Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsUltimate LSD: Het Pad Der Waanzin

Ultimate LSD: Het Pad Der Waanzin

59 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#1
KoxBox zei:
250mics? Kan ik moeilijk geloven zo sterke zegels worden naar mijn weten zelf (zo goed als) niet (meer) gemaakt... 180 kan ik nog geloven, zoals de Maya's en stuff maar 250 ik weet het niet hoor...
Waren het deze toevallig?


Ik heb hiervan een halfje genomen en ben bijna zeker dat dat niet meer dan max. 60-70mics was.(per helft dan welteverstaan)
Klik om te vergroten...

Heb je nooit gehoord van Panoramix zegels? Deze bevatten rond de 400µg daar ben je 48 uur lang compleet van de wereld van :grin: Hier waag ik me echter absoluut niet aan maar ze bestaan en worden nog wel zeker gemaakt :)
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#2
KoxBox zei:
250mics? Kan ik moeilijk geloven zo sterke zegels worden naar mijn weten zelf (zo goed als) niet (meer) gemaakt... 180 kan ik nog geloven, zoals de Maya's en stuff maar 250 ik weet het niet hoor...
Waren het deze toevallig?


Ik heb hiervan een halfje genomen en ben bijna zeker dat dat niet meer dan max. 60-70mics was.(per helft dan welteverstaan)
Klik om te vergroten...
ja die, die buddha shiva's
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#3
spacelord zei:
KoxBox zei:
250mics? Kan ik moeilijk geloven zo sterke zegels worden naar mijn weten zelf (zo goed als) niet (meer) gemaakt... 180 kan ik nog geloven, zoals de Maya's en stuff maar 250 ik weet het niet hoor...
Waren het deze toevallig?


Ik heb hiervan een halfje genomen en ben bijna zeker dat dat niet meer dan max. 60-70mics was.(per helft dan welteverstaan)
Klik om te vergroten...

Heb je nooit gehoord van Panoramix zegels? Deze bevatten rond de 400µg daar ben je 48 uur lang compleet van de wereld van :grin: Hier waag ik me echter absoluut niet aan maar ze bestaan en worden nog wel zeker gemaakt :)
Klik om te vergroten...
Is 48u niet ietwat overdreven?
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heb het zelf niet meegemaakt maar de persoon bij wie ik mijn zegels haal, gebruikt Panoramix zelf. Ben ze ook al op een goa tegegekomen, maar meer dan van horen zeggen weet ik er ook niet van :wink:
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#5
spacelord zei:
Heb het zelf niet meegemaakt maar de persoon bij wie ik mijn zegels haal, gebruikt Panoramix zelf. Ben ze ook al op een goa tegegekomen, maar meer dan van horen zeggen weet ik er ook niet van :wink:
Klik om te vergroten...
Sowieso zullen er vast nog wel sterke zegels gemaakt worden, hoe komt het eigenlijk dat de zegels van vroeger sterker waren (jaren '60)?
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#6
Goeie vraag, ik neem aan omdat iedereen het toen deed en gewoon het tripniveau hoger lag dan de dag van vandaag. Maar dat is maar wat ik denk, ben geen expert :P
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#7
omdat dan het groepje acid gebruiker beperkt en vast was
nu doen zelfs de grootste marginalen en benullen het dus een beetje minder is wel wenselijk want echt veel van set en setting kennen die niet denkik:tongueout:
D
DutchCookieLid
01-01-2024, 00:00
#8
even totaal off topic,
ik wil binnenkort ook graag eens LSD proberen maar het probleem is dat ik dit soort gedachtes, dingen door te hebben, mischien mn eigen psychoses triggeren of ik heb ze al, die heb ik nuchter vaak. als ik stoned ben ook vaak maar dan is het meer een gevoel van teleurstelling in het leven om dat er toch niks inzit
als ik eenmaal nuchter ben weet ik ook wel weer dat het wel meevalt en ik heb het ook lang niet altijd, maar af en toe wel.
ook bijvoorbeeld nachten lang wakker liggen puur om de gedachte 'wanneer zou ik in slaap vallen?'
dan slaap je bijna en krijg je die gedachte weer, en hij blijft maar komen.

