Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums30gr Atlantis met 2 (Trippen@Ziekenhuis)

30gr Atlantis met 2 (Trippen@Ziekenhuis)

28 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik kan je report echt niet volgen, I'm sorry, volgende keer maar geen butaangas?
L
LaZeRLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ff tripreportje van gepasseerde dinsdag.
Was mijn 2de x paddo's, hij 1x, we hebben beide wel wat ervaring met LSD..

We begonnen ze te eten rond 2h - 2.30, eerst 10gr, dan de laatste 5gr dus beide 15gr Atlantis.
Manier van inname: Heel fijn gesneden op een snijplankje met zeer scherp mes ^^. In kommetje voor Cornflakes gedaan en met een lepel de fijne stukjes op de tong gelegt en beetje gekauwt en direct doorgespoelt met fanta, bijzonder lekker voor truffels.
De eerste 10 minuten begonnen we ons anders te voelen, beetje gelach, ook 5 minuutjes buikpijn maar was zéér snel over.

We waren met 3, Ik, H., en L. (De laatste was nuchter).
We waren de zus van H. beetje aan het ambeteren met haar vrienden waar we serieus mee lachte (was rond 2.45-3h).
Toch maar besloten daarna om daar weg te gaan en naar de plaatselijke speeltuin te vertrekken.. (Is maar 1Km verderop, toch maar de wagen gepakt L. reed).
Ik en H. begonnen ons daar serieus te amuseren op de schommel, Wip, schuifaf was echt lachen ook was alles lekker kleurrijk (Was kwart na 3 ongeveer). Er waren veel kinder op dat moment, het weer was ook super dus veel moeders & papa's met kinderen.
Ik zei nog tegen H. dat die denken dat we achterlijk ofzo zijn, maargoed we bleven ons amuseren :grin:.
Tenslotte 3.30-Kwart voor 4 daar vertrokken was L. en mijn Idee, H. wou blijven maar toch terug naar huis gegaan.
Thuis aangekomen ff op de pc gegaan begonnen we serieus te trippen op de letters was echt grappig, ik had sponhge op gezet was lekker muziekje vondek :grin:.
L. Stelde voor een fles butaangas te halen waarna we dit dan deden dus hup weer de wagen in en zoeken in winkels(Zoiezi vond ik en H. het geen goed idee te gaan halen maar L. wou het dan.Uiteindelijk waren de winkels zéééér kleurrijk en was grappig hoe flesjes drinken bestonden in elke soort & maat. Ook was de muziek van de radio in de winkel zeer relaxend ^^.
Tenslot na een 3 kwartier achter butaangas zoeken toch gevonden, wij terug naar huis.. was 4.30 ofzo dacht ik. H. wou nog steeds naar de speeltuin..
Ik wou perse perse Butaangas doen kweet niet waarom had een zware drang, eerst deed L., daarna ik, was echt niet gezond... Ik hoor H. nog zeggen "Wat doet dat onder paddo's" en het leek alsof ik dat beeld wel eens heb gedroomt dus ik tripte hem toen zwaar..., ook dacht ik op dat moment dat er geen buitenwereld/maatschappij meer was maar alleen de kamer waar ik, H, en L. in waren... (Voor alle duidelijkheid ik wou testen wat het deed!!)
Ook zei H. en L. dat ik raar deed met mijn pink en duim was aan het meegaan op die muziek van Sponghe, ik was totaal weg van bewustzijn wat ik deed leek automatisch :confused:...
Na 30 seconden was ik deels weer compleet mezelf.. en gelukkig maar wel met een SERIEUZE mindfuck..
Alles leek 1 Grote puzzel en was verward en bleef maar over dat beeld denken dat me ZO zo bekend over kwam...
Maargoed H. zei mag ik is proberen, dus L. smijt de fles butaangas naar H. welke op zijn lip was, resultaat: 1 Groot gat in zijn lip, (Open dus letterlijk gat dat genaait moest worden)
Ik vond het stiekem goed dat het gebeurde want het hielp mij uit mijn 1 grote MINDfuck...
Aan de andere kant was ik geschokeert dat van zo'n busje hij een volledig gat in zijn lip had!!
L. is daarna maar vertrokken en ik zat met H. na te denken wat te doen.
Ik ben achter een pleister gegaan en tegen zijn moeder gezegt dat het voor mij was, dan heeft hij dat maar op zijn lip geplakt... Maar we moesten toch naar een dokter/ziekenhuis want het bleef bloeden en moest toch verzorgt worden..
Dus uiteindelijk toch maar gezegt en naar het ziekenhuis al trippend @.@...
Daar toegekomen 1u gewacht in die gang, was echt leuk want elke muur was in een andere kleur en het ziekenhuis ging in een soort slangenweg.., ook ging dat uur snel voorbij (Door het trippen??). Ook moest ik superveel lachen.. wat minder leuk was op dat moment.
Ook de boeken die daar te lezen waren over interieur (Keukens/salons) waren zeer kleurrijk en fascinerend het leek alsof het gemaakt werd door een tripper... haha)
Maargoed na 1uur de dokter en naaien maar.. ik ging mee in de "operatie" zaal zal ik maar zeggen :P .

