Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVanavond ga ik op reis... heb net mn ticket besteld ;)

Vanavond ga ik op reis... heb net mn ticket besteld ;)

70 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
t
tsLid
01-01-2024, 00:00
#1
hehe, forummeeting?
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#2
na dit was eigenlijk met mdma :P
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#3
ooooooooooo, opzouten met die troep in deze mooie topic :P
t
tsLid
01-01-2024, 00:00
#4
SpacingBen zei:
ooooooooooo, opzouten met die troep in deze mooie topic :P
Klik om te vergroten...

troep??? mwaah, das wel weer erg kort door de bocht
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#5
ok opzouten met dat chemische en millieu vervuilende spul!
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hmmmm ik heb er ook weer zin in! :mrgreen:
Ik heb voor maandag lekker een retourtje hawaii geboekt, ik hoop dat het daar lekker weer is :hearteyes:
r
roaren*Lid
01-01-2024, 00:00
#7
mmm im-dee :hearteyes: :hearteyes:
t
tsLid
01-01-2024, 00:00
#8
roaren* zei:
mmm im-dee :hearteyes: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

haha, jij bent wel bereid de vuilverbranding te doen???
r
roaren*Lid
01-01-2024, 00:00
#9
???
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Je moest eens weten hoeveel mensen met behulp van een suikerklontje uit hun bad trip zijn gekomen.. Is natuurlijk absoluut geen garantie, maar niet iedereen heeft valium/antipsychotica klaarliggen..
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Jammer dat je je ego dood niet leuk vond, zo iets had ik mijn eerste trip, dat ik niet wist wie ik was, waar ik ophielt en de wereld begon, en ook vooral niet meer wat dag en nacht waren, welke dag het was, welke maand het was, wat voor leven ik had. Maar ik vond het geweldig. Had daarna meteen zoiets van 'jaaa nog een keer!'
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#12
mdma is geen troep :openmouth:

het groeit helaas niet in het bos maar verder :hearteyes:
r
roaren*Lid
01-01-2024, 00:00
#13
het zou moeten groeien in het bos :hearteyes: aan zakjes van 10gr aan de bomen :mrgreen:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Bal0n zei:
Wat een eng nummer zeg :P. Echt niet een nummer waar ik op zou willen trippen iig.
Klik om te vergroten...
tja Parasense is ook niet echt zo happy muziek hoor

trouwens ik heb ook ooit zoiets gehad mijn eerst trip had ik ook een egodeath, toen mijn broer me suikerwater wou geven beet ik eerst in de dop :grin: en dan smeet ik het naar hem, ik heb ook nog naar hun zitten spuwe haha, wat moet ik toch wantrouwig geweest zijn
T
TomTomLid
01-01-2024, 00:00
#15
kort door de bocht? hmm ik ben niet vies van drugs, ik doe wat ik lekker vind en jij wat jou ligt, al vond ik paddo's wel anders en harder dan alles wat ik ooit gedaan heb... Paddestoeltjes, mushies, now thats some weird ass fucking drugs I'll tell ya! maare FOKKER, dat muziekje is heeeeeeeeeerlijk! I'd like it on my Ipod! Let me know!


Peace... :P :wink: :hearteyes: :wave:
p
paupieLid
01-01-2024, 00:00
#16
fokker zei:
en op dit nummer begon mn visuele trip eenorm gaaf te worden... alice in wonderland gevoel!
http://members.home.nl/shadowhunter/paddos/aquarium.mp3
Klik om te vergroten...

lol, dit is echt wel vette tripmuziek, beetje sprookjesachtig
T
The UsedLid
01-01-2024, 00:00
#17
paupie zei:
fokker zei:
en op dit nummer begon mn visuele trip eenorm gaaf te worden... alice in wonderland gevoel!
http://members.home.nl/shadowhunter/paddos/aquarium.mp3
Klik om te vergroten...

lol, dit is echt wel vette tripmuziek, beetje sprookjesachtig
Klik om te vergroten...

Jaa sprookjesachtig zeker , maar met een net iets TE duister kantje er aan! Ben beetje bang dat mijn trip dan negatief omslaat! En het niet echt meer een toffe boel wordt dan...
A
AlbinoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Topic van 2 jaar oud :P.
D
DinaatjuhLid
01-01-2024, 00:00
#19
fokker zei:
en op dit nummer begon mn visuele trip eenorm gaaf te worden... alice in wonderland gevoel!
Klik om te vergroten...

Ik trip niet, nooit gedaan ook en voorlopig ook niet van plan maar ik kan het me met deze muziek wel goed voorstellen. Wat vet, dankjewel ik ga meteen kijken of ik meer kan vinden.
m
mellowLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik vind het liedje best leuk
als ik een leuke trip heb zou ik er zeker goed op kunnen trippen, idd dan zou je het gevoel krijgen dat je alice in wonderland bent.
jammer dat je reisje soms niet al te goed ging!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."