Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"klinkt als een chille eerste x was dit toevallig in het beatrixpark te almere?"
"LaZeR zei: Thuis aangekomen ff op de pc gegaan begonnen we serieus te trippen op de letters was echt grappig, ik had sponhge op gezet was lekker muziekje vondek . L. Stelde voor een fles butaangas te halen waarna we dit dan deden dus hup weer de wagen in en zoeken in winkels(Zoiezi vond ik en H. het geen goed idee te gaan halen maar L. wou het dan. Klik om te vergroten... jij rijd terwijl je tript? ben je wel helemaal goed bij je pan?"
"Hallo ik had laatst bij azarius truffels gehaald (atlantis) van die grote brokken dus ik had ze in een schoenendoos gelegd op een keukelvelletje met nog een keukenvel er boven op om te drogen.. ik had ze eerst in reepjes gesneden. dit heb ik vanochtend gedaan en nu (avond) zijn ze aan de binnenkant een klein beetje groenig geworden maar wat moet ik hiermee doen.. ik ben van plan ze op maandag te eten en ik heb niet de mogelijkheid ze gekoeld te bewaren. maar ik moet wel snel een oplossing wat ik hier mee moet doen. BTW : HET WAS AIRSEALED die truffels en toen heb ik ze natuurlijk open gemaakt om ze te drogen, maar dit was op advies van drugsforum maar dit had ik misschien niet moeten doen? HEEEEEEEELP hier 2 fotos http://img691.imageshack.us/i/dsc00586eo.jpg/ http://img810.imageshack.us/i/dsc00585.jpg/ Please help me hiermee alvast bedankt!"
"hallo ik heb salvia gekocht (20 X) heb al genoeg ervaring en wil nu goed trippen van deze salvia.. maar aangezien het erg duur is ( ik heb maar 1 gram) wil ik wel meteen de juiste dosering hebben. ik rook het in een bong met storm aansteker. Maar ik wil ook weer niet in een keer teveel roken waardoor het of meteen op is ofzo of ik heel erg bad ga. Wat raden jullie mij aan? Bedankt alvast"
"fokker zei: Placebo affect lijkt me heel stug, ik vertrouwde niets of niemand, en wist niet eens wat suiker was, laat staan dat ik geloofde dat ik me er beter van zou voelen... wist niet eens wat beter voelen betekende Wel echt klote dat paddo's nu verboden zijn en ik ze niet meer kan kopen. Had echt zin om in de zomer weer eens op visioenentoch te gaan, afreizen naar de dieptes van mn gedachten... maar helaas... weer eens iets wat door de Nederlandse staat onmogelijk gemaakt is Klik om te vergroten... toevallig kwam ik terecht in 3 smartshops in Maastricht en alle 3 verkochten ze nog gewoon paddo's onder de toonbank vandaan. je moet het gewoon ff vragen of ze ze nog hebben"