Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums30gr Atlantis met 2 (Trippen@Ziekenhuis)

30gr Atlantis met 2 (Trippen@Ziekenhuis)

28 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
s
space jaceLid
01-01-2024, 00:00
#1
hoe is het trouwens met die vriend met-zn-kapotte-lip?
B
BingelnLid
01-01-2024, 00:00
#2
megatrippie zei:
Een ervaring waarbij de ander al een gat in zijn lip zou oplopen was voor mij al genoeg geweest om het plezier volledig te vergallen.
Klik om te vergroten...

Aan de andere kant. Ook minder leuke ervaringen kunnen achteraf heel grappig zijn.
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#3
wat een chaotisch report zeg :tongueout: een trippend in een ziekenhuis :openmouth: ! man ik zou zo bad gaan, ik vind ziekenhuizen zowiso al wat sinister en om daar tussen al die nuchtere verplegers rond te lopen en mn lip te late naaien! Ik zou gewacht hebben tot mn trip voorbij was en dan pas gegaan zijn :rolleyes:
N
NeuroLid
01-01-2024, 00:00
#4
What the fuck. Gewoon maar al trippend shit gaan uitvreten.. supermarkt.. ziekenhuis. What the hell gasten.
t
taurusLid
01-01-2024, 00:00
#5
spacelord zei:
wat een chaotisch report zeg :tongueout: een trippend in een ziekenhuis :openmouth: ! man ik zou zo bad gaan, ik vind ziekenhuizen zowiso al wat sinister en om daar tussen al die nuchtere verplegers rond te lopen en mn lip te late naaien! Ik zou gewacht hebben tot mn trip voorbij was en dan pas gegaan zijn :rolleyes:
Klik om te vergroten...
idd :tearsofjoy: zou het ook niet aankunnen :tearsofjoy: over de geur in ziekenhuizen maar te zwijgen,
zo er zo op trippen dat hij 10x erger word. haal int vervolg alles lekker op voorhand in huis :wink:
L
LaZeRLid
01-01-2024, 00:00
#6
space jace zei:
hoe is het trouwens met die vriend met-zn-kapotte-lip?
Klik om te vergroten...
Sorry voor de onduidelijke trip, maargoed.
Met zijn lip alles goed, ziekenhuis was best nog fun, was precies een kinderziekenhuis :grin:.
m
megatrippieLid
01-01-2024, 00:00
#7
vaag trippen.
Mijn tripplezier bestaat voor een groot gedeelte uit het kunnen delen van een ervaring.
dus gezamelijk genieten en ook proberen het plezier bij de ander groot te laten zijn.
Een ervaring waarbij de ander al een gat in zijn lip zou oplopen was voor mij al genoeg geweest om het plezier volledig te vergallen.
Ik ga graag ver met experimenteren maar zo vaag als jullie bezig zijn dat gaat me dus echt te ver.
Ik hoop dat je er van geleerd hebt en dat de volgende keer gewoon een leuke ervaring gaat worden.
B
BingelnLid
01-01-2024, 00:00
#8
Lijkt me zwaar kut in een ziekenhuis idd
m
megatrippieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Bingeln zei:
megatrippie zei:
Een ervaring waarbij de ander al een gat in zijn lip zou oplopen was voor mij al genoeg geweest om het plezier volledig te vergallen.
Klik om te vergroten...

Aan de andere kant. Ook minder leuke ervaringen kunnen achteraf heel grappig zijn.
Klik om te vergroten...

Meestal blijken de leukste achteraf ervaringen oorspronkelijk minder leuke ervaringen te zijn


...maar dat kan ook aan mij liggen..:grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."