#1
Nice report, had er nog nooit van gehoord maar lijkt me wel eens leuk om te proberen ipv Mdma ![:)]()
spacelord zei:Ben niet echt een MDMA gebruiker (tenzij je zegels met 50% LSD 50% MDMA meerekent) maar ondanks vond ik dat het prettig, boeiend en vlot wegleest![]()
Mowgli zei:spacelord zei:Ben niet echt een MDMA gebruiker (tenzij je zegels met 50% LSD 50% MDMA meerekent) maar ondanks vond ik dat het prettig, boeiend en vlot wegleest![]()
Bedoel je een zegeltje met een lekkere dosis van 100 microgram LSD en een inactieve dosis van 100 microgram MDMA?
Of bedoel je een zegeltje met een lekkere dosis van 110 milligram MDMA en een onuitspreekbaar belachelijke dosis van 110 milligram LSD? (wat overigens nooit op een klein stukje papier zou passen....)
spacelord zei:Mowgli zei:spacelord zei:Ben niet echt een MDMA gebruiker (tenzij je zegels met 50% LSD 50% MDMA meerekent) maar ondanks vond ik dat het prettig, boeiend en vlot wegleest![]()
Bedoel je een zegeltje met een lekkere dosis van 100 microgram LSD en een inactieve dosis van 100 microgram MDMA?
Of bedoel je een zegeltje met een lekkere dosis van 110 milligram MDMA en een onuitspreekbaar belachelijke dosis van 110 milligram LSD? (wat overigens nooit op een klein stukje papier zou passen....)
Geen idee hoeveel MDMA er op zit. Ik weet alleen van mijn (ex)dealer dat de zegels zowel lsd als mdma bevatten en dat dat ong 50-50 zou zijn. Je merkte duidelijk wat van de mdma en de visuals waren bijlange niet zo sterk als een bij een volwaardige zegel. Maar veel kan ik er niet over vertellen, ik weet wel dat er tamelijk wat van die zegels in omloop zijn (lsd is geur en smaakloos terwijl die zegels enorm bitter smaken)
Telpeva zei:Over proefkonijnen.... Tja wat kan ik erover zeggen, ik ben de laatste tijd toch al enthousiast bezig met experimenteren. Meestal natuurlijk wel gewoon voorbereid en ingelezen, in dit geval was dat helaas niet al te goed mogelijk. De redenatie dat als het in Engeland legaal en redelijk gehypt / en masse op de markt wordt gestort deed me er in elk geval wel genoeg vertrouwen in hebben om het 1 keer te overleven
![]()
Eerlijkgezegd had ik er eerder rekening mee gehouden dat het wat magertjes zou werken dan dat ik er echt slecht op zou gaan, m'n lichaam is vrij sterk wat betreft drugs![]()
ik heb zelf sowieso mn twijfels wat er in die rode capsules heeft gezeten
"Je hebt het erg leuk beschreven, zo goed dat ik het ook eens ga proberen"
Whoo, eerste doel was natuurlijk informeren, maar dit doet me ook zeker deugd.
Sadpanda zei:Op zo'n zegeltje past echt niet genoeg MDMA om iets van te voelen hoor, zal gewoon LSD geweest zijn. :P
spacelord zei:Sadpanda zei:Op zo'n zegeltje past echt niet genoeg MDMA om iets van te voelen hoor, zal gewoon LSD geweest zijn. :P
Ik ben echt zeker dat er mdma op zat :P voelde er niet veel van natuurlijk, ik denk eerder dat er genoeg voor de grenseffecten op zit gewoon om je lsd trip makkelijker te sturen ofzo
J0rrit zei:spacelord zei:Sadpanda zei:Op zo'n zegeltje past echt niet genoeg MDMA om iets van te voelen hoor, zal gewoon LSD geweest zijn. :P
Ik ben echt zeker dat er mdma op zat :P voelde er niet veel van natuurlijk, ik denk eerder dat er genoeg voor de grenseffecten op zit gewoon om je lsd trip makkelijker te sturen ofzo
Jij gelooft ook alles wat de dealer jou vertelt??? Bullshit kerel, treshold mdma is misschien 50 mg. Dat past nooit op een zegel. Ooit gehoord van placebo effect? Dat de dealer dat aan jou had vertelt maakte het dat jij dacht dat je de mdma voelde. Kan dus niet
... Dat betekende alsnog dat mn smaak naar de haaien ging enzo, en dat ik dus de periode van het weg-ebben + een day after gevoel niet meer heb kunnen meemaken of beoordelen. Mijn gevoel zegt me dat er zeker minder last van een kater geweest zou zijn, maar dat is maar een gevoel natuurlijk. Btw, dat laatste pilletje kon mijn mood eigenlijk niet echt meer boosten, hij kwam aan als zo'n typische laatste-pil-op-een-avond-die-je-eigenlijk-niet-had-moeten-nemen, mocht dat een belletje doen rinkelen bij jullie."AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."