Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsUltimate LSD: Het Pad Der Waanzin

Ultimate LSD: Het Pad Der Waanzin

59 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
spacelord zei:
Wie: Ik en S
Wat: 2 zegels LSD (Shiva's), wiet, beetje cava, lachgas
Klik om te vergroten...
Sorry maar dat lijkt toch echt of je twee zegels op hebt.

En ik ben al meer dan een jaar op zoek naar goede sterke zegels, ik heb de beste connecties maar ik vind steeds geen zegels boven de 100 mics, en ja ik heb connecties in België.

Verder heb ik niets op je report te zeggen behalve dat het goed geschreven is.
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik heb die ook gehad een hele voelde ook helemaal teveel, ik voelde bijna net hetzelfde of jou ik was compleet m'n trip beu, en ik zei ook dat ik het nooit meer gingen doen!!
maar achteraf:) met wat relativeren wil je dat heus wel nog 's ik hebt ook al terug gedaan :)
ze waren zeker rond 175-200µg hier zeker weten !!
ken wat vrienden die ervaring hebben ook en die zweren ook zeker niet onder de 150µg bij deze trips!!

en man, trouwens puik werk van de sitter, kon die die triggers niet wat verzachten??
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nee, die heeft tnog nooit getript. Hij hield vooral het gesprek op gang zodat we niet onszelf gek maakten. S en ik zijn vaak in een andere ruimte gaan zitten of het kon wel is helemaal fout aflopen...
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#4
250mics? Kan ik moeilijk geloven zo sterke zegels worden naar mijn weten zelf (zo goed als) niet (meer) gemaakt... 180 kan ik nog geloven, zoals de Maya's en stuff maar 250 ik weet het niet hoor...
Waren het deze toevallig?


Ik heb hiervan een halfje genomen en ben bijna zeker dat dat niet meer dan max. 60-70mics was.(per helft dan welteverstaan)
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#5
Tijdje geleden had ik van iemand in Leuven ook zegels van 250µg. :wink:

Dusja, het kan.

Maar die zijn er nu nietmeer.

Goed geschreven, elkaar mindfucken is opzich wel grappig en leerrijk,

tot op een bepaald punt. :)
k
kennehLid
01-01-2024, 00:00
#6
damn, dit klinkt wel heel herkenbaar
je kan jezelf echt gek maken in een trip door 1 dezelfde gedachte opnieuw en opnieuw te krijgen

zeker als je denkt dat je "iets" door hebt
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#7
KoxBox zei:
250mics? Kan ik moeilijk geloven zo sterke zegels worden naar mijn weten zelf (zo goed als) niet (meer) gemaakt... 180 kan ik nog geloven, zoals de Maya's en stuff maar 250 ik weet het niet hoor...
Waren het deze toevallig?


Ik heb hiervan een halfje genomen en ben bijna zeker dat dat niet meer dan max. 60-70mics was.(per helft dan welteverstaan)
Klik om te vergroten...

Jep die waren het. Maar ik beweer niet dat ze zo sterk waren mijn dealer beweerde dat en uiteraard moet je dat altijd wel met een korrel zout nemen.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dat moet een heftige ervaring zijn geweest, jammer dat je zoeen ervaring hebt gehad met LSD. Zou je het echt nooit meer proberen ?
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#9
Sublimo zei:
Dat moet een heftige ervaring zijn geweest, jammer dat je zoeen ervaring hebt gehad met LSD. Zou je het echt nooit meer proberen ?
Klik om te vergroten...

Nee, lsd heb ik inmiddels 6 keer gebruikt en ik ben er mee uitgeëxperimenteerd. De trip duurt ook gewoon te lang vind ik. Paddo's zijn net lang genoeg naar mijn mening. Maar voorlopig stop ik gewoon met trippen omdat ik er geen bal meer aan vind. Ik heb in een jaar tijd bijna elke maand wel eens getript en ik heb er gewoon geen plezier meer in. Dan is het tijd om te stoppen. Wanneer de tijd rijp is zal ik me opnieuw aan paddestoelen wagen, mescaline staat zeker ook nog op mijn to do lijst maar het zal nog wel een tijdje duren eer ik deze goddelijke stoffen tot mij zal nemen :)
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#10
KoxBox zei:
250mics? Kan ik moeilijk geloven zo sterke zegels worden naar mijn weten zelf (zo goed als) niet (meer) gemaakt... 180 kan ik nog geloven, zoals de Maya's en stuff maar 250 ik weet het niet hoor...
Waren het deze toevallig?


