#1
Maddo17 zei:Intoxication zei:Hij had niet dezelfde huidskleur als mij maar hij was ook geen Turk of Marokkaan ik zou het gewoon niet weten .
Ehmm okeJij kent niet veel afkomsten blijkbaar.
Ik reed naar huis. En in zo van die straten zie je het daar dan vollopen met marginale turken/marrokanen. Ik dacht: "Wat een kutmaatschappij hebben wij toch". Allemaal wat lopen zeiken racist dit racist dat. Gewoon zo gepermiteerd in alles. Tsss .. Moest er ooit een raket bestaan die naar de maan zou gaan met alle slechte Turken en Marokkanen dan zou ze nog beter zelf ontploffen dan te vertrekken, want anders zit de maan ermee opgescheept.
Weer die Turken en MarokkanenDude, heb je een obsessie ofzo? Dit moet toch gewoon een tripreport zijn, shit hee. Ik ga er maar geen woorden aan vuil maken
![]()
Op die dingen na vond ik het verder wel leuk geschreven, alleen snap ik ook niet wat er nou zo uniek aan was. Klinkt doodgewoon. Maar misschien ben je niet zo veel gewend.
Hij zegt duidelijk SLECHTE turken & maroks... En het is gewoon een feit dat het hier in Gent te ver gaat, er zijn 67! nationaliteiten hier. Allemaal goed en wel, dit zorgt voor diversiteit op verscheidene vlakken. Moesten ze nu allemaal eens een beetje vriendelijker doen en minder agressief reageren, zou het al heel wat aangenamer worden.
En nee ik ben geen racist maar ik kan er gewoon niet tegen dat de meerderheid (en dan vooral de jeugd) zo moet opvallen, iedereen moet lastigvallen, weigeren Nederlands te spreken op school, enz..
Ik ben evengoed ook tegen marginale johnny's, jimmy's of hoe je zo ook wil noemen, die zo half mocro-achtig/gangsta praten en handelen.
Jij kent niet veel afkomsten blijkbaar. 

