Re: Amnita Muscaria: een ervaring, goed of slecht?
soldiermoney zei:
Leuk dat je een report hebt geschreven! Ik hoor niet zoveel van de rode vliegenzwam trip in Nederland, en het is boeiend om van iemands ervaring te lezen.
Had je het gevoel dat je teveel genomen had? Kun je wat meer vertellen over de reden waarom het de foute kant op ging. Wat voelde je, zag je waar dacht je aan?
Mooi report verder
Ik denk dat het met het eten te maken had, vlak nadat ik gegeten had moest ik overgeven en daarna werd het pas echt heftig. Daarvoor was het ook intens maar prima onder controle te houden. Ik denk namelijk niet dat het teveel was, 10,5 g is maar 1/3 van de heel zware dosis (30 g). Ik denk dat als ik het een tweede keer zou doen ik er geen problemen mee zou hebben, het was een compleet nieuwe ervaring, zoals ik al zei: met niks te vergelijken.
Ik heb eigelijk niet veel gezien, had sterk het gevoel alsof iemand me klappen gaf op een gegeven moment, een soort energiestoten. Ook begonnen mijn gedachten mee rondjes te rennen, en dat was een chaotisch gevoel. Elk ding waaraan ik dacht raakte in een enorme stroomversnelling rond mijn lichaam, dat zal ook wel een reden zijn dat veel mensen er echt misselijk van worden. Ik ben dus uiteindelijk in bed gekropen wat erg goed deed, als ik men ogen sloot verdween al het lichamelijke. Net alsof ik wakker droomde. Op een gegeven moment is mijn kameraad langs mij gaan liggen en dat is het laatste wat ik weet, het volgende moment stond zijn ma in de kamer op te zeggen dat het tijd was om naar school te gaan
![:)]()
Echt een soort past-out, ik weet niet meer wanneer ik in slaap ben gevallen, mijn kameraad bevestigde dat vandaag ook, hij had geen flauw idee wanneer hij in slaap was gevallen.
De after-effects kunnen toch lang duren, hij had er vandaag nog last van...
Toch ga ik het nog eens proberen maar dan met een andere amnita muscaria, het schijnt dat de tijd van het jaar, het weer en al dat soort dingen factoren zijn die meespelen in de sterkte van de paddestoel. Je zou dus elke keer een andere trip hebben. Het kan dus heel goed dat ik volgende keer iets heel anders ga meemaken. Dat is ergens ook wel een stopper omdat je niet weet of je goed of slecht gaat gaan. Bij psycholobine paddestoelen ga ik meestal hetzelfde op een dezelfde soort.