#1
Met alle respect baapi, maar je hoort iemands topic niet te ''stelen''. Jouw verhaal interesseert ons zeker en vast ook wel, maar dit topic draait om die van poly, niet?
En jullie zinnen...
Luister! Pep is hot stuff, en heel verslavend, Dat weet iedereen, dat voelt iedereen na één keer. Ik heb ook problemen m'n gebruik in de hand te houden soms, maar uitspraken als
daarom wil ik nu echt stoppen met die troep. Is alleen de eerste paar keer leuk, net als alle drugs, ga het zo maar eens bekijken als je ook geestelijk en/of lichamelijk verslaafd bent.
Ik raak echt 'n beetje verveeld met jullie ''meningen'', aangezien je ze niet uitdrukt als ''meningen''. Dit topic staat vol zo'n voorbeelden. Het wordt toch iedereen als kind aangeleerd dat het gewoon onbeleefd is om stellingen te maken van meningen?
Speed IS geen troep, JIJ VINDT speed troep. Speed IS niet alleen eerste paar keer leuk, jij VINDT speed alleen eerste paar keer leuk. Net als alle drugs? Boy...
Sorry als jullie vinden dat ik muggenzift, maar sommige mensen hier, zoals Exceptional Insight (sorry dat ik je betrek jongen, zie het als iets positiefs!) kunnen er gewoon perféct mee overweg, zonder verslaving of kutgevoel. Ligt het je niet, dan doe je het niet. Wil je er vanaf, ga dan naar het verslavingstopic (waar ik ''x IS zo'' niet zo irritant vindt, aangezien het over verslaving gaat.)
Nou hup, open je eigen topic!
En nog een laatste muggenziftertje aan alle ''x IS zo of zus of whatever''liefhebbers:
De evenaar loopt niet door jullie reet
Luister! Pep is hot stuff, en heel verslavend, Dat weet iedereen, dat voelt iedereen na één keer. Ik heb ook problemen m'n gebruik in de hand te houden soms, maar uitspraken als
daarom wil ik nu echt stoppen met die troep. Is alleen de eerste paar keer leuk, net als alle drugs, ga het zo maar eens bekijken als je ook geestelijk en/of lichamelijk verslaafd bent.
Ik raak echt 'n beetje verveeld met jullie ''meningen'', aangezien je ze niet uitdrukt als ''meningen''. Dit topic staat vol zo'n voorbeelden. Het wordt toch iedereen als kind aangeleerd dat het gewoon onbeleefd is om stellingen te maken van meningen?
Speed IS geen troep, JIJ VINDT speed troep. Speed IS niet alleen eerste paar keer leuk, jij VINDT speed alleen eerste paar keer leuk. Net als alle drugs? Boy...
Sorry als jullie vinden dat ik muggenzift, maar sommige mensen hier, zoals Exceptional Insight (sorry dat ik je betrek jongen, zie het als iets positiefs!) kunnen er gewoon perféct mee overweg, zonder verslaving of kutgevoel. Ligt het je niet, dan doe je het niet. Wil je er vanaf, ga dan naar het verslavingstopic (waar ik ''x IS zo'' niet zo irritant vindt, aangezien het over verslaving gaat.)
Nou hup, open je eigen topic!
En nog een laatste muggenziftertje aan alle ''x IS zo of zus of whatever''liefhebbers:
De evenaar loopt niet door jullie reet
! ik had wel 5m diameter nodig om te kunnen dansen, later hebben mijn vrienden nog gezegd dat iedereen stond te kijken, maar daar trok ik mij uiteraard niets van aan op de moment zelf