#1
kenneh zei:gent is idd wel een chille stad, maar 'k zou me er toch niet op mijn gemak voelen om in het centrum een jointje te roken!!![]()
Waarom niet? Hoe meer je het probeert te verstoppen hoe verdachter je lijkt.
Trouwens als je gewoon op je eentje een jointje loopt/zit te roken is er niets aan de hand.
Maar als je met meerdere bent of zelf met 2 en je geeft hem door... Dat valt veel meer op want wie geeft er nu een sigaret door?


