Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsUnieke wiet ervaring

Unieke wiet ervaring

30 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#1
Maddo17 zei:
Intoxication zei:
Hij had niet dezelfde huidskleur als mij maar hij was ook geen Turk of Marokkaan ik zou het gewoon niet weten .
Klik om te vergroten...

Ehmm oke :rolleyes: Jij kent niet veel afkomsten blijkbaar.

Ik reed naar huis. En in zo van die straten zie je het daar dan vollopen met marginale turken/marrokanen. Ik dacht: "Wat een kutmaatschappij hebben wij toch". Allemaal wat lopen zeiken racist dit racist dat. Gewoon zo gepermiteerd in alles. Tsss .. Moest er ooit een raket bestaan die naar de maan zou gaan met alle slechte Turken en Marokkanen dan zou ze nog beter zelf ontploffen dan te vertrekken, want anders zit de maan ermee opgescheept.
Klik om te vergroten...

Weer die Turken en Marokkanen :confused: Dude, heb je een obsessie ofzo? Dit moet toch gewoon een tripreport zijn, shit hee. Ik ga er maar geen woorden aan vuil maken :rolleyes:

Op die dingen na vond ik het verder wel leuk geschreven, alleen snap ik ook niet wat er nou zo uniek aan was. Klinkt doodgewoon. Maar misschien ben je niet zo veel gewend.
Klik om te vergroten...

Hij zegt duidelijk SLECHTE turken & maroks... En het is gewoon een feit dat het hier in Gent te ver gaat, er zijn 67! nationaliteiten hier. Allemaal goed en wel, dit zorgt voor diversiteit op verscheidene vlakken. Moesten ze nu allemaal eens een beetje vriendelijker doen en minder agressief reageren, zou het al heel wat aangenamer worden.

En nee ik ben geen racist maar ik kan er gewoon niet tegen dat de meerderheid (en dan vooral de jeugd) zo moet opvallen, iedereen moet lastigvallen, weigeren Nederlands te spreken op school, enz..

Ik ben evengoed ook tegen marginale johnny's, jimmy's of hoe je zo ook wil noemen, die zo half mocro-achtig/gangsta praten en handelen.
M
Maddo17Lid
01-01-2024, 00:00
#2
KoxBox zei:
Maddo17 zei:
Intoxication zei:
Hij had niet dezelfde huidskleur als mij maar hij was ook geen Turk of Marokkaan ik zou het gewoon niet weten .
Klik om te vergroten...

Ehmm oke :rolleyes: Jij kent niet veel afkomsten blijkbaar.

Ik reed naar huis. En in zo van die straten zie je het daar dan vollopen met marginale turken/marrokanen. Ik dacht: "Wat een kutmaatschappij hebben wij toch". Allemaal wat lopen zeiken racist dit racist dat. Gewoon zo gepermiteerd in alles. Tsss .. Moest er ooit een raket bestaan die naar de maan zou gaan met alle slechte Turken en Marokkanen dan zou ze nog beter zelf ontploffen dan te vertrekken, want anders zit de maan ermee opgescheept.
Klik om te vergroten...

Weer die Turken en Marokkanen :confused: Dude, heb je een obsessie ofzo? Dit moet toch gewoon een tripreport zijn, shit hee. Ik ga er maar geen woorden aan vuil maken :rolleyes:

Op die dingen na vond ik het verder wel leuk geschreven, alleen snap ik ook niet wat er nou zo uniek aan was. Klinkt doodgewoon. Maar misschien ben je niet zo veel gewend.
Klik om te vergroten...

Hij zegt duidelijk SLECHTE turken & maroks... En het is gewoon een feit dat het hier in Gent te ver gaat, er zijn 67! nationaliteiten hier. Allemaal goed en wel, dit zorgt voor diversiteit op verscheidene vlakken. Moesten ze nu allemaal eens een beetje vriendelijker doen en minder agressief reageren, zou het al heel wat aangenamer worden.

