#1
fokker zei:paddo meeting, vet! In t bos ofzo?Getto blastertje dr bij, gasstelletje voor paddosoep te maken, en n paar van die maffe mokken...
Dan trippend door t bos rennen, VET![]()
Kom dan alleen met de fiets, ik rijd niet na paddo's gehad te hebben...![]()
haha, als het moet gebeueren, dan sowieso met die mokken ja!
Rijden kan wel, moet je gewoon tijdje wachten
Getto blastertje dr bij, gasstelletje voor paddosoep te maken, en n paar van die maffe mokken...