Ik heb hiervan een halfje genomen en ben bijna zeker dat dat niet meer dan max. 60-70mics was.(per helft dan welteverstaan)
Klik om te vergroten...

Heb je nooit gehoord van Panoramix zegels? Deze bevatten rond de 400µg daar ben je 48 uur lang compleet van de wereld van :grin: Hier waag ik me echter absoluut niet aan maar ze bestaan en worden nog wel zeker gemaakt :)
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#11
KoxBox zei:
250mics? Kan ik moeilijk geloven zo sterke zegels worden naar mijn weten zelf (zo goed als) niet (meer) gemaakt... 180 kan ik nog geloven, zoals de Maya's en stuff maar 250 ik weet het niet hoor...
Waren het deze toevallig?


Ik heb hiervan een halfje genomen en ben bijna zeker dat dat niet meer dan max. 60-70mics was.(per helft dan welteverstaan)
Klik om te vergroten...
ja die, die buddha shiva's
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#12
spacelord zei:
KoxBox zei:
250mics? Kan ik moeilijk geloven zo sterke zegels worden naar mijn weten zelf (zo goed als) niet (meer) gemaakt... 180 kan ik nog geloven, zoals de Maya's en stuff maar 250 ik weet het niet hoor...
Waren het deze toevallig?


Ik heb hiervan een halfje genomen en ben bijna zeker dat dat niet meer dan max. 60-70mics was.(per helft dan welteverstaan)
Klik om te vergroten...

Heb je nooit gehoord van Panoramix zegels? Deze bevatten rond de 400µg daar ben je 48 uur lang compleet van de wereld van :grin: Hier waag ik me echter absoluut niet aan maar ze bestaan en worden nog wel zeker gemaakt :)
Klik om te vergroten...
Is 48u niet ietwat overdreven?
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#13
Heb het zelf niet meegemaakt maar de persoon bij wie ik mijn zegels haal, gebruikt Panoramix zelf. Ben ze ook al op een goa tegegekomen, maar meer dan van horen zeggen weet ik er ook niet van :wink:
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#14
spacelord zei:
Heb het zelf niet meegemaakt maar de persoon bij wie ik mijn zegels haal, gebruikt Panoramix zelf. Ben ze ook al op een goa tegegekomen, maar meer dan van horen zeggen weet ik er ook niet van :wink:
Klik om te vergroten...
Sowieso zullen er vast nog wel sterke zegels gemaakt worden, hoe komt het eigenlijk dat de zegels van vroeger sterker waren (jaren '60)?
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#15
Goeie vraag, ik neem aan omdat iedereen het toen deed en gewoon het tripniveau hoger lag dan de dag van vandaag. Maar dat is maar wat ik denk, ben geen expert :P
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#16
omdat dan het groepje acid gebruiker beperkt en vast was
nu doen zelfs de grootste marginalen en benullen het dus een beetje minder is wel wenselijk want echt veel van set en setting kennen die niet denkik:tongueout:
D
DutchCookieLid
01-01-2024, 00:00
#17
even totaal off topic,
ik wil binnenkort ook graag eens LSD proberen maar het probleem is dat ik dit soort gedachtes, dingen door te hebben, mischien mn eigen psychoses triggeren of ik heb ze al, die heb ik nuchter vaak. als ik stoned ben ook vaak maar dan is het meer een gevoel van teleurstelling in het leven om dat er toch niks inzit
als ik eenmaal nuchter ben weet ik ook wel weer dat het wel meevalt en ik heb het ook lang niet altijd, maar af en toe wel.
ook bijvoorbeeld nachten lang wakker liggen puur om de gedachte 'wanneer zou ik in slaap vallen?'
dan slaap je bijna en krijg je die gedachte weer, en hij blijft maar komen.

