maar er was iets dat mij telkens tegenhield. Het was een gevecht wat je niet voor mogelijk houdt. Ik moest continu kei en keihard vechten tegen mijn gedachten. Ik draaide mijn hoofd weg van het raam en keek de kamer in. Ik zag een schaduw. Een silhouet. Die begon te leven. En die begon te praten. De exacte tekst was: 'Dacht jij nou echt dat ik je keer op keer zou laten genieten van die troep..? Terwijl je dondersgoed wist dat dit kon gebeuren? Nu ben je van mij en nu zal ik je laten lijden'. Ik probeerde het weg te denken en te onderdrukken maar dit lukte niet. Ik pakte de draadloze toetsenbord en muis en ging maar wat surfen op het internet. Ik ging leuke vrolijke filmpjes kijken op youtube en allemaal andere dingetjes.

Totdat ik naar mijn schoot keek en het toetsenbord er niet meer was. Ik heb dus de hele tijd zo erg gehaluccineerd dat ik dacht dat ik op het internet zat terwijl de hele tijd mijn hyves pagina gewoon open stond, meer niet. Gedurende deze hele periode was mijn vriend bezig om mij tot zinnen te krijgen, wat niet lukte.

In de ochtend lag hij al te slapen en begonnen de bouw werkzaamheden buiten. Voor mij was het een aardbeving. Alles begon te trillen en te shaken. Alleen realiseerde ik mij toen dat het in mijn hoofd zat en kon ik alles vroegtijdig afbreken. Na een paar uur werd het steeds minder en minder totdat ik met een Knalwitte kop naar huis strompelde. Ik ging naast mijn vriendin liggen en heb nog uren zitten nadenken. Ik kon niet geloven dat was zojuist was gebeurd, echt gebeurd is.

Sindsdien heb ik een hele andere kijk op het leven. Ik besef me dat iedereen in zijn eigen wereld leeft en je niet weet wat iemand in zijn hoofd heeft. Het is makkelijk om iemand een gek te noemen, maar wat is gek zijn eigenlijk? Is het niet gewoon zo dat iemand die als 'gek' wordt bestempeld eigenlijk gewoon een realist pur sang is? Iemand die gewoon heel erg stilstaat bijhet wonder wat 'leven' heet? Als je je echt beseft hoe wonderbaarlijk het dat wij hier zijn en je afvraagt wat wij hier doen, dan kún je haast niet 'normaal' zijn. 'Normaal' zijn betekent in wezen je kop in het zand steken.

Dus daarom, respect voor alles en iedereen.

Peace
t
trojan.exeLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik heb altijd de stellige gedachte dat de "happy people" erg weinig kans hebben om bad te gaan. dus lekker in je vel zitten als je aan een trip begint, geestelijk en lichamelijk. vooral een positieve kijk op jezelf hebben is imo belangerijk


was dit alles bij jou het geval?
D
DuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hells :(
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wat jij nu hebt beschreven is 1 van de meest heftigste paddo trip reports die ik ooit heb gelezen. Het lijkt me echt vreselijk om zo te moeten vechten tegen je eigen gedachtes, en dat met iemand in de buurt die voor het eerst tript. Ik ben kan me goed indenken dat de trip heel veel invloed op je heeft gehad. Neem de tijd om het allemaal te verwerken want het lijkt me echt heel heftig wat je hebt meegemaakt!
S
Sneaky_UserLid
01-01-2024, 00:00
#5
soldiermoney zei:
Wat jij nu hebt beschreven is 1 van de meest heftigste paddo trip reports die ik ooit heb gelezen. Het lijkt me echt vreselijk om zo te moeten vechten tegen je eigen gedachtes, en dat met iemand in de buurt die voor het eerst tript. Ik ben kan me goed indenken dat de trip heel veel invloed op je heeft gehad. Neem de tijd om het allemaal te verwerken want het lijkt me echt heel heftig wat je hebt meegemaakt!
Klik om te vergroten...

