#1
Bij de HL is het 3 euries voor plakje choco of vanille.. Maar choco is zeker wel beter.. Op de een of andere manier wat minder droog :P
No shit.Dreuge zei:
Huggybear zei:Ongelooflijk dat mensen altijd rare shit uithalen met drugs en dan erna zeggen: "Ik zou het niemand aanraden." Blijkbaar worden dit soort adviezen niet zo snel opgevolgd, want er staan genoeg van dit soort reports hier, maar toch zijn er altijd wel een stelletje suïcidale gebruikers die het toch zelf willen ervaren en nare gevolgen riskeren.....
Niet echt handig inderdaadSpaceGirly zei:Maar dit was allemaal nog niet zo erg, want we moesten ook nog naar huis toe rijden.. Dat raad ik dus iedereen echt heel erg af.. Met een J op ging dat altijd nog prima maar nu leek t wel of ik de hele tijd door een tunnel aan het crossen was.. Ik knipperde 1 keer met men ogen en zat aan de andere kant van de weg.. Niet echt handig dus
Ik heb ook wel eens gereden onder invloed van wiet en een keer toen ik echt bezopen was. Gelukkig doe ik dat niet meer, is totaal onverwantwoord. Zeker met die speekseltest tegenwoordig...spacelord zei:is totaal onverwantwoord. Zeker met die speekseltest tegenwoordig...


En terecht:drain bamage zei:Ik heb ook een hekel aan kwallen.![]()
Ik moet wel bekennen dat ik het hele mooie diertjes vind maar waar ik niet graag mee zwem. :PDrientje zei:En terecht:drain bamage zei:Ik heb ook een hekel aan kwallen.![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dooskwallen
Duality zei:Lang leve Zeeland
. Maar zoals ik dit verhaal zo lees lijkt het mij slim om geen drugs meer te gebruiken en gewoon lekker met je roze autootje de duinen afzoeken naar jongens die nog wel wat breezers over hebben.
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."