Best wel grappig uitleg na je verhaal gelezen te hebben, je zegt dat je je trip kan sturen en toch ga je bad?
Als ik één ding heb geleerd over LSD dan is het net dat je er totaal geen controle over hebt, en dat je gedachten jou sturen en dat je je niet moet laten overnemen door die gedachtes.
Heb trouwens dezelfde gehad (100 mic), 2 genomen en op een gegeven moment ook eventjes op bad gegaan door omstandigheden.
Heb dit trouwens vaker/ik beschouw het als een stukje van de trip, op een gegeven moment is het teveel maar achteraf kom je als een god terug. Je hebt geen positief zonder negatief.
Als je echt ervaren was zou je die gedachte wel weggewerkt hebben op één of andere manier maar blijkbaar stond je toen niet zo sterk in je schoenen.
Als je denkt dat je te ver bent gegaan dan triger je zelf een bad trip.
Je wou "het bereiken" vind ik zo absurd. Sry hoor maar wat wil je dan?
De zotste visuals komen met de grootste mindfucking, blijkbaar kon je die toen niet aan.
Je zit in de hemel of in de hel, de keuze ligt deels bij jezelf.
Dit vind ik persoonlijk net de mindere kant aan lsd, je bent als een klein kind die naif is en alles als een spons opneemt. Goed of slecht.
Bij deze: Jij bent het ship, LSD is aan het roer
![:tearsofjoy:]()