Ja het was echt vreselijk. En het duurde zo lang, zo ongelofelijk lang. Wat voor mij een bevestiging was dat ik gek was geworden. Het is moeilijk om op te schrijven hoe het nou werkelijk was. Een trip kun je sowieso al moeilijk omschrijven maar een trip als deze al helemaal niet. Je kunt het niet begrijpen. Op een gegeven moment ging ik naar het toilet om te plassen. Staand ging niet meer. Dus ik zitten. Terwijl ik daar zat dacht ik, nee GELOOFDE ik, echt dat ik alleen maar DACHT dat ik op het toilet zat. Dat ik in werkelijkheid tussen allemaal mensen aan het plassen was, dat ik niet wist wat ik deed. Dat dat mijn straf was voor het gebruik van paddo's. Dat het vruchten waren uit de hel. Het was zo intens, dat houd je niet voor mogelijk.

Ik ga aanstaande zondag voor het eerst LSD uitproberen. Dan zal ik ook even een rapportje droppen.
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ben altijd bang wanneer iemand over moord begint...

Maargoed... jij kwam erdoor... met een boodschap voor jezelf

Maar ik heb ook een boodschap voor jou

Niet overdoseren :)

Was wel leuk geschreven/om lezen hoor :wink:

Edit: niet overdrijven met die lsd he... die werkt nog langer
S
Sneaky_UserLid
01-01-2024, 00:00
#7
Lavalamp zei:
Maar ik heb ook een boodschap voor jou

Niet overdoseren :)

Edit: niet overdrijven met die lsd he... die werkt nog langer
Klik om te vergroten...

Ik ben iemand die heel voorzichtig en met respect omgaat met drugs. Maar het is niet verstandig om wat binnen handbereik te hebben zonder tripsitter in de buurt. Want als je wasted bent weet je niet wat je doet. Ook met de lsd zal ik oppassen. Neem gewoon 100 ug. Ben zelf iets van 115 kg. Ik hoop dat de lsd heel lang duurt. Lekker genieten van de kleurtjes. Ik denk (en hoop heel erg) dat een goede voorbereiding, een goede setting en een goede dosering niet voor veel problemen mag zorgen. Gewoon genieten.
S
Sneaky_UserLid
01-01-2024, 00:00
#8
trojan.exe zei:
ik heb altijd de stellige gedachte dat de "happy people" erg weinig kans hebben om bad te gaan. dus lekker in je vel zitten als je aan een trip begint, geestelijk en lichamelijk. vooral een positieve kijk op jezelf hebben is imo belangerijk


was dit alles bij jou het geval?
Klik om te vergroten...

Ik had die mening ook hahaha. Maar ik ben er tijdens (of eigenlijk na) die trip achter gekomen dat elk mens angsten heeft. Al dan niet diep verstopt. En dat is volgens mijn heel normaal. Toen ik zoveel had gebruikt die dag, werd mijn ziel binnenstebuiten gekeerd en mijn hersenen door elkaar geschud waardoor alles waar ik bang voor was en alles wat heel diep verstopt zat naar het oppervlak kwam en op dat moment realiteit werd. Heel erg freaky.
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#9
Sneaky_User zei:
Lavalamp zei:
Maar ik heb ook een boodschap voor jou

Niet overdoseren :)

Edit: niet overdrijven met die lsd he... die werkt nog langer
Klik om te vergroten...

Gewoon genieten.
Klik om te vergroten...

Oke... 100 µg moet goed zijn, maar hou je toch maar vast,

Met goeie mindcontrol (en psy?) zal je ver reizen :wink:
S
Sneaky_UserLid
01-01-2024, 00:00
#10
Lavalamp zei:
Sneaky_User zei:
Lavalamp zei:
Maar ik heb ook een boodschap voor jou

Niet overdoseren :)

Edit: niet overdrijven met die lsd he... die werkt nog langer
Klik om te vergroten...

Gewoon genieten.
Klik om te vergroten...

Oke... 100 µg moet goed zijn, maar hou je toch maar vast,

Met goeie mindcontrol (en psy?) zal je ver reizen :wink:
Klik om te vergroten...

Zou je dit nader kunnen toelichten? Denk je dat ik beter met wat minder moet beginnen?
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik denk dat je beter een maandje wacht met trippen. Wie weet schiet je zo weer de verkeerde kant op..
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Double post -.-
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#13
Lekker... :wave: Zeker als ze je een dubbele voor een gewone portie verkopen!
10g is een normale portie voor hawaianen.
t
trojan.exeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Sneaky_User zei:
trojan.exe zei:
ik heb altijd de stellige gedachte dat de "happy people" erg weinig kans hebben om bad te gaan. dus lekker in je vel zitten als je aan een trip begint, geestelijk en lichamelijk. vooral een positieve kijk op jezelf hebben is imo belangerijk


was dit alles bij jou het geval?
Klik om te vergroten...

