Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMephedrone: In de zevende hemel..

Mephedrone: In de zevende hemel..

18 antwoorden
26 weergaven
18-5-2026
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#1
DutchCookie zei:
is het echt zo gevaarlijk of slecht? of is het gewoon een fabeltje die zo vaak om een nieuwe drug heen hangt?
Klik om te vergroten...

Er is nog relatief weinig onderzoek naar mephedrone gedaan over eventuele schade, wel is er algemeen bekend dat het een extreme vaatvernauwer is. Dit kan blauwe ledematen tot gevolg hebben, wat vanzelfsprekend niet gezond is.

De ene persoon heeft daar wel snel last van, de ander niet. Hou er gewoon rekening mee tijdens het gebruik van mephedrone, expirementeer op het gemak.
D
DutchCookieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Sublimo zei:
Er is nog relatief weinig onderzoek naar mephedrone gedaan over eventuele schade, wel is er algemeen bekend dat het een extreme vaatvernauwer is. Dit kan blauwe ledematen tot gevolg hebben, wat vanzelfsprekend niet gezond is.

De ene persoon heeft daar wel snel last van, de ander niet. Hou er gewoon rekening mee tijdens het gebruik van mephedrone, expirementeer op het gemak.
Klik om te vergroten...

als ik het binnenkort eens ga doen ga ik het inderdaad gewoon rustig aan doen, ik heb nog nooit gesnoven dus een klein lijntje gewoon op gevoel dan weet ik zeker dat ik geen overdose doe want ik ben met doseren altijd voorzichtig haha
ben er wel benieuwd naar want het zag er zo vet uit :sunglasses:
O
OlijfboompjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
DutchCookie zei:
Sublimo zei:
Er is nog relatief weinig onderzoek naar mephedrone gedaan over eventuele schade, wel is er algemeen bekend dat het een extreme vaatvernauwer is. Dit kan blauwe ledematen tot gevolg hebben, wat vanzelfsprekend niet gezond is.

De ene persoon heeft daar wel snel last van, de ander niet. Hou er gewoon rekening mee tijdens het gebruik van mephedrone, expirementeer op het gemak.
Klik om te vergroten...

als ik het binnenkort eens ga doen ga ik het inderdaad gewoon rustig aan doen, ik heb nog nooit gesnoven dus een klein lijntje gewoon op gevoel dan weet ik zeker dat ik geen overdose doe want ik ben met doseren altijd voorzichtig haha
ben er wel benieuwd naar want het zag er zo vet uit :sunglasses:
Klik om te vergroten...
Wat Sublimo zegt.
Let wel op, dat je erg snel meer wilt pakken.
Zorg dus voor een bepaalde hoeveelheid dat je niet kan bijpakken.
Van wat ik weet is het boven de 500+ mg ''schadelijk''.
Voor de rest;
ENJOY! :hearteyes:
Ik geniet er flink van iig :wink:
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Sublimo zei:
DutchCookie zei:
is het echt zo gevaarlijk of slecht? of is het gewoon een fabeltje die zo vaak om een nieuwe drug heen hangt?
Klik om te vergroten...

Er is nog relatief weinig onderzoek naar mephedrone gedaan over eventuele schade, wel is er algemeen bekend dat het een extreme vaatvernauwer is. Dit kan blauwe ledematen tot gevolg hebben, wat vanzelfsprekend niet gezond is.

De ene persoon heeft daar wel snel last van, de ander niet. Hou er gewoon rekening mee tijdens het gebruik van mephedrone, expirementeer op het gemak.
Klik om te vergroten...

Kutzooi, dit kan ik dus nooit gebruiken :( ik heb zo een ziekte die er voor zorgt dat ik van mezelf al extreem vernauwde bloedvaten heb..

En het klonk zo goed....
m
mephuserLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zolang je niet teveel neemt, heb je nergens last van.. Ze zeggen dat je niet meer dan 500MG moet nemen, maar ik denk dat je nog wel meer kan hebben.. Of het is inderdaad per persoon verschillend
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
nou, roken word me zelfs af geraden.. dus ik ga dit risico niet nemen..
m
mephuserLid
01-01-2024, 00:00
#7
Groot gelijk om het dan niet te proberen.. Dr zijn genoeg andere leuke versnaperingen voor een leuke dag/nacht :)
O
OlijfboompjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hallo mensjes van DF,

Dit keer een tripreport over mephedrone in plaats van XTC. Een kleine inleiding is denk op zijn plaats.

Vorige week had ik een feestje en daar liep ik tegen de stof ''Miauw Miauw'' aan. Althans zo werd het door mijn maatje genoemd. Iedereen zei dat het geweldig spul was en dat het een fijn gevoel opriep zoals bij XTC. Inmiddels wilde ik wel wat nieuws proberen en nieuwsgierig als ik ben, hadden ze wat van de ''Miauw Miauw'' klaargelegd. Iedereen zei dat je het in je drinken kon gooien of kon snuiven. Nu vind ik snuiven erg vermakelijk en deed ik mijn best om een mooi lijntje te maken. Na het snuiven hiervan heb ik een erg mooie avond gehad en ik vond het een erg vermakelijk stofje.

