Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums76u op pep

76u op pep

30 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
I
IrezzLid
01-01-2024, 00:00
#1
Met alle respect baapi, maar je hoort iemands topic niet te ''stelen''. Jouw verhaal interesseert ons zeker en vast ook wel, maar dit topic draait om die van poly, niet? :) En jullie zinnen...
Luister! Pep is hot stuff, en heel verslavend, Dat weet iedereen, dat voelt iedereen na één keer. Ik heb ook problemen m'n gebruik in de hand te houden soms, maar uitspraken als

daarom wil ik nu echt stoppen met die troep. Is alleen de eerste paar keer leuk, net als alle drugs, ga het zo maar eens bekijken als je ook geestelijk en/of lichamelijk verslaafd bent.

Ik raak echt 'n beetje verveeld met jullie ''meningen'', aangezien je ze niet uitdrukt als ''meningen''. Dit topic staat vol zo'n voorbeelden. Het wordt toch iedereen als kind aangeleerd dat het gewoon onbeleefd is om stellingen te maken van meningen?
Speed IS geen troep, JIJ VINDT speed troep. Speed IS niet alleen eerste paar keer leuk, jij VINDT speed alleen eerste paar keer leuk. Net als alle drugs? Boy...

Sorry als jullie vinden dat ik muggenzift, maar sommige mensen hier, zoals Exceptional Insight (sorry dat ik je betrek jongen, zie het als iets positiefs!) kunnen er gewoon perféct mee overweg, zonder verslaving of kutgevoel. Ligt het je niet, dan doe je het niet. Wil je er vanaf, ga dan naar het verslavingstopic (waar ik ''x IS zo'' niet zo irritant vindt, aangezien het over verslaving gaat.)
Nou hup, open je eigen topic! :)

En nog een laatste muggenziftertje aan alle ''x IS zo of zus of whatever''liefhebbers:

De evenaar loopt niet door jullie reet :grin:
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#2
Beanhead zei:
Tzijn dikke feesjes van de week en komende week in Gent, spijtig datk bunny to the core gemist heb

maar... wat een brolpep koop jij man? drie gram pep?

op een avond?

what the hell.
Klik om te vergroten...


Van de gemiddelde gram speed verkocht in t steegske moet je overigens over het algemeen niet te veel van verwachten. De vorige keer vieze natte pasta dat ik m'n neus in moesten douwen en die vieze speed zit nog altijd in elk gaatje in m'n gsm. Nuja, misschien zelfs goed achteraf gezien, moest dat echt goeie pep zijn geweest zat ik hier niet. Dat was samen met de gram coke als first timer, vodka en jointjes. En dan die 2 voze grammen kutspeed :P. Overigens wel de hele ochtend gelopen. Leuk hé offtopicisme

Ontopic; leuk verhaal
p
polyfinarioLid
01-01-2024, 00:00
#3
Sublimo zei:
Er is zo veel dodelijk als je er niet mee om kunt gaan. Kun je er mee omgaan, dan heb je een hele leuke tijd.

OT: Zou je nog eens zo lang doorgaan op de speed ?
Klik om te vergroten...
ik wil het zeker nog eens doen ''lang'' op speed zitten , maar geen 3 dagen want na 2 volle dagen had ik er toch af en toe genoeg van, maar tis zeker eens voor herhaling vatbaar! zoals je zegt er is veel dodelijk, maar een mensenlichaam is zeer flexibel en recupereert vrij snel(naargelang de leeftijd natuurlijk en dan nog) je kan je lichaam efkes kapotmaken, zoals ik heb gedaan tijdens die 3 dagen, niet eten slapen en bitterweinig drinken en toch blijven gaan, het is mogelijk, maar je kan het ook terwijl je wel regelmatig drinkt en eet en af en toe platte rust neemt op je bed. Het amusement zal minstens even groot zijn en het slecht voelen vele malen minder! gr polyfinario
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ben blij dat je dat al beseft. :)

Je lichaam is iets wat je maar een keer krijgt, je moet daar goed voor zorgen. :wink:
p
polyfinarioLid
01-01-2024, 00:00
#5
Sublimo zei:
Ik ben blij dat je dat al beseft. :)

Je lichaam is iets wat je maar een keer krijgt, je moet daar goed voor zorgen. :wink:
Klik om te vergroten...
idd en voor die ene keer van die 3 dagen had ik dat besef totaal niet en deed ik maar , maar daarna ben ik toch eens beginnen denken, ik gebruik nu nog maar pas een half jaar redelijk intensief, wat niet wil zeggen alle dagen, maar toch. en ik heb er al vrij veel problemen door gehad , met politie en mijn ouders, en ervoor trok ik mij dat allemaal niet aan,die dragen hebben op dat gebied toch wel een beetje mijn jonge leven terug op het goede spoor gezet op de foute manier , nu besef wat mijn moeder waard is en dat niet alleen mij vrienden belangrijk zijn ( zoals ik wel lang van overtuigd was )
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dat is positief.

Als je namelijk in de problemen komt door je drugsgebruik, ben je verkeerd bezig. :) Door dat op te lossen en fatsoenlijk om te gaan met drugs ben je weer terug op een positieve weg in je leven. :wink:
p
polyfinarioLid
01-01-2024, 00:00
#7
Sublimo zei:
Dat is positief.

