Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHasjmelk

Hasjmelk

47 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#1
In een tas? Tas?? Tás???! Je drinkt toch niet uit een tas? Of.. mis ik hier iets?
Maargoed; veel plezier met je stonedheid die zo wel in zal slaan.
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#2
Aah, dit word een live verslag :) Enjoy! :stoned:
B
BigfootLid
01-01-2024, 00:00
#3
Op dit ogenblik ben ik aan het drinken van de hasjmelk die ik net gemaakt heb, helemaal alleen thuis, niet gegeten sinds gisterennamiddag

ik ben benieuwd nr het effect... dit is de tweede keer dat ik het doe en de eerste keer had ik 0.35 g hasj gebruikt deze keer wou ik 0.5 gram ongeveer proberen mr ik heb geen weegschaaltje ofzo, dus heb ik mr gegokt nr de hoeveelheid: heb zakje met 5 gram tempel en dat is 1 mooie schijf dus ik heb ongeveer een tiende van de schijf afgebroken en in de melk verwerkt...

14.50 uur; men tas is ondertussen net leeg

men volgende post volgt wanneer ik iets begin te voelen, ik ben benieuwd:d
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bigfoot zei:
(...) aanbellen bij men nonkel (...)
Klik om te vergroten...

Nonkel...? :grin: :P
B
BigfootLid
01-01-2024, 00:00
#5
euhm ja nonkel kzou ni wete welk ander woord jullie dervoor gebruike:d

: de man van de zus van mijn moeder:tongueout:

ja wij wone in een appartement me 3 gezinne boven elkaar: wij gelijkvloers, boven ons de 2 gezinnen van ons ma haar 2 zussen...
B
BigfootLid
01-01-2024, 00:00
#6
inderdaad maar wat zeggen jullie dan tegen de broers of zussen van vader of moeder? (wij dus nonkel en tante zou ni wete wa anders:tongueout:)
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#7
Oom en tante. :P
D
DoerakLid
01-01-2024, 00:00
#8
Sweet_Shadow zei:
Hm in Duitsland zegt men toch ook "eine Tasse Tee, bitte" (of niet?) XD

Fijne hasjtrip toegewenst! Ik heb er zelf vervelende bijwerkingen van, zoals misselijkheid en/of extreme loomheid. Maar het kan wel erg trippy worden.
Klik om te vergroten...
Ik denk dat onze zuiderburen het woord van de Fransen hebben gejat. Die zeggen het namelijk ook. Aangezien ze in Wallonie Frans praten, en "een tas koffie" ongeveer het vetste is wat je met 12 letters kunt zeggen, zullen ze het in Vlaanderen wel hebben overgenomen.

Je trip zal inmiddels wel over zijn? (Over zenne? :grin: :grin: )
B
BigfootLid
01-01-2024, 00:00
#9
jaja uiteraard is de 'trip' nu over... ik zet 'trip' tussen aanhalingstekens omdat ik niet helemaal zeker ben of ik dit trippen kan noemen... mss heb ik toch te weinig hasj gebruikt...

en @ metaalkonijn: tuurlijk oom, daar had ik zelf eigelijk wel kunnen opkomen
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#10
ooh geweldig die woorden :P

lijkt me wel een leuke ervaring hasj melk, vind je het niet alleen een beetje teveel werk om het te maken?
B
BigfootLid
01-01-2024, 00:00
#11
bdk zei:
ooh geweldig die woorden :P

lijkt me wel een leuke ervaring hasj melk, vind je het niet alleen een beetje teveel werk om het te maken?
Klik om te vergroten...