En nee ik ben geen racist maar ik kan er gewoon niet tegen dat de meerderheid (en dan vooral de jeugd) zo moet opvallen, iedereen moet lastigvallen, weigeren Nederlands te spreken op school, enz..

Ik ben evengoed ook tegen marginale johnny's, jimmy's of hoe je zo ook wil noemen, die zo half mocro-achtig/gangsta praten en handelen.
Klik om te vergroten...

Hij mag heus wel zijn mening uiten, en ik mag erop reageren. Maar waarom in een tripreport? Daar zijn hier ook andere topics voor toch.

Ik ben nooit in Gent geweest, maar woon zelf in Amsterdam(177 nationaliteiten) dus dat is veel meer :wink:

Ik heb er ook zo mijn mening over dat zeker niet op elk vlak positief is, ik snap jouw punt. Maar ik zie er het nut niet van in om dat ff een paar keer in een tripreport te melden. Nog nooit eerder gelezen hier.

NO big deal verder.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja, ik begrijp wat je bedoeld. Het hoort misschien inderdaad niet echt thuis in een trip report omdat het geen meerwaarde geeft aan de ervaring..

Daar heb je een punt! :)
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Super report man! Zo'n ervaring op wiet, toppie :hearteyes:
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#5
dacht ik het niet dat het hem hier weer over heel die alinea ging over die nationaliteiten had het idd over alleen voor die SLECHTE soort..

en trouwens dit is een deel van het tripreport (het ging toen in me om, ik was alleen??) dus waarom zou ik het niet mogen neerschrijven :) ?

vond het gewoon vrij uniek omdat ik alleen blowde normaal maak ik dan niet zoveel dingen mee en loop ik gewoon wat rond in m'n eigen wereld, daarom :wink:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#6
pff ik loop zo vaak met capuchon op maar heb nog nooit ruzie gezocht of iemand bestolen of wat dan ook?
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zeker leuk om te lezen dat mensen ook nog kunnen genieten van een 'gewoon' jointje! :grin:
k
kennehLid
01-01-2024, 00:00
#8
gent is idd wel een chille stad, maar 'k zou me er toch niet op mijn gemak voelen om in het centrum een jointje te roken!! :grin:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#9
kenneh zei:
gent is idd wel een chille stad, maar 'k zou me er toch niet op mijn gemak voelen om in het centrum een jointje te roken!! :grin:
Klik om te vergroten...

Waarom niet? Hoe meer je het probeert te verstoppen hoe verdachter je lijkt.
Trouwens als je gewoon op je eentje een jointje loopt/zit te roken is er niets aan de hand.
Maar als je met meerdere bent of zelf met 2 en je geeft hem door... Dat valt veel meer op want wie geeft er nu een sigaret door? :wave:
k
kennehLid
01-01-2024, 00:00
#10
dat klopt wel Koxbox, maar weed kan je van ver al ruiken
en als de wind de geur nu net draagt tot bij die politie aan de overkant.. :grin:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik dacht echt dat er iets met die politie ging gebeuren, maar nee..
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#12
kenneh zei:
dat klopt wel Koxbox, maar weed kan je van ver al ruiken
en als de wind de geur nu net draagt tot bij die politie aan de overkant.. :grin:
Klik om te vergroten...

Altijd dicht bij een groep allochtonen lopen dan zijn zij het... :P
Nee grapje natuurlijk, als je tussen de mensen loopt gaan ze je echt niet spotten tenzij je natuurlijk alleen loopt in een straat(je) waar niemand anders loopt.

Maar je moet een beetje weten waar je wat kan doen in Gent, eenmaal je dat weet is Gent your oyster! :hearteyes:
s
space jaceLid
01-01-2024, 00:00
#13
Sublimo zei:
Leuk dat je zo kunt genieten van een joint :grin:
Klik om te vergroten...

volgens mij doen de meeste mensen dat wel maar weet hij het gewoon heel goed te verworden ^^, goed report, loved it! :hearteyes:
H
Hellraiser_[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#14
KoxBox zei:
Hehe, leuk reportje! Eens wat anders, maar die foto is wel van de Graslei niet de Korenlei (klein detail) :P. Ik ben het volledig eens met dat immigratie gedoe, het is echt niet meer normaal hier... :( Als je in de stad rondloopt waan je je gewoon in Marokko ofzo.

