Hallo mensjes van DF,
Dit keer een tripreport over mephedrone in plaats van XTC. Een kleine inleiding is denk op zijn plaats.
Vorige week had ik een feestje en daar liep ik tegen de stof ''Miauw Miauw'' aan. Althans zo werd het door mijn maatje genoemd. Iedereen zei dat het geweldig spul was en dat het een fijn gevoel opriep zoals bij XTC. Inmiddels wilde ik wel wat nieuws proberen en nieuwsgierig als ik ben, hadden ze wat van de ''Miauw Miauw'' klaargelegd. Iedereen zei dat je het in je drinken kon gooien of kon snuiven. Nu vind ik snuiven erg vermakelijk en deed ik mijn best om een mooi lijntje te maken. Na het snuiven hiervan heb ik een erg mooie avond gehad en ik vond het een erg vermakelijk stofje.
Nu heb ik dit opgegooid bij wat mensen en die wezen mij op de stof Mephedrone. Oke, leuk. Ik vond het een fijner gevoel dan dat van XTC en ik vind snuiven veel leuker (dat gevoel
![:hearteyes:]()
) en zo begon mijn zoektocht. Zo kwam ik aan Mephedrone.
Het was een hoeveelheid van ongeveer 170 mg. Mooi in een zakje verpakt. Ik ging het echter gebruiken op een feest en had niet zoveel zin om een lijn te leggen of puntjes te pakken. Mijn lieve hersentjes dachten als volgt. Wat maakt het uit, je snuift het gewoon uit het zakje. Goed plan. Daar gingen we met een mooi snuifbuisje aan de gang. Midden in het publiek, mijn vrienden en vriendinnen keken mij aan en begonnen te lachen. Dat lachen verging ze, want ik bleef maar doorgaan. Dit omdat ik zelf niet kon zien hoeveel ik nou eigenlijk snoof. Op den duur zeiden ze ''Ho kerel stoppen!''. Helaas was het zakje toen al leeg. Daar stond ik dus met mijn blije kop te kijken naar het zakje en dacht ''Kut''.
Ik bereidde mij maar voor op het meest harde gaan in mijn leven, omdat ik nog nooit zo'n hoge dosis van wat dan ook genuttigd heb. Ik voelde het eigenlijk al gelijk opkomen. Een heel aangenaam gevoel. Heel zachtjes kreeg ik kippenvel en werd mijn hoofd leeg en rustig. Ik ging op in mezelf. Het branden in de neus voelde ik helemaal niet meer en het branden in mijn keel ging zachtjes over. Wat water naar binnen en het gleed als zachte vla naar binnen. Heel bizar gevoel. Alles was zacht. Echt dan ook alles, iedereen die ik aanraakte alles wat ik voelde. Zacht. Op den duur na een half uur voelde ik mij misselijk worden. De perfecte remedie; Water. Zachtjes gleed het weer naar binnen en het flesjes waar het inzat tilde ik heel zachtjes naar boven. God, wat voelde dat lekker aan zeg. Het water spijpelde leek het wel door heel mijn lichaam heen. Adembenemend zacht. Inmiddels kwamen er ook andere effecten bij.
Er kwam een warme gloed door heel mijn lichaam heen. Mijn handen begonnen te zweven en het leek net of ik door de zaal heen vloog terwijl ik stampte voor het leven. Ik gleed over de vloer en alles was zo leeg in mijn hoofd. Pure automatische piloot. Adembenemend fijn. Bij XTC heb je het welbekende lovegevoel. Hierbij was het niet zo zeer een love gevoel, maar toen ik eenmaal aan het knuffelen begon, wilde ik er niet meer vanaf. Mensen voelde gewoon zo lekker aan. Inmiddels vordere de avond en ging ik wat rondjes lopen. Het bekende zweefeffect trad weer op en ik voelde mij door de zaal heen glijden. Het mooie was nog dat weinig mensen aan mij zagen dat ik echt ver heen was. Ik zag alles wel extreem helder, geen roes of iets dergelijks. Alleen mijn beleving van alles was zo intens. Wat een schitterend spul. Later nam ik nog een half pilletje en het leek wel of alles all over again kwam. Wat een geniale combinatie.
Het enige zeer nadelige is de enorme harde comedown. Ik werd bizar chagerijnig, kroop volledig in mijzelf en als ik mijn zin niet kreeg, keek ik nog chagerijniger. Later kreeg ik ook te horen dat ik 3 maal heb staan huilen. Waarvan ik mijzelf helemaal niet bewust was. Het is heel erg fijn spul, maar je moet goed opletten op de comedown. Hij is behoorlijk intens. Ook de dagen erna.
Het gevoel echter tijdens het gebruik overtreft dit alles en het zal mij ook niet weerhouden om dit op een volgend feest te gebruiken. De gelukzaligheid, de intensiteit en het fijne gevoel overtreffen voor mij XTC. Al met al een geniale avond gehad met een geniaal gevoel. Persoonlijk vind ik het een echte aanrader voor thuis, alhoewel ik het liefste op feesten gebruik.
Ik hoop dat het een beetje te lezen was en dat jullie een beeld hebben van Mephedrone!
![:hearteyes:]()