Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums6-APB / Benzofury (!)

6-APB / Benzofury (!)

25 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#1
Sublimo zei:
Mijn zegels hebben soms ook een bittere smaak hoor. Kan misschien ook aan het papier en de inkt liggen ?

En inderdaad, het gaat nooit MDMA zijn geweest op die zegel.
Klik om te vergroten...

aight, weer een misvatting de wereld uit geholpen
T
TelpevaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nou je signature eigenlijk nog een beetje bijschaven toch? [en sowieso, je kan een gegeven paard moeilijk in de bek kijken right :)]

Zo, dan kan het nu heeeeel misschien weer OT worden. Wat was het ook alweer :mrgreen: ....

6-APB... Ik kan wel status updates geven als ik dingen weet of is dat niet boeiend :grin:? Ben ik wel een beetje tegen mezelf aan het lullen :smoke:
Vanaf ergens volgende week zijn waarschijnlijk de eerste bestellingen in NL mogelijk, maar de productie in grote hoeveelheden is eigenlijk pas net gestart, dus het kan nog wel een paar weekjes duren voordat grotere volumes voor lagere prijzen kunnen zorgen.
k
kaitracLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ging knoeihard op die benzo-fury...

Ik weet niet wat voor kleur de cap. was maar de visuals waren extreem ik tripte hem voor een aantal uur en mijn gedachten gingen ook keihard alle kanten op.

Lache spul!

Beter dan methylone en mephedrome....
P
Pascal FMLid
01-01-2024, 00:00
#4
kaitrac zei:
Ik ging knoeihard op die benzo-fury...

Ik weet niet wat voor kleur de cap. was maar de visuals waren extreem ik tripte hem voor een aantal uur en mijn gedachten gingen ook keihard alle kanten op.

Lache spul!

Beter dan methylone en mephedrome....
Klik om te vergroten...

Klinkt goed :) Hoeveel had je genomen en welke setting?
T
TelpevaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mijn 2e ervaring (afgelopen weekend) was echt extreem anders dan mn eerste...
Ik ging gewoon kneitertje hard, zeker nadat ik nog een 2de 100mg capsule dropte om 03u. Net als met M goed van de kaart, wel goed naar mn zin, en toen ik om 17u 's mddags in de spiegel keek had ik nog steeds schoteltjes... (en zin om te dansen :grin:)
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Telpeva zei:
Mijn 2e ervaring (afgelopen weekend) was echt extreem anders dan mn eerste...
Ik ging gewoon kneitertje hard, zeker nadat ik nog een 2de 100mg capsule dropte om 03u. Net als met M goed van de kaart, wel goed naar mn zin, en toen ik om 17u 's mddags in de spiegel keek had ik nog steeds schoteltjes... (en zin om te dansen :grin:)
Klik om te vergroten...

Klinkt goed, misschien moet ik mijn to lijstje toch nog maar is aanpassen voor de verandering.

:wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."