Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsUltimate LSD: Het Pad Der Waanzin

Ultimate LSD: Het Pad Der Waanzin

59 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
LSD vind ik juist heel stuurbaar, als ik aan iets denk wat mij op een negatieve manier prikkelt denk ik gewoon aan iets anders.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#2
Vervelen tijdens het trippen? Dude... :grin: That's like, impossible!
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#3
beasy zei:
KoxBox zei:
beasy zei:
Als ik één ding heb geleerd over LSD dan is het net dat je er totaal geen controle over hebt, en dat je gedachten jou sturen en dat je je niet moet laten overnemen door die gedachtes.
Klik om te vergroten...
En jij bent verwondert dat je "bad" gaat? Je moet juist alles over je heen laten komen en helemaal niet beginnen tegenstribbelen.
Klik om te vergroten...

Komt op hetzelfde neer in mijn ogen :wave:
Heb dit trouwens ook alleen met grotere hoeveelheden.
Klik om te vergroten...
Dus je niet laten overnemen door gedachten en niet tegenstribbelen tegen gedachten, is voor jou hetzelfde? Rare dingen. :rolleyes:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#4
beasy zei:
KoxBox zei:
beasy zei:
Als ik één ding heb geleerd over LSD dan is het net dat je er totaal geen controle over hebt, en dat je gedachten jou sturen en dat je je niet moet laten overnemen door die gedachtes.
Klik om te vergroten...
En jij bent verwondert dat je "bad" gaat? Je moet juist alles over je heen laten komen en helemaal niet beginnen tegenstribbelen.
Klik om te vergroten...

Komt op hetzelfde neer in mijn ogen :wave:
Heb dit trouwens ook alleen met grotere hoeveelheden.
Klik om te vergroten...

Blijf jij maar lekker van de psychedelica af...
b
beasyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Leg me eens uit hoe het in zijn werking gaat bij jou, mss leer ik er ng iets van.
Je hebt een slechte gedachte? Wat doe je dan? ...
Je denkt aan iets anders? of ... :confused:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#6
beasy zei:
Leg me eens uit hoe het in zijn werking gaat bij jou, mss leer ik er ng iets van.
Je hebt een slechte gedachte? Wat doe je dan? ...
Je denkt aan iets anders? of ... :confused:
Klik om te vergroten...

Je moet het over je heen laten komen, erover nadenken. Die "slechte gedachten" krijg je niet zomaar, meestal is het iets waar je wat van kan leren. Jezelf hier tegen verzetten maakt het alleen nog maar erger.

Ik zou het sowieso geen slechte gedachten noemen, sommige dingen in het leven zijn nu eenmaal niet fijn. Maar toch moeten we over die dingen nadenken. Psychedelica helpen je hierbij, helpen om de verborgen gevoelens naar de oppervlakte te brengen zodat je ze kunt verwerken, ervan kunt leren of wat jij er ook uit haalt. Het is dus altijd een goede ervaring, nooit een slechte. Er zijn nu eenmaal vervelende dingen, die moet je niet als slecht bestempelen maar er mee om leren gaan.

Maar ik ben wel benieuwd wat jij met jou slechte gedachten bedoelt ? Want als het van die gekke dingen zijn dat je doordraaid tijdens het trippen zijn psychedelica gewoon niks voor jou en zul je er ook niks van leren. Blijf er dan maar af.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#7
beasy zei:
Leg me eens uit hoe het in zijn werking gaat bij jou, mss leer ik er ng iets van.
Je hebt een slechte gedachte? Wat doe je dan? ...
Je denkt aan iets anders? of ... :confused:
Klik om te vergroten...
Ja, wat doe ik dan? Die proberen relativeren door gewoon tegen mijn eigen te zeggen dat het door de LSD komt en dat die gedachtes even rap weggaan dan ze komen. Dat is één manier, hoe kan ik je nu zeggen hoe je een negatieve gedachte moet aanpakken? Dat is zodanig persoonlijk, het ligt er maar aan hoe sterk je bent, hoe je in het leven staat, enz...

Maar je mag nooit tegenstribbelen of panikeren.
Panikeren helpt niet, voorzichtig zijn wel.

Edit: Sublimo bevestigt net mijn theorie. :grin:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#8
Drientje zei:
LSD vind ik juist heel stuurbaar, als ik aan iets denk wat mij op een negatieve manier prikkelt denk ik gewoon aan iets anders.
Klik om te vergroten...
Feit, dit ervaar ik ook. Bij paddenstoelen daarentegen... Bij LSD zit jij aan het stuur, maar bij paddo's ben je maar de co-piloot.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#9
KoxBox zei:
Drientje zei:
LSD vind ik juist heel stuurbaar, als ik aan iets denk wat mij op een negatieve manier prikkelt denk ik gewoon aan iets anders.
Klik om te vergroten...
Feit, dit ervaar ik ook. Bij paddenstoelen daarentegen... Bij LSD zit jij aan het stuur, maar bij paddo's ben je maar de co-piloot.
Klik om te vergroten...

