#1
In een tas? Tas?? Tás???! Je drinkt toch niet uit een tas? Of.. mis ik hier iets?
Maargoed; veel plezier met je stonedheid die zo wel in zal slaan.
Maargoed; veel plezier met je stonedheid die zo wel in zal slaan.

Ik denk dat onze zuiderburen het woord van de Fransen hebben gejat. Die zeggen het namelijk ook. Aangezien ze in Wallonie Frans praten, en "een tas koffie" ongeveer het vetste is wat je met 12 letters kunt zeggen, zullen ze het in Vlaanderen wel hebben overgenomen.Sweet_Shadow zei:Hm in Duitsland zegt men toch ook "eine Tasse Tee, bitte" (of niet?) XD
Fijne hasjtrip toegewenst! Ik heb er zelf vervelende bijwerkingen van, zoals misselijkheid en/of extreme loomheid. Maar het kan wel erg trippy worden.
bdk zei:ooh geweldig die woorden :P
lijkt me wel een leuke ervaring hasj melk, vind je het niet alleen een beetje teveel werk om het te maken?

Graindor zei:binnekort weer smoren, kga de vrijdag al beginne peisk, dan zijn exames gedaan![]()
greetz![]()
donderwezen zei:Is die dozering niet een beetje weinig??? Ik heb met hashthee geen ervaring. Wel heb ik wel eens hash gegeten. En toen nam ik meestal een gr. Dat voel je wel. Leuk om eens keertje te proberen die hashmelk, had er wel over gelezen in Uit je bol. Maar nog nooit geprobeerd. Dus dat zal er deze zomer wel van komen.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."