#1
Weet je ongeveer hoe oud je San-Pedro was ?
Ze beginnen meestal pas vanaf een jaar of 3 mescaline te produceren.
Ze beginnen meestal pas vanaf een jaar of 3 mescaline te produceren.
Samakayne zei:Ik heb hier zo'n 500 gram van geschild
Sublimo zei:Weet je ongeveer hoe oud je San-Pedro was ?
Ze beginnen meestal pas vanaf een jaar of 3 mescaline te produceren.
Tripper zei:Samakayne zei:Ik heb hier zo'n 500 gram van geschild
Ik neem aan dat de San pedro's vers waren? Heb je alleen de schil gebruikt of ook het binnenste? Van welke site heb je de cactus? Heb je de ph omlaag gebracht met iets van zuur, want dan alleen is Mescaline oplosbaar in water. Anders heb je de Mesc eruit gefilterd.
Sublimo zei:Dan kan het nog een cactus zijn die een te laag gehalte aan mescaline had. Het is en blijft net zoals paddestoelen/truffels een natuurproduct.
Rabbithole zei:Zit de meeste mescaline niet in de schil? Misschien heb je te dik geschild.
Samakayne zei:Sublimo zei:Dan kan het nog een cactus zijn die een te laag gehalte aan mescaline had. Het is en blijft net zoals paddestoelen/truffels een natuurproduct.
Dat was een beetje mijn 2de gedachte.
De andere cactus staat netjes in een potje om een aantal jaartjes te groeien![]()
Bedankt voor de replies, iedereen![]()
´De schil´ die je weg moet doen is het doorzichtige laagje dat je er met een mesje af kan pielen (nadat je de stekels hebt verwijderd) Onder die schil zit het groene goedje, en dat is wat je wilt hebben. Heb je misschien dat groene spul ook weggedaan en alleen het witte opgegeten?Samakayne zei:De schil heb ik niet gebruikt, wel het witte binnenste. een 'houten' kern ben ik niet echt tegengekomen dus heb ik die kern mee de blender in gekieperd. (later dan gelezen dat je daar misselijk van kan worden >.>)
ik heb niet echt geschild maar eerder gepeld.
leek me veiliger omdar er dan geen donkergroen vlees op de schil bleef hangen.
Rabbithole zei:Het is dus wel een misverstand dat dat precies hetzelfde is als de cactus. Mescaline is slechts één van de vele psychoactieve stoffen in San Pedro of Peyote, terwijl synthetische mescaline dus louter uit mescaline bestaat. Het schijnt dat juist de combinatie van stoffen zorgt voor die typische cactuservaring, en niet alléén de mescaline (hoewel dit wel de duidelijkst merkbare actieve stof is). Verwacht dus niet dat je trip gelijk staat aan het consumeren van een cactus. Neemt niet weg dat ik geen nee zou zeggen tegen synthetische mescaline, maar dat is een ander verhaal. (A)
Tripper zei:Ik denk dat de fout zit in het filteren van de substantie, het geen wat je weg hebt gegooid had je juist op moeten eten.
Samakayne zei:Tripper zei:Ik denk dat de fout zit in het filteren van de substantie, het geen wat je weg hebt gegooid had je juist op moeten eten.
Die schil dus?
Maar de stoffen zitten er net onder, in het groene vruchtvlees.
Ik zie niet echt in hoe je de stoffen dan kan weggooien, tenzij je de helft van het groene vlees aan de schil laat hangen.
Het resultaat hiervan (een donker/kakki-groene pulp/vocht) in een oud tshirt gedaan en laten uitlekken boven een kan.

Rabbithole zei:Dit heb je wel weggegooid, misschien heb je hierbij ook psychoactieve stoffen weggegooid?

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."