Ik had die mening ook hahaha. Maar ik ben er tijdens (of eigenlijk na) die trip achter gekomen dat elk mens angsten heeft. Al dan niet diep verstopt. En dat is volgens mijn heel normaal. Toen ik zoveel had gebruikt die dag, werd mijn ziel binnenstebuiten gekeerd en mijn hersenen door elkaar geschud waardoor alles waar ik bang voor was en alles wat heel diep verstopt zat naar het oppervlak kwam en op dat moment realiteit werd. Heel erg freaky.
Klik om te vergroten...

ik had het niet over angsten want idd elk mens heeft wel een angst ergens voor.
dit is iets heel anders dan wel of niet lekker in je vel zitten :wink:
S
Sneaky_UserLid
01-01-2024, 00:00
#15
trojan.exe zei:
Sneaky_User zei:
trojan.exe zei:
ik heb altijd de stellige gedachte dat de "happy people" erg weinig kans hebben om bad te gaan. dus lekker in je vel zitten als je aan een trip begint, geestelijk en lichamelijk. vooral een positieve kijk op jezelf hebben is imo belangerijk


was dit alles bij jou het geval?
Klik om te vergroten...

Ik had die mening ook hahaha. Maar ik ben er tijdens (of eigenlijk na) die trip achter gekomen dat elk mens angsten heeft. Al dan niet diep verstopt. En dat is volgens mijn heel normaal. Toen ik zoveel had gebruikt die dag, werd mijn ziel binnenstebuiten gekeerd en mijn hersenen door elkaar geschud waardoor alles waar ik bang voor was en alles wat heel diep verstopt zat naar het oppervlak kwam en op dat moment realiteit werd. Heel erg freaky.
Klik om te vergroten...

ik had het niet over angsten want idd elk mens heeft wel een angst ergens voor.
dit is iets heel anders dan wel of niet lekker in je vel zitten :wink:
Klik om te vergroten...

Ik was vrij gestressd in die periode ja. Het kan zijn dat dat er wat mee te maken had inderdaad.
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#16
Sneaky_User zei:
Zou je dit nader kunnen toelichten? Denk je dat ik beter met wat minder moet beginnen?
Klik om te vergroten...

Mijn eerste keer (lsd/trippen) was denk ik 70-80 µg, en dat was voor mij net genoeg...

Dus 100 voor jou met wat ervaring moet wel lukken :)

Maar mijn punt was dat je met goeie set/setting wel hard zal gaan :sunglasses:
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#17
huh, hawaiiaanse? heb je die in de smartshop gekocht? Want ze mogen toch niet meer verkocht worden. Wil eigenlijk ook wel eens een keer de hawaiiaanse proberen, ben nu maar aant kweken in een mycelium box maar dat zijn cubensis.

gr
M
Mind_blowingLid
01-01-2024, 00:00
#18
yxes zei:
huh, hawaiiaanse? heb je die in de smartshop gekocht? Want ze mogen toch niet meer verkocht worden. Wil eigenlijk ook wel eens een keer de hawaiiaanse proberen, ben nu maar aant kweken in een mycelium box maar dat zijn cubensis.

gr
Klik om te vergroten...

Ze mogen nog wel growboxen verkopen, een aanbod waar ik morgen waarschijnlijk gebruik van ga maken :grin: (als 'k iets kan vinden hoe ik 't beste verborgen kan kweken op één kamertje, iig...)
k
kapitein-xLid
01-01-2024, 00:00
#19
Sneaky_User zei:
Ik had 20 gram genomen en hij iets minder dan een portie. 3/4, laten we zeggen 17 gram. Maar aangezien het voor hem de eerste keer was, wilde hij rustig kijken wat het met hem zou doen.
Klik om te vergroten...
:rolleyes: 20 gram vers is een dubbele portie. En niets minder dan dat!
Dus 7 a 10 gram (maximaal) was geschikter geweest voor een beginner.

Maar uiteraard wel bedankt dat je er even een report van hebt gemaakt. Want het is wel leerzaam - hopelijk.
r
royvdh65Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Dat vele blowen erbij kan het ook flink verergerd hebben.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."