Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHasjmelk

Hasjmelk

47 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
B
BigfootLid
01-01-2024, 00:00
#1
njah ben dus terug, het begon wat slecht weer te worden precies...

hetgeen ik van de hasj ondervindt wordt geleidelijk aan alsmaar meer.
tegen het begin van de wandeling was ik gewoon makklijker gefascineerd door eenvoudige dingen zoals planten, kinderen die op de speeltuin aan het spelen waren en dernet was het al wat meer... bewegingen gingen raar, men lichaam voelt anders typen is ook niet echt makkelijk meer mr gaat nog wel.
heb dernet donder gehoord en dat was echt zo'n prachtig geluid vond ik:), ik was er echt van onder de indruk...

njah nu dus terug thuis en onderweg nr binnen men nonkel tegegekomen die hierboven woont en die weet mij te zeggen dat ons ma dus wel vanavond al terugkomt:confused: da vondek wel iets minder natuurlijk ik dacht dat die weg was tot donderdagavond... dus nu zijn de effecten wel lichtjes nen andere kant opgestuurd natuurlijk mrja al bij al blijvek wel kalm
H
HakvleesLid
01-01-2024, 00:00
#2
Veel vlaamse woorden zijn makkelijk terug te leiden uit het Duits, daar gebruiken ze ook 'tasche' voor kopje en 'onkel' voor oom.
Verder gaaf om te lezen dat het zo goed en lang werkt, was zelf ook zeker van plan om eens hasjmelk te maken. Maar daar mag ik zo te zien haast wel een dag voor uittrekken :grin:

Edit: zie nu pas dat dit topic al heel oud is. Nouja, nog steeds leuk om ff te lezen.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
In een tas? Tas?? Tás???! Je drinkt toch niet uit een tas? Of.. mis ik hier iets?
Maargoed; veel plezier met je stonedheid die zo wel in zal slaan.
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#4
blijven genieten he :stoned:
B
BigfootLid
01-01-2024, 00:00
#5
ondertussen is het 3 uur na inname:tongueout:

ik voel me nu toch al een tijdje ook vrij sloom en het effect is niet echt heel sterk mr het is er nog wel, ga mr eens een jointje roken in de hoop dat dat nog iets interessants geeft:tongueout:
B
BigfootLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ok, ben dus net gaan blowen aan de vijver, eerst op een bankske tijdes't blowen gewoon de natuur observeren; eenden die vliegend in het water landen en zo nog even voortsurfen, fluitende vogels dat als muziek in de oren klinkt, echt zo boeiend allemaal in deze toestand:)...
dan nog eve verdegewandelt langs die vijver en terwijl de joint verder opgesmoord, en toen ik terugkwam langs die weg zaten er op da bankje waar ik eerst zat 2 gasten nen joint te rolle
:mrgreen: echt zo hilarisch:tongueout:

njah terug aan mijn huis aangekom te zijn had ik door dat de sleutels nog binnelagen dus heb ik moeten aanbellen bij men nonkel:confused: ik vraag me af of die iets doorhad...

anyway ben er dus int algemeen wel neig van aant genieten hoor:wink: :stoned:
B
BigfootLid
01-01-2024, 00:00
#7
ondertussen nu bijna zes uur na inname

en ik voel het nog steeds vrij hard... :mrgreen:
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#8
haha zalig, 6u later nog gevoel
over het klaarmaken...
ik heb me laten vertellen dat suiker thc (gedeeltelijk) neutraliseerd dus mss beter geen suiker toevoegen als je het optimale effect wilt

(denk maar aan: als je erg stoned bent je met wat suiker toch wat minder stoned word)
B
BigfootLid
01-01-2024, 00:00
#9
jah zou kunnen hoor ik heb er nooit veel suiker bijgedaan dus... :)
B
BigfootLid
01-01-2024, 00:00
#10
het effect is zo goed als weg nu hetgeen nog rest is sterke vermoeidheid... ga mr eens bijna slapen denk ik
in alle geval heb er van genoten en het heeft langer geduurd dan ik had gedacht

ik raad iedereen aan dit ook eens te proberen
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#11
Bigfoot zei:
(...) aanbellen bij men nonkel (...)
Klik om te vergroten...

Nonkel...? :grin: :P
B
BigfootLid
01-01-2024, 00:00
#12
euhm ja nonkel kzou ni wete welk ander woord jullie dervoor gebruike:d

: de man van de zus van mijn moeder:tongueout:

ja wij wone in een appartement me 3 gezinne boven elkaar: wij gelijkvloers, boven ons de 2 gezinnen van ons ma haar 2 zussen...
B
BigfootLid
01-01-2024, 00:00
#13
inderdaad maar wat zeggen jullie dan tegen de broers of zussen van vader of moeder? (wij dus nonkel en tante zou ni wete wa anders:tongueout:)
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#14
Oom en tante. :P
D
DoerakLid
01-01-2024, 00:00
#15
Sweet_Shadow zei:
Hm in Duitsland zegt men toch ook "eine Tasse Tee, bitte" (of niet?) XD

Fijne hasjtrip toegewenst! Ik heb er zelf vervelende bijwerkingen van, zoals misselijkheid en/of extreme loomheid. Maar het kan wel erg trippy worden.
Klik om te vergroten...
Ik denk dat onze zuiderburen het woord van de Fransen hebben gejat. Die zeggen het namelijk ook. Aangezien ze in Wallonie Frans praten, en "een tas koffie" ongeveer het vetste is wat je met 12 letters kunt zeggen, zullen ze het in Vlaanderen wel hebben overgenomen.

Je trip zal inmiddels wel over zijn? (Over zenne? :grin: :grin: )
B
BigfootLid
01-01-2024, 00:00
#16
jaja uiteraard is de 'trip' nu over... ik zet 'trip' tussen aanhalingstekens omdat ik niet helemaal zeker ben of ik dit trippen kan noemen... mss heb ik toch te weinig hasj gebruikt...

en @ metaalkonijn: tuurlijk oom, daar had ik zelf eigelijk wel kunnen opkomen
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#17
ooh geweldig die woorden :P

lijkt me wel een leuke ervaring hasj melk, vind je het niet alleen een beetje teveel werk om het te maken?
B
BigfootLid
01-01-2024, 00:00
#18
bdk zei:
ooh geweldig die woorden :P

lijkt me wel een leuke ervaring hasj melk, vind je het niet alleen een beetje teveel werk om het te maken?
Klik om te vergroten...

helemaal niet je bent ongeveer even lang bezig aan een tas hasjmelk dan aan een hasjjoint en je hebt er zoveel meer genot van :mrgreen:
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#19
true... :P
G
GraindorLid
01-01-2024, 00:00
#20
lol, tof verslag, ma kpeis dage echt meer moet gebruiken ze, want twas precies weer te zwak hebbik den indruk...
kheb toch liever nen dikken hasjtoep ze :tongueout:
ma krijg wel zin da ook eens te proeven :)
binnekort weer smoren, kga de vrijdag al beginne peisk, dan zijn exames gedaan :stoned:

greetz :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."