Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"spacelord zei: Ben niet echt een MDMA gebruiker (tenzij je zegels met 50% LSD 50% MDMA meerekent) maar ondanks vond ik dat het prettig, boeiend en vlot wegleest Klik om te vergroten... Bedoel je een zegeltje met een lekkere dosis van 100 microgram LSD en een inactieve dosis van 100 microgram MDMA? Of bedoel je een zegeltje met een lekkere dosis van 110 milligram MDMA en een onuitspreekbaar belachelijke dosis van 110 milligram LSD? (wat overigens nooit op een klein stukje papier zou passen....)"
"Escoban zei: Ik heb er in ieder geval eentje opgestuurd naar een test centrum, al die speculatie heeft me wel benieuwd gemaakt naar wat er nou precies op de mijne heeft gezeten. Klik om te vergroten... Daarover gesproken, bel jij donderdag even voor de uitslag? Ik zit dan bij mn vader..."