#1
Sublimo zei:Mijn zegels hebben soms ook een bittere smaak hoor. Kan misschien ook aan het papier en de inkt liggen ?
En inderdaad, het gaat nooit MDMA zijn geweest op die zegel.
aight, weer een misvatting de wereld uit geholpen
Sublimo zei:Mijn zegels hebben soms ook een bittere smaak hoor. Kan misschien ook aan het papier en de inkt liggen ?
En inderdaad, het gaat nooit MDMA zijn geweest op die zegel.
....
kaitrac zei:Ik ging knoeihard op die benzo-fury...
Ik weet niet wat voor kleur de cap. was maar de visuals waren extreem ik tripte hem voor een aantal uur en mijn gedachten gingen ook keihard alle kanten op.
Lache spul!
Beter dan methylone en mephedrome....
Telpeva zei:Mijn 2e ervaring (afgelopen weekend) was echt extreem anders dan mn eerste...
Ik ging gewoon kneitertje hard, zeker nadat ik nog een 2de 100mg capsule dropte om 03u. Net als met M goed van de kaart, wel goed naar mn zin, en toen ik om 17u 's mddags in de spiegel keek had ik nog steeds schoteltjes... (en zin om te dansen)
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."