#1
Woow dude.. Dat is 1 van de gekste badtrips die ik gelezen heb denk ik. Het is ook geschreven op een manier waardoor ik goed kon begrijpen wat je bedoelde.. Sommige dingen herken ik ook echt uit mn eigen badtrips..
Ook dit komt me bekend voor. Mijn kijk naar het leven is ook niet meer als daarvoor geweest.
Al met al heel intressant reportje, bijzondere trip & goed beschreven.
Hoop voor je dat eventuele verdere ervaringen wel weer goed gaan. Was bij mij gelukkig wel het geval.
Dit kwam mij bijvoorbeeld heel bekend voor. Het voelt als een soort touwtrekgevecht. Het kost zoveel moeite en energie om vol te blijven houden & je bent echt bang dat je die controle verliest en dan zover weg bent dat je jezelf iets aan zou doen.Sneaky_User zei:Ik was bang voor mijzelf. Bang dat ik naar het balkon zou gaan om naar beneden te springen. Maar er was iets dat mij telkens tegenhield. Het was een gevecht wat je niet voor mogelijk houdt. Ik moest continu kei en keihard vechten tegen mijn gedachten.
Sneaky_User zei:Sindsdien heb ik een hele andere kijk op het leven. Ik besef me dat iedereen in zijn eigen wereld leeft en je niet weet wat iemand in zijn hoofd heeft. Het is makkelijk om iemand een gek te noemen, maar wat is gek zijn eigenlijk? Is het niet gewoon zo dat iemand die als 'gek' wordt bestempeld eigenlijk gewoon een realist pur sang is? Iemand die gewoon heel erg stilstaat bijhet wonder wat 'leven' heet? Als je je echt beseft hoe wonderbaarlijk het dat wij hier zijn en je afvraagt wat wij hier doen, dan kún je haast niet 'normaal' zijn. 'Normaal' zijn betekent in wezen je kop in het zand steken.
Ook dit komt me bekend voor. Mijn kijk naar het leven is ook niet meer als daarvoor geweest.
Al met al heel intressant reportje, bijzondere trip & goed beschreven.
Hoop voor je dat eventuele verdere ervaringen wel weer goed gaan. Was bij mij gelukkig wel het geval.