als ik dit soort dingen dus af en toe heb is het dan verstandig LSD te doen? of zou ik daarmee echt mn eigen psychoses triggeren en mezelf het gekkenhuis in helpen? hoewel ik van mening ben dat ik daar nu ook al zou horen :rolleyes:
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#9
DutchCookie zei:
even totaal off topic,
ik wil binnenkort ook graag eens LSD proberen maar het probleem is dat ik dit soort gedachtes, dingen door te hebben, mischien mn eigen psychoses triggeren of ik heb ze al, die heb ik nuchter vaak. als ik stoned ben ook vaak maar dan is het meer een gevoel van teleurstelling in het leven om dat er toch niks inzit
als ik eenmaal nuchter ben weet ik ook wel weer dat het wel meevalt en ik heb het ook lang niet altijd, maar af en toe wel.
ook bijvoorbeeld nachten lang wakker liggen puur om de gedachte 'wanneer zou ik in slaap vallen?'
dan slaap je bijna en krijg je die gedachte weer, en hij blijft maar komen.

als ik dit soort dingen dus af en toe heb is het dan verstandig LSD te doen? of zou ik daarmee echt mn eigen psychoses triggeren en mezelf het gekkenhuis in helpen? hoewel ik van mening ben dat ik daar nu ook al zou horen :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Dit soort dingen heb ik dus in heel mijn trip gehad. Een totaal gevoel van leegte en vreugdeloosheid, het gevoel dat niets belangrijk is en alles compleet zinloos is. Ik dacht dat ik gek geworden was en nooit meer gelukkig zou kunnen zijn. Maar je bent al bijna alles wat je dacht vergeten de dag na je trip plus je emoties worden enorm versterkt. Echt 'blijven hangen' in een gedachte tijdens je trip gaat zo goed als nooit gebeuren (tenzij je echt van jezelf weet dat je een psychische stoornis hebt of toch bijna zeker bent).
D
DutchCookieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dit soort dingen heb ik dus in heel mijn trip gehad. Een totaal gevoel van leegte en vreugdeloosheid, het gevoel dat niets belangrijk is en alles compleet zinloos is. Ik dacht dat ik gek geworden was en nooit meer gelukkig zou kunnen zijn. Maar je bent al bijna alles wat je dacht vergeten de dag na je trip plus je emoties worden enorm versterkt. Echt 'blijven hangen' in een gedachte tijdens je trip gaat zo goed als nooit gebeuren (tenzij je echt van jezelf weet dat je een psychische stoornis hebt of toch bijna zeker bent).
Klik om te vergroten...

oke dan is het redelijk veilig voor me denk ik
ik heb geen psychische stoornissen tenminste niet wat is onderzocht of bewezen ofzo, ik denk soms wel dat ik het heb maar mischien ook omdat ik het wel grappig zou vindne omdat ik ervan hou lekker anders te zijn dan de meeste mensen
choqueren is vooral leuk bij mensen en dit kan ik altijd nogal makkelijk doen, ik heb zeg maar een beetje een twisted mind :hearteyes:
het lege gevoel ben ik al aan gewend maar dat komt omdat het leven uiteindelijk ook zinloos is maar dat hoef je niet altijd te denken want dat maakt alles zo saai
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#11
DutchCookie zei:
het leven uiteindelijk ook zinloos is maar dat hoef je niet altijd te denken want dat maakt alles zo saai
Klik om te vergroten...

Ik snap niet dat mensen zo pessimistisch kunnen denken. Het leven is een geschenk, elke dag heeft potentieel om een van je beste herinneringen te worden. Voeg daar nog een snuifje drugs (liefst psychedelica) aan toe en je hebt de goddelijkste combinatie om je leven door te brengen.

Geld enzo is op zich ook belangrijk maar daar mag je je niet zo op toespitsen vind ik, behalve dan om psychedelica te kopen natuurlijk. :mrgreen:
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#12
KoxBox zei:
DutchCookie zei:
het leven uiteindelijk ook zinloos is maar dat hoef je niet altijd te denken want dat maakt alles zo saai
Klik om te vergroten...

Ik snap niet dat mensen zo pessimistisch kunnen denken. Het leven is een geschenk, elke dag heeft potentieel om een van je beste herinneringen te worden. Voeg daar nog een snuifje drugs (liefst psychedelica) aan toe en je hebt de goddelijkste combinatie om je leven door te brengen.