als ik dit soort dingen dus af en toe heb is het dan verstandig LSD te doen? of zou ik daarmee echt mn eigen psychoses triggeren en mezelf het gekkenhuis in helpen? hoewel ik van mening ben dat ik daar nu ook al zou horen :rolleyes:
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#18
DutchCookie zei:
even totaal off topic,
ik wil binnenkort ook graag eens LSD proberen maar het probleem is dat ik dit soort gedachtes, dingen door te hebben, mischien mn eigen psychoses triggeren of ik heb ze al, die heb ik nuchter vaak. als ik stoned ben ook vaak maar dan is het meer een gevoel van teleurstelling in het leven om dat er toch niks inzit
als ik eenmaal nuchter ben weet ik ook wel weer dat het wel meevalt en ik heb het ook lang niet altijd, maar af en toe wel.
ook bijvoorbeeld nachten lang wakker liggen puur om de gedachte 'wanneer zou ik in slaap vallen?'
dan slaap je bijna en krijg je die gedachte weer, en hij blijft maar komen.

als ik dit soort dingen dus af en toe heb is het dan verstandig LSD te doen? of zou ik daarmee echt mn eigen psychoses triggeren en mezelf het gekkenhuis in helpen? hoewel ik van mening ben dat ik daar nu ook al zou horen :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Dit soort dingen heb ik dus in heel mijn trip gehad. Een totaal gevoel van leegte en vreugdeloosheid, het gevoel dat niets belangrijk is en alles compleet zinloos is. Ik dacht dat ik gek geworden was en nooit meer gelukkig zou kunnen zijn. Maar je bent al bijna alles wat je dacht vergeten de dag na je trip plus je emoties worden enorm versterkt. Echt 'blijven hangen' in een gedachte tijdens je trip gaat zo goed als nooit gebeuren (tenzij je echt van jezelf weet dat je een psychische stoornis hebt of toch bijna zeker bent).
D
DutchCookieLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dit soort dingen heb ik dus in heel mijn trip gehad. Een totaal gevoel van leegte en vreugdeloosheid, het gevoel dat niets belangrijk is en alles compleet zinloos is. Ik dacht dat ik gek geworden was en nooit meer gelukkig zou kunnen zijn. Maar je bent al bijna alles wat je dacht vergeten de dag na je trip plus je emoties worden enorm versterkt. Echt 'blijven hangen' in een gedachte tijdens je trip gaat zo goed als nooit gebeuren (tenzij je echt van jezelf weet dat je een psychische stoornis hebt of toch bijna zeker bent).
Klik om te vergroten...

oke dan is het redelijk veilig voor me denk ik
ik heb geen psychische stoornissen tenminste niet wat is onderzocht of bewezen ofzo, ik denk soms wel dat ik het heb maar mischien ook omdat ik het wel grappig zou vindne omdat ik ervan hou lekker anders te zijn dan de meeste mensen
choqueren is vooral leuk bij mensen en dit kan ik altijd nogal makkelijk doen, ik heb zeg maar een beetje een twisted mind :hearteyes:
het lege gevoel ben ik al aan gewend maar dat komt omdat het leven uiteindelijk ook zinloos is maar dat hoef je niet altijd te denken want dat maakt alles zo saai
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#20
DutchCookie zei:
het leven uiteindelijk ook zinloos is maar dat hoef je niet altijd te denken want dat maakt alles zo saai
Klik om te vergroten...

Ik snap niet dat mensen zo pessimistisch kunnen denken. Het leven is een geschenk, elke dag heeft potentieel om een van je beste herinneringen te worden. Voeg daar nog een snuifje drugs (liefst psychedelica) aan toe en je hebt de goddelijkste combinatie om je leven door te brengen.

Geld enzo is op zich ook belangrijk maar daar mag je je niet zo op toespitsen vind ik, behalve dan om psychedelica te kopen natuurlijk. :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."