Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"euhm ja nonkel kzou ni wete welk ander woord jullie dervoor gebruike:d : de man van de zus van mijn moeder ja wij wone in een appartement me 3 gezinne boven elkaar: wij gelijkvloers, boven ons de 2 gezinnen van ons ma haar 2 zussen..."
"inderdaad maar wat zeggen jullie dan tegen de broers of zussen van vader of moeder? (wij dus nonkel en tante zou ni wete wa anders)"
"jaja uiteraard is de 'trip' nu over... ik zet 'trip' tussen aanhalingstekens omdat ik niet helemaal zeker ben of ik dit trippen kan noemen... mss heb ik toch te weinig hasj gebruikt... en @ metaalkonijn: tuurlijk oom, daar had ik zelf eigelijk wel kunnen opkomen"
"bdk zei: ooh geweldig die woorden :P lijkt me wel een leuke ervaring hasj melk, vind je het niet alleen een beetje teveel werk om het te maken? Klik om te vergroten... helemaal niet je bent ongeveer even lang bezig aan een tas hasjmelk dan aan een hasjjoint en je hebt er zoveel meer genot van"
"hehe ja ik ga volgende keer toch voor 0.6 gram ongeveer op een weegschaalke gaan natuurlijk als ik het terug bij argulas kan doen want die heeft er eentje want het kan natuurlijk zijn dat ik nu toch niet zoveel had gebruikt dan ik had geschat... weegschaaltje is wel handig dus om da zowa beter bij te houden"
"danku, heb net al een jointje voorgerold voor het geval ik na ongeveer 2 uur nog niets zou voelen, maar ik hoop dat het er eentje wordt om het effect te verlengen:d we shall see i guess kdenk dat het nu geen kwaad meer kan om te eten? heb wel honger nu na meer dan 24u nx gegeten te hebben"
"Mr.jiho zei: kga het binnekort ook eens proberen, wil je een beschrijving maken van hoe je het gemaakt hebt? Klik om te vergroten... is heel simpel: je hebt nodig: - melk (best volle) - boter (hoe meer vetgehalte hoe beter; hasj lost op in vet, ik heb boereboter met 82% vetgehalte gebruikt) - kruidnagel (ik doe er toch zo'n 3 a 4 bij ik weet niet of het echt nodig is...) - en hasj uiteraard (voor de eerste keer best zo'n 0.3 a 0.4 gram heb ik me laten vertellen...) je giet eerst een tas vol volle melk en giet die dan over in een kommetje, begin te verwarmen en doe er al de kruidnagels in. breng de melk zo tot tegen het kookpunt aan en voeg dan de boter toe die je laat smelten in de melk (ik heb 1 schep met een vork gebruikt ben ook niet echt zeker wat de ideale hoeveelheid is). als de boter is gesmolten voeg je de hasj toe in kleine stukjes gebrokkeld en verwarm verder op een zacht vuurtje totdat de hasj volledig is opgelost. uiteindelijk giet je alles terug over in de tas en voeg evt suiker toe mr dat is ook niet echt nodig ofzo, ik vind dat het van zijn eigen al ni slecht smaakt op zich... enjoy"
"Argulas zei: Ah zie tis nu een uur geleden? Voelde al iets ? Kan zijn da ge nog een half uurtje moet wachte ze. Tempel, zelfde als de mijne vorige keer met u da was wel nice van 0,3gram toen dus ge zult het wel voele :P greetz en enjoy Klik om te vergroten... tis nu een dik half uur geleden é argulas, ik voel nog niks mr ik denk ook dakket wel zal voele zenne"
"een tas... mss gebruike ze da ni in nederland ofzo? lol een jat, een tas, een kopje,... geen handtas ofzo nee"
"Ondertussen zijn we bijna een uur verder, ik ga niet zeggen dat ik niets voel want ik voel me wel degelijk anders mr het gevoel is enorm moeilijk uit te leggen, een beetje meer in mezelf en me minder bewust van de buitenwereld lijkt me, maar het volledige effect is er nog lang niet... dit vind ik altijd het lastigste stuk: wachten op het effect van de drug, ik ben altijd enorm nieuwsgierig vooral en begin dan te twijfelen aan of het nog zal komen als het wat lang duurt, mr heb in het verleden al gemerkt dat geduld echt wel een schone deugd is dus... wachten maar"