Geld enzo is op zich ook belangrijk maar daar mag je je niet zo op toespitsen vind ik, behalve dan om psychedelica te kopen natuurlijk. :mrgreen:
Klik om te vergroten...

way 2 go :stoned:
D
DutchCookieLid
01-01-2024, 00:00
#13
KoxBox zei:
DutchCookie zei:
het leven uiteindelijk ook zinloos is maar dat hoef je niet altijd te denken want dat maakt alles zo saai
Klik om te vergroten...

Ik snap niet dat mensen zo pessimistisch kunnen denken. Het leven is een geschenk, elke dag heeft potentieel om een van je beste herinneringen te worden. Voeg daar nog een snuifje drugs (liefst psychedelica) aan toe en je hebt de goddelijkste combinatie om je leven door te brengen.

Geld enzo is op zich ook belangrijk maar daar mag je je niet zo op toespitsen vind ik, behalve dan om psychedelica te kopen natuurlijk. :mrgreen:
Klik om te vergroten...

ja dat is ook wel zo, maar niet iedereen heeft optimistisch denken als een geboortegift meegekregen =)

inzicht en atheisme zijn verlossingen maar teleurstellingen tegelijk
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#14
DutchCookie zei:
KoxBox zei:
DutchCookie zei:
het leven uiteindelijk ook zinloos is maar dat hoef je niet altijd te denken want dat maakt alles zo saai
Klik om te vergroten...

Ik snap niet dat mensen zo pessimistisch kunnen denken. Het leven is een geschenk, elke dag heeft potentieel om een van je beste herinneringen te worden. Voeg daar nog een snuifje drugs (liefst psychedelica) aan toe en je hebt de goddelijkste combinatie om je leven door te brengen.

Geld enzo is op zich ook belangrijk maar daar mag je je niet zo op toespitsen vind ik, behalve dan om psychedelica te kopen natuurlijk. :mrgreen:
Klik om te vergroten...

ja dat is ook wel zo, maar niet iedereen heeft optimistisch denken als een geboortegift meegekregen =)

inzicht en atheisme zijn verlossingen maar teleurstellingen tegelijk
Klik om te vergroten...

Jep ik denk er dus exact hetzelfde als jou over. Je moet je eigen geluk zien te vinden; ik opende laatst een topic met de vraag of drugs je gelukkig maken omdat ik een tijdje dacht van wel maar dit complete bullshit is (heb het wel over psychedelica). Ze maken je gelukkiger zolang je reeds gelukkig bent.
Z
ZachariusLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hoi hoi,

Ik heb al een tijdje op dit forum zitten rondneuzen (vooral tussen de tripreports dan) maar heb nooit echt de moeite genomen om me te registreren tot ik deze post zag.
Ik heb namelijk pik hetzelfde voorgehad met 25 gr. verse philospher's stones. Dit was de 6de keer dat ik tripte, de 5de keer op mushrooms. Ik en een vriend die ik heel goed ken hadden ook het "iets" in ons hoofd gecreëerd.
Het was de meest krankzininnige ervaring van mijn leven. Elke, maar dan ook elke gedachte of zin kwam telkens terug in dezelfde spiraal terecht en uiteindelijk op hetzelfde neer. We hadden wel enorm veel inzicht in alles en we kwamen tot het veschrikkelijke besef waar het allemaal om draaide nl.: Niets. Alles wat een nuchter of nuchterder iemand zei klonk ons zo pijnlijk nutteloos en dom in de oren en we voelden ons er rot door. Al ons aardse geluk was weggevallen en omdat we helemaal niets meer hadden om over te denken hebben we volgens mij -in onze psychotische toestand- het 'iets' gecreëerd in onze gedachten. We waren zo onzeker dat alles wat we zeiden er moeilijk uitkwam en altijd wisten we toch al wat de ander ging zeggen en waar het eigenlijk op neerkwam. Om de twee seconden werd ik heen weer geslingerd tussen me superieur en bijna goddelijk voelen en daarna weer rotslecht. Allemaal gevoelens die ik op dat moment kon en moest triggeren door mijn eigen gedachten.
Zodra je aan de gedachte begint:'Is trippen eigenlijk leuk?' ben je volgens mij gewoon fout bezig tijdens het trippen.
Enfin, die ervaring is ondertussen al meer dan een jaar geleden en ik ben blij dat ik de volgende ochtend normaal wakker werd. Als die trip me iets heeft geleerd is het toch wel dat ik even van de psychedelica moest afblijven. Heb sindsdien niet meer getript maar ga het binnenkort nog eens proberen.