helemaal niet je bent ongeveer even lang bezig aan een tas hasjmelk dan aan een hasjjoint en je hebt er zoveel meer genot van :mrgreen:
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#12
true... :P
G
GraindorLid
01-01-2024, 00:00
#13
lol, tof verslag, ma kpeis dage echt meer moet gebruiken ze, want twas precies weer te zwak hebbik den indruk...
kheb toch liever nen dikken hasjtoep ze :tongueout:
ma krijg wel zin da ook eens te proeven :)
binnekort weer smoren, kga de vrijdag al beginne peisk, dan zijn exames gedaan :stoned:

greetz :wink:
d
donderwezenLid
01-01-2024, 00:00
#14
Leuk verhaaltje, ik heb anders ook leuke ervaringen meegemaakt op dit gebied. Ik zal er eens een verhaaltje over schrijven. Uit je bol is inderdaad een heilig boek. Er staat veel in. Is een van de weinige boeken die ik gelezen heb. :) lol
B
BigfootLid
01-01-2024, 00:00
#15
hehe ja ik ga volgende keer toch voor 0.6 gram ongeveer op een weegschaalke gaan natuurlijk als ik het terug bij argulas kan doen want die heeft er eentje want het kan natuurlijk zijn dat ik nu toch niet zoveel had gebruikt dan ik had geschat... weegschaaltje is wel handig dus om da zowa beter bij te houden :wink:
d
donderwezenLid
01-01-2024, 00:00
#16
Is die dozering niet een beetje weinig??? Ik heb met hashthee geen ervaring. Wel heb ik wel eens hash gegeten. En toen nam ik meestal een gr. Dat voel je wel. Leuk om eens keertje te proberen die hashmelk, had er wel over gelezen in Uit je bol. Maar nog nooit geprobeerd. Dus dat zal er deze zomer wel van komen. :)
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#17
Graindor zei:
binnekort weer smoren, kga de vrijdag al beginne peisk, dan zijn exames gedaan :stoned:

greetz :wink:
Klik om te vergroten...

BOE! Je had gezegt dat je een maand ging stoppen. Die is pas over als JUNI gedaan is eh! Als je al je eigen beloftes niet kunt houden...
Wa gaat S. doen ? Hij gaat toch de maand uitdoen en ni plooien gelijk gij ?


donderwezen zei:
Is die dozering niet een beetje weinig??? Ik heb met hashthee geen ervaring. Wel heb ik wel eens hash gegeten. En toen nam ik meestal een gr. Dat voel je wel. Leuk om eens keertje te proberen die hashmelk, had er wel over gelezen in Uit je bol. Maar nog nooit geprobeerd. Dus dat zal er deze zomer wel van komen. :)
Klik om te vergroten...

Lol, ik heb dit ook uit "Uit je Bol". De dosering is niet weing hoor. Ik had van 0,3 gram Tempel een heel aangenaam effect! Kan ook misschien zijn dat ik er gevoeliger voor ben? Hier het verslagje -->http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?t=7686

Maar ik heb het gevoel dat het inderdaad nog veel verder kan gaan. Dus volgende keer doe ik 0,5gr Tempel, ben benieuwd wat dat gaat geven!
g
gandwarf777Lid
01-01-2024, 00:00
#18
als ik nog nooit spacecake gedaan heb of dit, kan ik er dan meteen 1g hasj in verwerken en alleen opdrinken? of zal ik dan mindfucked raken ofzo? blowen doe ik wel zo nu en dan.
t
taeknicLid
01-01-2024, 00:00
#19
Als er dan toch een oud topic gebumpt wordt;
Ik heb zelf wel eens hasjolade-melk gemaakt, met cacaopoeder, suiker, roomboter en volle melk,
en wat is dat toch heerlijk, die kruidige na smaak. Ik werd er alleen helemaal niet leip van, ik viel alleen als een blok in slaap 1,5 uur na het drinken. :tearsofjoy:
En gandwarf, ik zou toch eerst beginnen met wat minder, als je nog geen ervaring hebt met het eten/drinken van cannabisproducten,

veel plezier in ieder geval
l
lolnoobLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik zou de eerste keer voor 0.3 gram hasj gaan. Dat is echt heerlijk chill. Laatst zelf gedaan en het was echt een leuke ervaring. Denk er wel aan dat je de volgende dag nog steeds een beetje wazig bent.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."