#1
Re: Coke report
Waarschijnlijk dacht je alleen dat iedereen naar je keek![:tearsofjoy:]()
Waarschijnlijk dacht je alleen dat iedereen naar je keek
Ehv zei:Zulke dingen heb ik vooral bij speed..
Winehouse zei:Wel grappig verhaal, ga je vaker aan de coke ?

space jace zei:Winehouse zei:Wel grappig verhaal, ga je vaker aan de coke ?
dat vraag ik me ook af :P ,
leuk report, klinkt alleen erg gevaarlijk, ter waarde van 5 lijntjes op een avond snuiven voor een ''newbie''?![]()
KoxBox zei:Waarom is dat gevaarlijk?
Oom Klaas zei:Waarschijnlijk dacht je alleen dat iedereen naar je keek
space jace zei:KoxBox zei:Waarom is dat gevaarlijk?
Omdat de gevoeligheid voor coke verschilt p.p.(zie oa.: LD50). Misschien had deze jongen toevallig slechte kwaliteit, maar opzich kan iemand al heel erg slecht gaan op een halve gram goede coke (bijv. als hij een niet al te sterk hart heeft). Hij heeft naar eigen zeggen ter waarde van 5 lijntjes naarbinnen gewerkt en dat is meer dan een halve gram? Ik heb behoorlijk wat rondgekeken op DF naar coke-reports en hieruit zou ik kunnen opmaken dat zn avontuurtje fataal had kunnen zijn.
Oom Klaas zei:Waarschijnlijk dacht je alleen dat iedereen naar je keek
lol![]()
Oom Klaas zei:Een halve gram in 5 lijntjes doen niet veel beginners hoor...dat zijn al behoorlijk dikke lijnen.

mephuser zei:Bij Mephedrone zie je er nog strakker dan strak uit, terwijl je zelf denkt dat je er vrij "normaal" uitziet
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."