Nu heb ik dit opgegooid bij wat mensen en die wezen mij op de stof Mephedrone. Oke, leuk. Ik vond het een fijner gevoel dan dat van XTC en ik vind snuiven veel leuker (dat gevoel :hearteyes: ) en zo begon mijn zoektocht. Zo kwam ik aan Mephedrone.

Het was een hoeveelheid van ongeveer 170 mg. Mooi in een zakje verpakt. Ik ging het echter gebruiken op een feest en had niet zoveel zin om een lijn te leggen of puntjes te pakken. Mijn lieve hersentjes dachten als volgt. Wat maakt het uit, je snuift het gewoon uit het zakje. Goed plan. Daar gingen we met een mooi snuifbuisje aan de gang. Midden in het publiek, mijn vrienden en vriendinnen keken mij aan en begonnen te lachen. Dat lachen verging ze, want ik bleef maar doorgaan. Dit omdat ik zelf niet kon zien hoeveel ik nou eigenlijk snoof. Op den duur zeiden ze ''Ho kerel stoppen!''. Helaas was het zakje toen al leeg. Daar stond ik dus met mijn blije kop te kijken naar het zakje en dacht ''Kut''.

Ik bereidde mij maar voor op het meest harde gaan in mijn leven, omdat ik nog nooit zo'n hoge dosis van wat dan ook genuttigd heb. Ik voelde het eigenlijk al gelijk opkomen. Een heel aangenaam gevoel. Heel zachtjes kreeg ik kippenvel en werd mijn hoofd leeg en rustig. Ik ging op in mezelf. Het branden in de neus voelde ik helemaal niet meer en het branden in mijn keel ging zachtjes over. Wat water naar binnen en het gleed als zachte vla naar binnen. Heel bizar gevoel. Alles was zacht. Echt dan ook alles, iedereen die ik aanraakte alles wat ik voelde. Zacht. Op den duur na een half uur voelde ik mij misselijk worden. De perfecte remedie; Water. Zachtjes gleed het weer naar binnen en het flesjes waar het inzat tilde ik heel zachtjes naar boven. God, wat voelde dat lekker aan zeg. Het water spijpelde leek het wel door heel mijn lichaam heen. Adembenemend zacht. Inmiddels kwamen er ook andere effecten bij.

Er kwam een warme gloed door heel mijn lichaam heen. Mijn handen begonnen te zweven en het leek net of ik door de zaal heen vloog terwijl ik stampte voor het leven. Ik gleed over de vloer en alles was zo leeg in mijn hoofd. Pure automatische piloot. Adembenemend fijn. Bij XTC heb je het welbekende lovegevoel. Hierbij was het niet zo zeer een love gevoel, maar toen ik eenmaal aan het knuffelen begon, wilde ik er niet meer vanaf. Mensen voelde gewoon zo lekker aan. Inmiddels vordere de avond en ging ik wat rondjes lopen. Het bekende zweefeffect trad weer op en ik voelde mij door de zaal heen glijden. Het mooie was nog dat weinig mensen aan mij zagen dat ik echt ver heen was. Ik zag alles wel extreem helder, geen roes of iets dergelijks. Alleen mijn beleving van alles was zo intens. Wat een schitterend spul. Later nam ik nog een half pilletje en het leek wel of alles all over again kwam. Wat een geniale combinatie.

Het enige zeer nadelige is de enorme harde comedown. Ik werd bizar chagerijnig, kroop volledig in mijzelf en als ik mijn zin niet kreeg, keek ik nog chagerijniger. Later kreeg ik ook te horen dat ik 3 maal heb staan huilen. Waarvan ik mijzelf helemaal niet bewust was. Het is heel erg fijn spul, maar je moet goed opletten op de comedown. Hij is behoorlijk intens. Ook de dagen erna.

Het gevoel echter tijdens het gebruik overtreft dit alles en het zal mij ook niet weerhouden om dit op een volgend feest te gebruiken. De gelukzaligheid, de intensiteit en het fijne gevoel overtreffen voor mij XTC. Al met al een geniale avond gehad met een geniaal gevoel. Persoonlijk vind ik het een echte aanrader voor thuis, alhoewel ik het liefste op feesten gebruik.

Ik hoop dat het een beetje te lezen was en dat jullie een beeld hebben van Mephedrone! :hearteyes:
U
UeWEclipseLid
01-01-2024, 00:00
#9
Leuk reportje, maar het was ook een heftig feestje kerel :grin:

Op naar de volgende :wink:
S
ScharrelboomLid
01-01-2024, 00:00
#10
Leuke report!
Niet al te lang, en goed geschreven vind ik.