Dat heb ik dus ook, bij paddestoelen kan alles zo enorm chaotisch zijn, wel fijn chaotisch maar wat een chaos soms :P Bij LSD heb ik de teugels in handen. Daarbij komt nog dat ik bij mijn laatste trip sterk merkte dat LSD zich aanpast aan de omgeving. Stond ik bij een drukke groep mensen begon ik het lichtjes benauwd te krijgen, zo van van wow rustig aan allemaal. Zat ik dan 5 min. later weer in de bus was alles weer rustig.
b
beasyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Die proberen relativeren door gewoon tegen mijn eigen te zeggen dat het door de LSD komt en dat die gedachtes even rap weggaan dan ze komen. Dat is één manier, hoe kan ik je nu zeggen hoe je een negatieve gedachte moet aanpakken? Dat is zodanig persoonlijk, het ligt er maar aan hoe sterk je bent, hoe je in het leven staat, enz...

Dit is nou net hoe ik het doe.
Negatieve gedachten opzich heb ik niet, soms wordt het me gewoon effe teveel. Als ik kleine hoeveelheden neem heb ik dat ook nooit. Heb al genoeg lsd ervaringen achter de rug om te weten dat dit door de drug komt. In mijn ogen bestaat een bad trip ook niet.
Peace
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#11
beasy zei:
Best wel grappig uitleg na je verhaal gelezen te hebben, je zegt dat je je trip kan sturen en toch ga je bad? :rolleyes:
Als ik één ding heb geleerd over LSD dan is het net dat je er totaal geen controle over hebt, en dat je gedachten jou sturen en dat je je niet moet laten overnemen door die gedachtes.

Je wou "het bereiken" vind ik zo absurd. Sry hoor maar wat wil je dan?
Klik om te vergroten...

hee man ik heb nergens in mijn trip vermeld dat ik bad gegaan ben, zoals ik al zei ga ik nooit bad (je moet doorhebben hoe een trip werkt dan gebeurt dat niet meer), ik zei dat ik het plezier in trippen kwijt was en gewoon de trip beleelfde en mijn omgeving zag zoals ik kijk naar mijn omgeving als ik nuchter ben, gewoon op een neutrale manier.

En dat 'het' kan ik enkel deftig beschrijven als ik trip, het is de grootste mindfuck die je kan krijgen met een overdonderende ontlading en nog zoveel meer..
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#12
beasy zei:
Die proberen relativeren door gewoon tegen mijn eigen te zeggen dat het door de LSD komt en dat die gedachtes even rap weggaan dan ze komen.
Peace
Klik om te vergroten...

Zo simpel was het deze keer niet, het kwam er uiteindelijk allemaal op neer dat we ons afvroegen wat er nu eigelijk leuk aan trippen is. We vonden geen enkel argument wat er nu leuk aan was en dat het allemaal maar neerkomt op 'je zintuigen voor de gek houden en that's it no magic just brainfuck'.
Uiteindelijk is het wel wat meer dan dat aangezien je er wel nog wat van kan leren.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#13
OT: Leuk geschreven en een goede trip ook, alleen jammer dat je de sterkte niet weet. Zolang het voor jou de goede zijn die een leuke trip geven lijkt me dat je dan maar op je gevoel moet afgaan. Toffe trip!



Arthur King zei:
spacelord zei:
Heb het zelf niet meegemaakt maar de persoon bij wie ik mijn zegels haal, gebruikt Panoramix zelf. Ben ze ook al op een goa tegegekomen, maar meer dan van horen zeggen weet ik er ook niet van :wink:
Klik om te vergroten...
Sowieso zullen er vast nog wel sterke zegels gemaakt worden, hoe komt het eigenlijk dat de zegels van vroeger sterker waren (jaren '60)?
Klik om te vergroten...




