Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVanavond ga ik op reis... heb net mn ticket besteld ;)

Vanavond ga ik op reis... heb net mn ticket besteld ;)

70 antwoorden
25 weergaven
18-5-2026
t
tsLid
01-01-2024, 00:00
#1
fokker zei:
paddo meeting, vet! In t bos ofzo? :mrgreen: Getto blastertje dr bij, gasstelletje voor paddosoep te maken, en n paar van die maffe mokken...

Dan trippend door t bos rennen, VET :mrgreen:

Kom dan alleen met de fiets, ik rijd niet na paddo's gehad te hebben... :mrgreen:
Klik om te vergroten...

haha, als het moet gebeueren, dan sowieso met die mokken ja!

Rijden kan wel, moet je gewoon tijdje wachten
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#2
gvd ik heb nog steeds zin
f
fokkerLid
01-01-2024, 00:00
#3
t laatste waarop ik zit te wachten is een flashback achter t stuur, ik heb als stelregel dat ik de eerste dag na pado's niet rijd, de 2e dag rond de middag als ik me nuchter genoeg voel rijd ik wel weer. Van fietsen is trouwens ook niet slecht voor mn conditie :wink:
t
tsLid
01-01-2024, 00:00
#4
fokker zei:
t laatste waarop ik zit te wachten is een flashback achter t stuur, ik heb als stelregel dat ik de eerste dag na pado's niet rijd, de 2e dag rond de middag als ik me nuchter genoeg voel rijd ik wel weer. Van fietsen is trouwens ook niet slecht voor mn conditie :wink:
Klik om te vergroten...

moet je is proberen te fietsen met nog een kilometers lange rechte weg voor je, dan zakt de moed je wel in de spreekwoordelijke schoenen...
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#5
moet je eens space een bult af fietsen dan word je gewoon door een tunnel heen gezogen alleen wel opletten dat je je ogen open houd ik neig altijd om ze dicht te doen op de fiets
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#6
een bult af met paddo's op?:P
t
tsLid
01-01-2024, 00:00
#7
hehe, forummeeting?
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#8
na dit was eigenlijk met mdma :P
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#9
ooooooooooo, opzouten met die troep in deze mooie topic :P
t
tsLid
01-01-2024, 00:00
#10
SpacingBen zei:
ooooooooooo, opzouten met die troep in deze mooie topic :P
Klik om te vergroten...

troep??? mwaah, das wel weer erg kort door de bocht
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#11
ok opzouten met dat chemische en millieu vervuilende spul!
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hmmmm ik heb er ook weer zin in! :mrgreen:
Ik heb voor maandag lekker een retourtje hawaii geboekt, ik hoop dat het daar lekker weer is :hearteyes:
r
roaren*Lid
01-01-2024, 00:00
#13
mmm im-dee :hearteyes: :hearteyes:
t
tsLid
01-01-2024, 00:00
#14
roaren* zei:
mmm im-dee :hearteyes: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

haha, jij bent wel bereid de vuilverbranding te doen???
r
roaren*Lid
01-01-2024, 00:00
#15
???
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#16
Je moest eens weten hoeveel mensen met behulp van een suikerklontje uit hun bad trip zijn gekomen.. Is natuurlijk absoluut geen garantie, maar niet iedereen heeft valium/antipsychotica klaarliggen..
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Jammer dat je je ego dood niet leuk vond, zo iets had ik mijn eerste trip, dat ik niet wist wie ik was, waar ik ophielt en de wereld begon, en ook vooral niet meer wat dag en nacht waren, welke dag het was, welke maand het was, wat voor leven ik had. Maar ik vond het geweldig. Had daarna meteen zoiets van 'jaaa nog een keer!'
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#18
mdma is geen troep :openmouth:

het groeit helaas niet in het bos maar verder :hearteyes:
r
roaren*Lid
01-01-2024, 00:00
#19
het zou moeten groeien in het bos :hearteyes: aan zakjes van 10gr aan de bomen :mrgreen:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Bal0n zei:
Wat een eng nummer zeg :P. Echt niet een nummer waar ik op zou willen trippen iig.
Klik om te vergroten...
tja Parasense is ook niet echt zo happy muziek hoor

trouwens ik heb ook ooit zoiets gehad mijn eerst trip had ik ook een egodeath, toen mijn broer me suikerwater wou geven beet ik eerst in de dop :grin: en dan smeet ik het naar hem, ik heb ook nog naar hun zitten spuwe haha, wat moet ik toch wantrouwig geweest zijn

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."