#1
Een egodeath hoeft van mij niet, ik wil altijd wel blijven weten waar ik ben, wie ik ben en dat ik paddo's heb geslikt.. Maar mooie visuals en gedachtes, daar geniet ik nou echt van
.
Ik zie het meer als een soort videogame
. Maar dan in m'n hoofd ![:hearteyes:]()
Ik zie het meer als een soort videogame
