OT: Leuk geschreven en een goede trip ook, alleen jammer dat je de sterkte niet weet. Zolang het voor jou de goede zijn die een leuke trip geven lijkt me dat je dan maar op je gevoel moet afgaan. Toffe trip!
Arthur King zei:
spacelord zei:
Heb het zelf niet meegemaakt maar de persoon bij wie ik mijn zegels haal, gebruikt Panoramix zelf. Ben ze ook al op een goa tegegekomen, maar meer dan van horen zeggen weet ik er ook niet van
Sowieso zullen er vast nog wel sterke zegels gemaakt worden, hoe komt het eigenlijk dat de zegels van vroeger sterker waren (jaren '60)?
OF: Toen was het bij de apotheek te krijgen en waren de zegels, dots,liquid overal doordrenkt inderdaad een stuk sterker.
Ik denk dat het komt doordat de lsd scene even ingestort was (omdat we niet zo mogen denken van de overheid...) maar godzijdank heeft het alles overleefd en zal het nog lang blijven het prachtige stofje
Ik ga maandag weer een ouderwtste trip doen om het zo maar te noemen. rond de 1200mics(1.2mg toch?
![:wink:]()
staat op het programma voor maandag, lekker naar universe 99 zonder tripsitter doe het liever alleen zo een hoge dosis voor de eerste keer boven de 1000mics
Mijn tante heb ik 2 mayas zegels gegeven want dat wou ze weer eens doen na veele jaren...
(klinkt raar maar waar ze schildert en was volop actief in de hippie scene dus die weet er veel van) Ze had een leuke trip vertelde ze mij, maar het was ze zei ook dat die tripjes echt vele malen lichter waren. Dossisen van 1500 mics wat voor haar vrienden van de tijd als normaal werd beschouwd is het meest wat ze ooit heeft genomen, wat niet als bizar hoog werd gezien in die kringen waar ze mee leefde.