Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer san Pedro

Eerste keer san Pedro

26 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
a
abbyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hij kan toch gewoon alle actieve stoffen hebben uitgekotst, dat had ik namelijk ook bij de eerste keer dat ik truffels deed.
S
SamakayneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Tripper zei:
Ik denk dat de fout zit in het filteren van de substantie, het geen wat je weg hebt gegooid had je juist op moeten eten.
Klik om te vergroten...

Die schil dus?
Maar de stoffen zitten er net onder, in het groene vruchtvlees.
Ik zie niet echt in hoe je de stoffen dan kan weggooien, tenzij je de helft van het groene vlees aan de schil laat hangen.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#3
Samakayne zei:
Tripper zei:
Ik denk dat de fout zit in het filteren van de substantie, het geen wat je weg hebt gegooid had je juist op moeten eten.
Klik om te vergroten...

Die schil dus?
Maar de stoffen zitten er net onder, in het groene vruchtvlees.
Ik zie niet echt in hoe je de stoffen dan kan weggooien, tenzij je de helft van het groene vlees aan de schil laat hangen.
Klik om te vergroten...

Het resultaat hiervan (een donker/kakki-groene pulp/vocht) in een oud tshirt gedaan en laten uitlekken boven een kan.
Klik om te vergroten...

Dit heb je wel weggegooid, misschien heb je hierbij ook psychoactieve stoffen weggegooid?
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#4
Eet in het vervolg gewoon de hele cactus op met stekels en al, zoals een echte vent! :rock:
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik zweer bij san pedro heel de cacti te pluggen :)
S
SamakayneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Rabbithole zei:
Dit heb je wel weggegooid, misschien heb je hierbij ook psychoactieve stoffen weggegooid?
Klik om te vergroten...

Zou misschien wel kunnen, maar heb 't klaargemaakt volgens de site van Erowid.
Op andere sites ook gelezen dat je dat mocht weggooien.

Volgende keer gewoon heel dat ding verorberen zoals KoxBox zegt! :rock:
e
electergieLid
01-01-2024, 00:00
#7
KoxBox zei:
Eet in het vervolg gewoon de hele cactus op met stekels en al, zoals een echte vent! :rock:
Klik om te vergroten...


das ne vent uit gent!!!!!

maar ik begrijp nog steeds niet waarom mensen dit willen pellen, koken, filteren, geleidelijk aan opeten en alle andere zever...?

als je kan wachten tot de cactus is gegroeid, wacht dan ook tot hij is gedroogd

maal hem en eet/snuif hem op of pop em erin.. maakt mij niet uit

plus je water uit de cactus verdwijnt en de mescaline actieve stoffen gaan in kracht stijgen
en let ook op, als dit je eerste trip op een cactus is dan ga je nog een 2de keer moeten proberen
je eerste keer wilt je lichaam 't niet perfect opnemen en is 't de mescaline en andere stoffen gewoon niet gewoon; zaaien groeien drogen consumeren en herhalen...

probeer gewoon opnieuw

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."