Zijn lip werd verdooft door 6-8x in te prikken leek zeer pijnlijk en was het ook...
Ik zat alsmaar nog te denken aan die mindfuck en zat te trippen op de verpleegsters en de kamer o.O.
De dokter leek maar bizar te zijn en de verpleegsters ook ik had het ook niet compleet door hoe we hier weer terechtkwamen... Soms dacht ik hiet "gebracht" te zijn omdat we triptte..
Na het genaai zei H. dat hij grotendeels nuchter was... door de verdoving?? we don't know.
Op weg naar huis ff in een krantenwinkeltje omdat zijn moeder vroeg achter pakje L&M te gaan.
Wij daar binnen, doet een opa de deur open: "Hi, Welcome in the familie, how do you do? Wat wilt u hebbe?" ik dacht What THE FUCK??? wij beiden trouwens, tenslotte daar maar buitengegaan na het pakje en nadenken of dat wel echt gebeurt was xD.
Dus wij naar huis en ik ging naar H.'s kamer en hij was ff boven dus ik deed nog een x butaangas voor te zien of het door dat kwam en JA! alles was weer 1 grote bizarre minderfuck.
Op het moment van inname hoorde ik een Muziek van glorie alsof iets volbracht was (Zoals een missie in Age of empires ofzo) ook zag ik links van mijn een schaduw van een vogelverschrikker die me precies iets vertelde, alleszins ik hoorde geluiden van overal komen buiten, binnen, links recht.. en die schaduw had precies een cowboyhoed op.. Leek van een film te zijn.. Ik schudde eens met mijn hoofd en weg waren de geluiden en de schaduw @.@!
Daarna de IRRITANTE mindfuck Net alsof ik kijk 2x in 10 minuten naar mijn gsm, dat alles wat in die 10 minuten niet gebeurt was en ik gewoon naar mijn gsm keek.. kan het niet uitleggen ALLES was 1 PUZZEL in stukken..
H. zei nog het niet te doen.. maargoed.
Ik was 2-3h toch Mindfucked en dacht dat ik zo ging blijven, en wist niets meer af van de buitenwereld... ik ging buiten op het terras zitten waar H. zat.. hij gaat weg, na 10 minuten kwam die terug en zit weer en leek weer alsof alles daartussen er niet was! dus ik dacht altijd of ik nog wel goed bewust was wat er om mij gebeurde??
Toen had ik gepost op dit forum, en was het over aan het gaan..
Derest van de avond (Na 8-9h) was het weg voelde we ons wel niet nuchter nuchter (zo gevoel dat je moet slapen voor nuchter te worden...)
Dus maar wat tv gekeken en 12h gaan slapen, (moest op 4h op voor werk).
Voelde me vrij suf volgende dag..
maargoed kan het dat je je nog paar dagen daarna Suf voelt???
Over die gas, I KNOW t'is niet gezond ik was ook aan het trippen en wou eens testen, ik heb geen flauw idee waarom ik het zo snel snel wou doen had een serieuze drang.
Ook heb ik pakje sigarette in de trip opgerookt, serieuze nicotic..
B
BLOEDLINKLid
01-01-2024, 00:00
#3
Haha ik volg het inderdaad ook maar voor de helft, alles gaat in elkaar over. Lijkt op het een chaotische trip, net als het report btw :wink:
s
space jaceLid
01-01-2024, 00:00
#4
hoe is het trouwens met die vriend met-zn-kapotte-lip?
B
BingelnLid
01-01-2024, 00:00
#5
megatrippie zei:
Een ervaring waarbij de ander al een gat in zijn lip zou oplopen was voor mij al genoeg geweest om het plezier volledig te vergallen.
Klik om te vergroten...

Aan de andere kant. Ook minder leuke ervaringen kunnen achteraf heel grappig zijn.
B
BingelnLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lijkt me zwaar kut in een ziekenhuis idd
m
megatrippieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bingeln zei:
megatrippie zei:
Een ervaring waarbij de ander al een gat in zijn lip zou oplopen was voor mij al genoeg geweest om het plezier volledig te vergallen.
Klik om te vergroten...

Aan de andere kant. Ook minder leuke ervaringen kunnen achteraf heel grappig zijn.
Klik om te vergroten...

Meestal blijken de leukste achteraf ervaringen oorspronkelijk minder leuke ervaringen te zijn


...maar dat kan ook aan mij liggen..:grin:
b
burnevil92Lid
01-01-2024, 00:00
#8
hehe :tongueout: adk ng nie geleze ^^ ik ben namelijk H. :tongueout:
T
TruffelboyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zoiezi vond ik en H. het geen goed idee te gaan halen maar L. wou het dan.Uiteindelijk waren de winkels zéééér kleurrijk en was grappig hoe flesjes drinken bestonden in elke soort & maat. Ook was de muziek van de radio in de winkel zeer relaxend ^^.
Klik om te vergroten...