Grappig is dat ik ook in leuven woon en je waarschijnlijk wel al eens heb gezien in Der Machine of een of andere goa. Ben allesins blij dat er nog mensen zijn met een soortgelijke ervaring.

Grtz
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zacharius zei:
Zodra je aan de gedachte begint:'Is trippen eigenlijk leuk?' ben je volgens mij gewoon fout bezig tijdens het trippen.

Grtz
Klik om te vergroten...

Ja, we kwamen ineens op het idee dat die paddestoel psilocybine aanmaakt als afweermechanisme en wij dat recreatief gebruiken :P . Geen idee of het waar is maar daardoor ontstond de gedachte of het nu eigelijk leuk is of niet
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#17
spacelord zei:
Jep ik denk er dus exact hetzelfde als jou over. Je moet je eigen geluk zien te vinden; ik opende laatst een topic met de vraag of drugs je gelukkig maken omdat ik een tijdje dacht van wel maar dit complete bullshit is (heb het wel over psychedelica). Ze maken je gelukkiger zolang je reeds gelukkig bent.
Klik om te vergroten...

Iedereen is gelukkig, het is maar net hoe je naar het leven kijkt. Soms kunnen psychedelica je ogen openen en je laten zien hoe gelukkig je eigenlijk wel niet bent. Ze zorgen dan indirect toch ervoor dat je gelukkig bent.

Maar zoals je al zei: je bent dan al gelukkig :) Je kunt het alleen niet altijd zien :P
b
beasyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Best wel grappig uitleg na je verhaal gelezen te hebben, je zegt dat je je trip kan sturen en toch ga je bad? :rolleyes:
Als ik één ding heb geleerd over LSD dan is het net dat je er totaal geen controle over hebt, en dat je gedachten jou sturen en dat je je niet moet laten overnemen door die gedachtes.
Heb trouwens dezelfde gehad (100 mic), 2 genomen en op een gegeven moment ook eventjes op bad gegaan door omstandigheden.
Heb dit trouwens vaker/ik beschouw het als een stukje van de trip, op een gegeven moment is het teveel maar achteraf kom je als een god terug. Je hebt geen positief zonder negatief.
Als je echt ervaren was zou je die gedachte wel weggewerkt hebben op één of andere manier maar blijkbaar stond je toen niet zo sterk in je schoenen.
Als je denkt dat je te ver bent gegaan dan triger je zelf een bad trip.
Je wou "het bereiken" vind ik zo absurd. Sry hoor maar wat wil je dan?
De zotste visuals komen met de grootste mindfucking, blijkbaar kon je die toen niet aan.
Je zit in de hemel of in de hel, de keuze ligt deels bij jezelf.

Dit vind ik persoonlijk net de mindere kant aan lsd, je bent als een klein kind die naif is en alles als een spons opneemt. Goed of slecht.
Bij deze: Jij bent het ship, LSD is aan het roer :grin: :tearsofjoy:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#19
beasy zei:
Als ik één ding heb geleerd over LSD dan is het net dat je er totaal geen controle over hebt, en dat je gedachten jou sturen en dat je je niet moet laten overnemen door die gedachtes.
Klik om te vergroten...
En jij bent verwondert dat je "bad" gaat? Je moet juist alles over je heen laten komen en helemaal niet beginnen tegenstribbelen.
b
beasyLid
01-01-2024, 00:00
#20
KoxBox zei:
beasy zei:
Als ik één ding heb geleerd over LSD dan is het net dat je er totaal geen controle over hebt, en dat je gedachten jou sturen en dat je je niet moet laten overnemen door die gedachtes.
Klik om te vergroten...
En jij bent verwondert dat je "bad" gaat? Je moet juist alles over je heen laten komen en helemaal niet beginnen tegenstribbelen.
Klik om te vergroten...

Komt op hetzelfde neer in mijn ogen :wave:
Heb dit trouwens ook alleen met grotere hoeveelheden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."