Edit: in je onderschrift staat er comi's ipv comBi's. :wave:
Klik om te vergroten...

ik zou zohard van dit forum gekickt worden door marja als dit zou zegge :openmouth:

nice report even lekker zitten lezen :stoned:
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
:rock:
e
electergieLid
01-01-2024, 00:00
#16
nice, reportje

dit doe ik ook vaak, vooral als er niemand is die een uurtje vrij heeft om eentje te roken
dan doe ik em ma zelf op de korelei of graslei, en die flikken gaan NOOIT iets doen, trusts me...
lekker iedereen observeren en afvragen wie wat hoe waar waarom wanner????...

dat geval met die man die van je muziek genoot, dat heb ik ook soms, dan ik blijf bij mijn eerste gedachte, gewoon die joint doorgeven :stoned: en als die persoon te hard trekt (die joint uithaalt) dan pak ik hem gewoon terug en verplaats ik mij... zo simpel.
want alles wat je heeft krijg je zeker nog terug en misschien zelfs dubbel.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#17
electergie zei:
lekker iedereen observeren en afvragen wie wat hoe waar waarom wanner????...
Klik om te vergroten...

Dat is inderdaad een leuke bezigheid! Echt grappig wat je dan allemaal ziet, en vooral wat voor mensen.
Ik heb dan echt vaak zo iets van: dit maak je echt alleen maar mee (of zie je alleen)als je stoned bent!
l
lipsticknmascaraLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik kreeg inderdaad ook zo'n gevoel dat er met de politie iets zou gaan gebeuren! En ook een soort 'lief dagboek'-gevoel. Het is lekker gedetailleerd! Ik vind t zelf ook altijd wel chill om een jointje te roken aan de galderse meren bijvoorbeeld bij Breda, lekker over t water uit kijken en zien hoe alle mensen erbij lopen/zwemmen/rennen/voetballen/etc. Kom eigenlijk nooit in Gent, maar die foto zag er wel uit als ergens waar ik graag mensen zou kijken. Chill report!
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#19
Heerlijk he, mensen kijken...Mooi report, heb het met veel plezier gelezen.

Een ding; je hebt het over marrokanen etc.....je draagt zelf oosterse kleding. In principe hang jij net zo goed als die marrokanen en turken een andere cultuur aan dan de gangbare, mainstream westerse cultuur. Ja ja, kledij staat niet voor cultuur..doesnt matter. Uit je verslag is mij duidelijk geworden dat je een vredig persoon bent, iemand die open staat voor andere culturen....die marginale marrokanen zijn marginaal omdat niemand ze leert hoe ze uit kunnen blinken, hoe ze openminded kunnen zijn. Zij zijn openminded als jij hen openminded benadert...dat geldt voor elk mens.
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#20
nicolai zei:
Heerlijk he, mensen kijken...Mooi report, heb het met veel plezier gelezen.

Een ding; je hebt het over marrokanen etc.....je draagt zelf oosterse kleding. In principe hang jij net zo goed als die marrokanen en turken een andere cultuur aan dan de gangbare, mainstream westerse cultuur. Ja ja, kledij staat niet voor cultuur..doesnt matter. Uit je verslag is mij duidelijk geworden dat je een vredig persoon bent, iemand die open staat voor andere culturen....die marginale marrokanen zijn marginaal omdat niemand ze leert hoe ze uit kunnen blinken, hoe ze openminded kunnen zijn. Zij zijn openminded als jij hen openminded benadert...dat geldt voor elk mens.
Klik om te vergroten...

dankje maar euh ene met een hanekam vol frietvet naar achter en naar voor en met oorbellen in en schoenen die bijna pijn doen aan m'n ogen, just not my cup of tea:) heb al veel onvriendelijkheid gekent van die soort ken ze heus wel vanbinne:wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."