Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHasjmelk

Hasjmelk

47 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
B
BigfootLid
01-01-2024, 00:00
#1
bdk zei:
ooh geweldig die woorden :P

lijkt me wel een leuke ervaring hasj melk, vind je het niet alleen een beetje teveel werk om het te maken?
Klik om te vergroten...

helemaal niet je bent ongeveer even lang bezig aan een tas hasjmelk dan aan een hasjjoint en je hebt er zoveel meer genot van :mrgreen:
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#2
true... :P
G
GraindorLid
01-01-2024, 00:00
#3
lol, tof verslag, ma kpeis dage echt meer moet gebruiken ze, want twas precies weer te zwak hebbik den indruk...
kheb toch liever nen dikken hasjtoep ze :tongueout:
ma krijg wel zin da ook eens te proeven :)
binnekort weer smoren, kga de vrijdag al beginne peisk, dan zijn exames gedaan :stoned:

greetz :wink:
d
donderwezenLid
01-01-2024, 00:00
#4
Leuk verhaaltje, ik heb anders ook leuke ervaringen meegemaakt op dit gebied. Ik zal er eens een verhaaltje over schrijven. Uit je bol is inderdaad een heilig boek. Er staat veel in. Is een van de weinige boeken die ik gelezen heb. :) lol
B
BigfootLid
01-01-2024, 00:00
#5
hehe ja ik ga volgende keer toch voor 0.6 gram ongeveer op een weegschaalke gaan natuurlijk als ik het terug bij argulas kan doen want die heeft er eentje want het kan natuurlijk zijn dat ik nu toch niet zoveel had gebruikt dan ik had geschat... weegschaaltje is wel handig dus om da zowa beter bij te houden :wink:
d
donderwezenLid
01-01-2024, 00:00
#6
Is die dozering niet een beetje weinig??? Ik heb met hashthee geen ervaring. Wel heb ik wel eens hash gegeten. En toen nam ik meestal een gr. Dat voel je wel. Leuk om eens keertje te proberen die hashmelk, had er wel over gelezen in Uit je bol. Maar nog nooit geprobeerd. Dus dat zal er deze zomer wel van komen. :)
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#7
Graindor zei:
binnekort weer smoren, kga de vrijdag al beginne peisk, dan zijn exames gedaan :stoned:

greetz :wink:
Klik om te vergroten...

BOE! Je had gezegt dat je een maand ging stoppen. Die is pas over als JUNI gedaan is eh! Als je al je eigen beloftes niet kunt houden...
Wa gaat S. doen ? Hij gaat toch de maand uitdoen en ni plooien gelijk gij ?


donderwezen zei:
Is die dozering niet een beetje weinig??? Ik heb met hashthee geen ervaring. Wel heb ik wel eens hash gegeten. En toen nam ik meestal een gr. Dat voel je wel. Leuk om eens keertje te proberen die hashmelk, had er wel over gelezen in Uit je bol. Maar nog nooit geprobeerd. Dus dat zal er deze zomer wel van komen. :)
Klik om te vergroten...

Lol, ik heb dit ook uit "Uit je Bol". De dosering is niet weing hoor. Ik had van 0,3 gram Tempel een heel aangenaam effect! Kan ook misschien zijn dat ik er gevoeliger voor ben? Hier het verslagje -->http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?t=7686

Maar ik heb het gevoel dat het inderdaad nog veel verder kan gaan. Dus volgende keer doe ik 0,5gr Tempel, ben benieuwd wat dat gaat geven!
g
gandwarf777Lid
01-01-2024, 00:00
#8
als ik nog nooit spacecake gedaan heb of dit, kan ik er dan meteen 1g hasj in verwerken en alleen opdrinken? of zal ik dan mindfucked raken ofzo? blowen doe ik wel zo nu en dan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."