OF: Toen was het bij de apotheek te krijgen en waren de zegels, dots,liquid overal doordrenkt inderdaad een stuk sterker.
Ik denk dat het komt doordat de lsd scene even ingestort was (omdat we niet zo mogen denken van de overheid...) maar godzijdank heeft het alles overleefd en zal het nog lang blijven het prachtige stofje :hearteyes:
Ik ga maandag weer een ouderwtste trip doen om het zo maar te noemen. rond de 1200mics(1.2mg toch?:wink: staat op het programma voor maandag, lekker naar universe 99 zonder tripsitter doe het liever alleen zo een hoge dosis voor de eerste keer boven de 1000mics
Mijn tante heb ik 2 mayas zegels gegeven want dat wou ze weer eens doen na veele jaren...
(klinkt raar maar waar ze schildert en was volop actief in de hippie scene dus die weet er veel van) Ze had een leuke trip vertelde ze mij, maar het was ze zei ook dat die tripjes echt vele malen lichter waren. Dossisen van 1500 mics wat voor haar vrienden van de tijd als normaal werd beschouwd is het meest wat ze ooit heeft genomen, wat niet als bizar hoog werd gezien in die kringen waar ze mee leefde.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#14
Is het niet zo dat als je boven de zoveel mics (dacht 500) neemt dat het niet meer toeneemt in intensiteit maar dat je gewoon veel langer tript?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#15
Elk lichaam werkt anders het zou kunnen dat je boven de 500mics niet intenser word maar langer.
Vorige keer toen ik ongeveer 800mics deed ging ik zelf in ieder geval een stuk heftiger dan op rond de 450-500 mics. Dus ik kan geen goed antwoord geven behalve het zelf eens te ervaren mocht je in interesse hebben bij hoge doseringen. De trip was heftiger en een aantal uur langer met 800mics. Maar dat is mijn persoonlijke ervaring.
Misschien heb je er iets aan. :wave:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mathijs zei:
Elk lichaam werkt anders het zou kunnen dat je boven de 500mics niet intenser word maar langer.
Vorige keer toen ik ongeveer 800mics deed ging ik zelf in ieder geval een stuk heftiger dan op rond de 450-500 mics. Dus ik kan geen goed antwoord geven behalve het zelf eens te ervaren mocht je in interesse hebben bij hoge doseringen. De trip was heftiger en een aantal uur langer met 800mics. Maar dat is mijn persoonlijke ervaring.
Misschien heb je er iets aan. :wave:
Klik om te vergroten...
Ik heb mijn portie harde trips al gehad. Maar ik had het ooit ergens eens gelezen dat het niet intenser werd boven een bepaald aantal mics, vandaar dat ik het vroeg. :)
D
DutchCookieLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mathijs zei:
Elk lichaam werkt anders het zou kunnen dat je boven de 500mics niet intenser word maar langer.
Vorige keer toen ik ongeveer 800mics deed ging ik zelf in ieder geval een stuk heftiger dan op rond de 450-500 mics. Dus ik kan geen goed antwoord geven behalve het zelf eens te ervaren mocht je in interesse hebben bij hoge doseringen. De trip was heftiger en een aantal uur langer met 800mics. Maar dat is mijn persoonlijke ervaring.
Misschien heb je er iets aan. :wave:
Klik om te vergroten...

800 mics? weet je dan nog wel zeker of je niet op het plafond loopt? :P
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#18
Haha nee dat wist ik nog net wel, maar wel uren waanzin/erg vreemde idieen en inzichten bood het me tussen de grote chaos! Trip duurde ongeveer 20 uur voordat de comedown kwam maar daar had ik toch al rekening mee genomen:). Zolang er maar geen ingewikkelde hoeft te doen en van te voren koken etc. voor het gemak even buiten de boekjes denken voor me problemen. Heerlijk stofje vind ik persoonlijk :hearteyes:
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mathijs zei:
Haha nee dat wist ik nog net wel, maar wel uren waanzin/erg vreemde idieen en inzichten bood het me tussen de grote chaos! Trip duurde ongeveer 20 uur voordat de comedown kwam maar daar had ik toch al rekening mee genomen:). Zolang er maar geen ingewikkelde hoeft te doen en van te voren koken etc. voor het gemak even buiten de boekjes denken voor me problemen. Heerlijk stofje vind ik persoonlijk :hearteyes:
Klik om te vergroten...

pfff 20 uur man, ik heb het wel gezien na een 6tal uur. Daarmee dat ik ook liever paddestoelen gebruik. Ben een keer 18 uur hard gegaan op acid, helemaal geen bad trip maar de extase en lol is er gewoon af bij mij na 6 uur. Dan begin je je te vervelen en te ergeren op de hallucinaties :tongueout:. Natuurlijk denkt bijlange niet iedereen hier zo over, die 6 uur breng ik ook wel door met enorme hoeveel heden wiet en lachgas :stoned:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
KoxBox zei:
Vervelen tijdens het trippen? Dude... :grin: That's like, impossible!
Klik om te vergroten...
Van mij mag het nog wel wat langer duren.

Alleen jammer dat mijn ogen het niet trekken. Ik kan op een gegeven moment niets meer zien van de moeheid.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."