Ken Mephedrone nog niet echt.. interessant iig :wink:
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#11
leuk report! maar wees wel voorzichtig,
meph is erg verslavend en heeft nare bijwerkingen bij langer gebruik, bloedneus/ontstoken neus na relatief korte tijd.
N
NibiruLid
01-01-2024, 00:00
#12
Miauw miauw is nice,

Snap niet waarom het zo'n vieze naam heeft bij veel mensen.

Ik vind zelf dat het niet echt met XTC/MDMA te vergelijken valt.
Het is een wat andere euforie; het voelt wat echter ofzo.

Mooi reportje!
O
OlijfboompjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
k00k zei:
Ik kan me nog herinneren toen je de eerste keer een report schreef over je aller eerste XTC ervaring en daarna zwoor om het een tijdje niet te doen om het gevoel optimaal te houden :P Dat is niet gelukt he? :P En nu zit je aan de meph hihi :grin:

Drugs own u :grin:

Buiten dat; leuk report :grin: welk feestje was het?
Klik om te vergroten...
Whaha, ik weet het kerel...
Ik stond er toen ook wat anders tegenover qua principes.
Ik heb geleerd dat je zelfs met drugs in bepaalde mate verantwoordelijk kan zijn.
Bovendien blijft het een leuke aanvulling :)
Nibiru zei:
Miauw miauw is nice,

Snap niet waarom het zo'n vieze naam heeft bij veel mensen.

Ik vind zelf dat het niet echt met XTC/MDMA te vergelijken valt.
Het is een wat andere euforie; het voelt wat echter ofzo.

Mooi reportje!
Klik om te vergroten...

Tja vergelijken zou ik het niet moeten doen, maar het is wel denk hetgeen wat het meest dicht in de buurt komt als je de feeling zou willen omschrijven :)
seth zei:
leuk report! maar wees wel voorzichtig,
meph is erg verslavend en heeft nare bijwerkingen bij langer gebruik, bloedneus/ontstoken neus na relatief korte tijd.
Klik om te vergroten...
Ik weet het :)
Daarom bewaar ik het zelf niet en gebruik het hoogstens eenmaal per maand.
Ik merkte de craving al vrij snel.
Daarom ook telkens maar net genoeg voor een avond gebruik :grin:
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik kan me nog herinneren toen je de eerste keer een report schreef over je aller eerste XTC ervaring en daarna zwoor om het een tijdje niet te doen om het gevoel optimaal te houden :P Dat is niet gelukt he? :P En nu zit je aan de meph hihi :grin:

Drugs own u :grin:

Buiten dat; leuk report :grin: welk feestje was het?
s
schijvenbikkerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Klinkt wel als een leuke drug,
maar is zoiets wel echt geschikt voor een feest? :openmouth:
Lijkt mij toch wel net iets te heftig maarja wie ben ik om dat te zeggen :P
en JA Thrillogy was -> :rock:
O
OlijfboompjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
schijvenbikker zei:
Klinkt wel als een leuke drug,
maar is zoiets wel echt geschikt voor een feest? :openmouth:
Lijkt mij toch wel net iets te heftig maarja wie ben ik om dat te zeggen :P
en JA Thrillogy was -> :rock:
Klik om te vergroten...
Ik vond het niet heftig, maar uberrelaxed haha :flushed:

Haha, ja het was wel lastig, maar dat komt omdat ik geen zin heb lijnen te leggen uit angst dat het weggestoten wordt ofzo :P
Uit een zakje snuiven is iig het stomste wat je kan doen heb ik geleerd :tearsofjoy:
Daarom een preventieve maatregel :P
Van tevoren een bepaalde hoeveelheid in het zakje doen en dan wegsnuiven :tearsofjoy:

Weg probleem van te hoge dosering :P
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#17
Thrillogy was idd erg gezellig :P

Stond meneer daar met 4? vrouwen om zich heen :smoke:
O
OlijfboompjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Harderstyles zei:
Thrillogy was idd erg gezellig :P

Stond meneer daar met 4? vrouwen om zich heen :smoke:
Klik om te vergroten...
Thrillogy was top :hearteyes:

Haha achja :P
Kan gebeuren he :wink:
D
DutchCookieLid
01-01-2024, 00:00
#19
gisteren tijdens het uitgaan van een vriend gehoord dat ze een nieuwe drug gingen proberen
het was dus 'miauw miauw'. zelf niks gedaan maar wel gewoon erbij gezeten om een beetje te kijken wat er nou eigenlijk gebeurde. het leek heel vet net alsof ze mdma hadden gesnoven maar dan net iets anders. nu heb ik van een andere vriend gehoord dat Miauw Miauw dus nogal rommel is, en je er pijp van kan gaan.

is het echt zo gevaarlijk of slecht? of is het gewoon een fabeltje die zo vaak om een nieuwe drug heen hangt?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."