#1
hoe is het trouwens met die vriend met-zn-kapotte-lip?
megatrippie zei:Een ervaring waarbij de ander al een gat in zijn lip zou oplopen was voor mij al genoeg geweest om het plezier volledig te vergallen.

iddspacelord zei:wat een chaotisch report zegeen trippend in een ziekenhuis
! man ik zou zo bad gaan, ik vind ziekenhuizen zowiso al wat sinister en om daar tussen al die nuchtere verplegers rond te lopen en mn lip te late naaien! Ik zou gewacht hebben tot mn trip voorbij was en dan pas gegaan zijn
![]()
Sorry voor de onduidelijke trip, maargoed.space jace zei:hoe is het trouwens met die vriend met-zn-kapotte-lip?
Bingeln zei:megatrippie zei:Een ervaring waarbij de ander al een gat in zijn lip zou oplopen was voor mij al genoeg geweest om het plezier volledig te vergallen.
Aan de andere kant. Ook minder leuke ervaringen kunnen achteraf heel grappig zijn.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."