Haha ja ik snap wat je hiermee bedoelt, heb je ook op de wassmiddelen afdeling gekeken :grin: ..? Ik keek me ogen uit en dan heb ik nog niet eens over dat stukje met die jelly beans gesproken :P
b
burnevil92Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Truffelboy zei:
Zoiezi vond ik en H. het geen goed idee te gaan halen maar L. wou het dan.Uiteindelijk waren de winkels zéééér kleurrijk en was grappig hoe flesjes drinken bestonden in elke soort & maat. Ook was de muziek van de radio in de winkel zeer relaxend ^^.
Klik om te vergroten...

Haha ja ik snap wat je hiermee bedoelt, heb je ook op de wassmiddelen afdeling gekeken :grin: ..? Ik keek me ogen uit en dan heb ik nog niet eens over dat stukje met die jelly beans gesproken :P
Klik om te vergroten...

jaaah :grin: :grin: :tongueout: die waspoederafdeling was allemaal zo fluokleuren voor me xD, en er was in een gang een lamp kapot en toen ik daardoor stapte viel dat lichtverschil niet normaal op :tongueout: ben ik een paar keer heen en terug gelopen xD
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Damn gast, je verhaal is echt heel slecht te volgen... Komt door de butaangas wellicht? Lekkere tripsitter is L overigens. Eerst zonodig butaangas willen halen en vervolgens weg gaan wanneer een ander zich eraan verwond.
L
LaZeRLid
01-01-2024, 00:00
#12
Arthur King zei:
LaZeR zei:
Ik zei toch dat het onbewust was... het was een drang, alsof je iets je hele leven lang al wou doen...
Maargoed interesseert me niet echt :wave:
Klik om te vergroten...
Dat heb ik even niet gelezen. :wink:
Maar nu weet je hoe het is en heb je er hopelijk van geleerd?
Klik om te vergroten...
Natuurlijk, het heeft de helft van de trip verstoort want daarvoor ging het prima!
Ik heb eruit geleerd, en heb zelf geen idee waarom het perse perse wou doen..
Dan nog 2x ook om echt te zien of het door dat kwam...
Naja eruit geleerd en best ook.
s
space jaceLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik volgde er geen hout van... Maar heb toch geiinteresseerd zitten lezen :tearsofjoy:
s
stannerLid
01-01-2024, 00:00
#14
LaZeR zei:
Thuis aangekomen ff op de pc gegaan begonnen we serieus te trippen op de letters was echt grappig, ik had sponhge op gezet was lekker muziekje vondek :grin:.
L. Stelde voor een fles butaangas te halen waarna we dit dan deden dus hup weer de wagen in en zoeken in winkels(Zoiezi vond ik en H. het geen goed idee te gaan halen maar L. wou het dan.
Klik om te vergroten...

jij rijd terwijl je tript? ben je wel helemaal goed bij je pan?
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#15
stanner zei:
LaZeR zei:
Thuis aangekomen ff op de pc gegaan begonnen we serieus te trippen op de letters was echt grappig, ik had sponhge op gezet was lekker muziekje vondek :grin:.
L. Stelde voor een fles butaangas te halen waarna we dit dan deden dus hup weer de wagen in en zoeken in winkels(Zoiezi vond ik en H. het geen goed idee te gaan halen maar L. wou het dan.
Klik om te vergroten...

jij rijd terwijl je tript? ben je wel helemaal goed bij je pan?
Klik om te vergroten...
Misschien ging hij met de benewagen?
L
LaZeRLid
01-01-2024, 00:00
#16
Nee hoor, L. reed, die was nuchter.
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#17
burnevil92 zei:
hehe :tongueout: adk ng nie geleze ^^ ik ben namelijk H. :tongueout:
Klik om te vergroten...
Ah, dat verklaart veel :grin:
Stelletje hardcore trippers zijn jullie, maar eigenlijk had je beter papier (of nog beter: karton) kunnen oplossen in wasbenzine en dat oproken, dat zit ook vol met hallucinogene stoffen en daar ga je veel harder van dan van butaangas :smoke:
[/sarcasm] (ontzettend handig, die sarcasme-tags)
Jullie lijken me vooral een stel kansloze malloten dat alles probeert om high te worden. Ik ken jullie niet, maar het feit dat burnevil zich hier vroeger heeft aangemeld om te vragen of je echt stoned wordt als je bananenschillen oprookt, terwijl hij nu alweer van de paddo's, LSD (!), speed en xtc heeft gesnoept, vind ik toch wel vreemd.
Met butaangas smijten naar trippende mensen en er dan maar vandoor gaan, het past in datzelfde plaatje. Nu ja, ik hoop maar dat je er in ieder geval plezier aan beleefd hebt.
L
LaZeRLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik zei toch dat het onbewust was... het was een drang, alsof je iets je hele leven lang al wou doen...
Maargoed interesseert me niet echt :wave:
L
LaZeRLid
01-01-2024, 00:00
#19
EDIT
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#20
LaZeR zei:
Ik zei toch dat het onbewust was... het was een drang, alsof je iets je hele leven lang al wou doen...
Maargoed interesseert me niet echt :wave:
Klik om te vergroten...
Dat heb ik even niet gelezen. :wink:
Maar nu weet je hoe het is en heb je er hopelijk van geleerd?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."