Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTrip to hell met Paddo's, maar een levenservaring rijker

Trip to hell met Paddo's, maar een levenservaring rijker

23 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#1
Woow dude.. Dat is 1 van de gekste badtrips die ik gelezen heb denk ik. Het is ook geschreven op een manier waardoor ik goed kon begrijpen wat je bedoelde.. Sommige dingen herken ik ook echt uit mn eigen badtrips..

Sneaky_User zei:
Ik was bang voor mijzelf. Bang dat ik naar het balkon zou gaan om naar beneden te springen. Maar er was iets dat mij telkens tegenhield. Het was een gevecht wat je niet voor mogelijk houdt. Ik moest continu kei en keihard vechten tegen mijn gedachten.
Klik om te vergroten...
Dit kwam mij bijvoorbeeld heel bekend voor. Het voelt als een soort touwtrekgevecht. Het kost zoveel moeite en energie om vol te blijven houden & je bent echt bang dat je die controle verliest en dan zover weg bent dat je jezelf iets aan zou doen.

Sneaky_User zei:
Sindsdien heb ik een hele andere kijk op het leven. Ik besef me dat iedereen in zijn eigen wereld leeft en je niet weet wat iemand in zijn hoofd heeft. Het is makkelijk om iemand een gek te noemen, maar wat is gek zijn eigenlijk? Is het niet gewoon zo dat iemand die als 'gek' wordt bestempeld eigenlijk gewoon een realist pur sang is? Iemand die gewoon heel erg stilstaat bijhet wonder wat 'leven' heet? Als je je echt beseft hoe wonderbaarlijk het dat wij hier zijn en je afvraagt wat wij hier doen, dan kún je haast niet 'normaal' zijn. 'Normaal' zijn betekent in wezen je kop in het zand steken.
Klik om te vergroten...

Ook dit komt me bekend voor. Mijn kijk naar het leven is ook niet meer als daarvoor geweest.


Al met al heel intressant reportje, bijzondere trip & goed beschreven.
Hoop voor je dat eventuele verdere ervaringen wel weer goed gaan. Was bij mij gelukkig wel het geval.
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het gevaarlijke aan trippen vind ik dat je echt erge dingen tegen vrienden kunt zeggen zonder het door te hebben. Je verteld namelijk dat je dacht dat je die vriend zelf had gecreëerd zodat je jezelf beter kon voelen. Een tijdje daar voor bekende hij dat hij tegen je op keek etc. (lijkt mij met elkaar te maken te hebben). Ik vind het eng om over na te denken wat je dan in je bad trip tegen hem hebt kunnen zeggen met betrekking tot dat..

Zelf had ik daar met lsd nogal last van, dat ik mn vrienden minder waardeerde dan dat ze verdienen.
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als ik trip ben ik juist heel bang om iemand te kwetsen en trek ik me meer aan van wat anderen denken. Ik geef ook altijd veel weg als ik trip. Zelfs een keer mn portemonnee (wel aan een vriend gelukkig :P )

OT Erg heftig report. Een aantal delen herken ik wel, maar gelukkig niet zo extreem als jij het hebt beleefd. Het is volgens mij wel verstandig om niet meer drugs in huis te hebben dan je wilt gaan gebruiken op zo'n moment.
m
megatrippieLid
01-01-2024, 00:00
#4
trojan.exe zei:
ik heb altijd de stellige gedachte dat de "happy people" erg weinig kans hebben om bad te gaan. dus lekker in je vel zitten als je aan een trip begint, geestelijk en lichamelijk. vooral een positieve kijk op jezelf hebben is imo belangerijk


was dit alles bij jou het geval?
Klik om te vergroten...

Ik heb die gedachte nog steeds.
maar net zo belangrijk als positief in het leven staan en lekker in je vel zitten is denk ik geen onverwerkte issues hebben.
weten hoe je in elkaar zit.
en ja... ik denk dat de dosering ook wel eens belangrijk kan zijn :P
Ik heb dan de mazzel dat hoe zwaar ik ook trip ik altijd doorheb (tot dus ver) dat ik aan het trippen ben en dat hoe ik me ook voel ik weet dat het straks over is.
Maar dat is dus niet voor iedereen zo.

Verder mijn complimenten voor het rapport.
een goede beschrijving van je gevoelens.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."