#1
spacelord zei:UeWEclipse zei:Op school blijf ik voortaan altijd netjes clean![]()
Heb toen ik op het middelbaar zat, weleens een joint gerookt voor de les (aah de tijd dat wiet nog magisch was) dat vond ik wel altijd vet spacen
. Goeie tijden... Maar voor de rest idd beter op het school nuchter te zijn
![]()
Bij was het niet zo'n sucsess omdat ik er niet bij nagedacht had, dat ik het uur erna een herkansing voor een toets moest maken :P, dat heb ik echt totaal verkloot.
Heb erna te horen gekregen dat ik het beeldscherm het aaien was enz whahaha
) dat vond ik wel altijd vet spacen 