Als je namelijk in de problemen komt door je drugsgebruik, ben je verkeerd bezig. :) Door dat op te lossen en fatsoenlijk om te gaan met drugs ben je weer terug op een positieve weg in je leven. :wink:
Klik om te vergroten...
volledig mee akkoord ! en ook mede dankzij drugsforum eigenluk dat het trg positief gaat, want hier lees ik de feiten en zotte maar echte verhalen, over het algemeen toch, en niet al die praatjes die je hoort van de zogezegde stoere jongens
g
geemiesch-goedjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Helaas hebben sommige mensen waaronder ikzelf het kennelijk nodig om soms een beetje over de rand van de afgrond te balanceren.
Als ik voor mezelf spreek heeft dat na die ervaringen wel voor inzicht gezorgd in die zin dat je beseft dat het niet slim is en dat je gebruik er verstandiger door wordt.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Als het dan toch gebeurt, wees blij als je geluk hebt gehad en nog leeft. En leer je les eruit.
D
DeepPurpleLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ben ik de enige hier die wel eens pep (heeft) gebruikt maar in geen enkel opzicht verslaafd is aan het middel? Ik gebruik het bij gelegenheid maar heb geen enkele behoefte om het te gebruiken buiten die gelegenheden. En voor de duidelijkheid: die gelegenheden zijn niet een standaard avondje stappen, ik doe het soms op afterparty's na een avondje uit of op illegale raves; én ik neem nooit lijntjes pep, gewoon een sleutelpuntje, één in elk neusgat, genoeg voor mij om wakker te blijven!
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#11
DeepPurple zei:
Ben ik de enige hier die wel eens pep (heeft) gebruikt maar in geen enkel opzicht verslaafd is aan het middel? Ik gebruik het bij gelegenheid maar heb geen enkele behoefte om het te gebruiken buiten die gelegenheden. En voor de duidelijkheid: die gelegenheden zijn niet een standaard avondje stappen, ik doe het soms op afterparty's na een avondje uit of op illegale raves; én ik neem nooit lijntjes pep, gewoon een sleutelpuntje, één in elk neusgat, genoeg voor mij om wakker te blijven!
Klik om te vergroten...
Nee, ik ben daar ook totaal niet verslaafd aan. Na de vorige keer was het al 2jaar geleden ofzo dat ik gebruikt had.

Ik denk er ook (zo goed als) nooit aan eerlijk gezegd.
L
LiesetteLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik neem de pep iedere dag ..... maar kan ook zo weer stoppen.

76 uur is voor mij iets wat ik nooit zou willen na 24 uur ben ik het zat.

soms op de lsd en de pep naar de 36 uur.
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik vind het wel leuk om af en toe 3 of 4 dagen door te halen, allerlei gare hallucinaties :grin:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#14
clockcable zei:
Ik vind het wel leuk om af en toe 3 of 4 dagen door te halen, allerlei gare hallucinaties :grin:
Klik om te vergroten...

Go nuts! Maar het klinkt toch niet echt gezond in me oren...
H
HarryNakLid
01-01-2024, 00:00
#15
Heerlijk af en toe een lijntje pep aan het begin van de avond maar niet om drie dagen door te halen en zeker niet verslavend!
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#16
Had je niet de drang alvorens drugs te probere, op te zoeken hoe ze bijvoorbeeld werken en waar je op moet letten??

Ik bedoel je hele leven hoor je droogz r bad, je maakt dr keuze het toch te doen.. Blablabla
p
polyfinarioLid
01-01-2024, 00:00
#17
ongeveer een maand gelden gingen we met de vriendengroep naar het steegske in gent naar bunny to the core, we hadden er stuk voor stuk heel lang naar uitgekeken! Maar toen we er aankwamen was het heel heel druk, niet wijs om tussen zo'n massa volk te staan, je kon je amper bewegen, gelukkig kon ik, samen met ne maat, toch op zoek gaan naar DRUGS. Na amper 20 min passief zoeken hadden we beet, we hebben elk ne gram speed gekocht, 5min later besloot ik om nog een gram te kopen zodat ik zeker zou toekomen tot de volgende morgen. We zijn dan weg gegaan van het steegske en hebben ongeveer 3 uur rondgelopen in gent, al snuivend, smorend, drinkend,.. Eergens op een verlaten speeltuintje gingen we ons even zetten want voor diegene die niets gepakt hadden begon het lastig te worden ;p , voor mij en mijne maat uiteraard niet, zo gezegd zo gedaan we gingen een wandelingetje maken op dat pleintje.
In de verte zag ik schimmen van 3 personnen die op ons afkwamen, ik begon al schrik te krijgen , maar het leek geen probleem te zijn want we waren direct met elkaar beginnen praten
Vraag me niet hoe, maar plotseling in het midden van een gesprek kwam ik op het idee om een lijn te nsuiven, de man in kwestie verschoot niet wat mij heel erg verbaasde , net toen ik ze had binnengetrokken bood de man mij een vingertopje coke aan als 'proefje', dat was welkom eindelijk wat kwaliteitsgrief :wink: haha . Toen ik geproefd had en zei dat het lekker was van smaak besloot ik om een lijn te kopen, 10euro en een dikke lijn later waren we op weg naar de Gentse vooruit voor een overdrèven DnBfeestje zo bleek! toen ik vanvoor in de vooruit stond kon niemand mij nog tegenhouden , THE BIEST in mijn was wakker :rock: ! ik had wel 5m diameter nodig om te kunnen dansen, later hebben mijn vrienden nog gezegd dat iedereen stond te kijken, maar daar trok ik mij uiteraard niets van aan op de moment zelf
Na een hele tijd te staan feesten was het ondertussen al een uur of 6 , we gingen dan terug naar het steegske want we dachten dat het wel wat minder druk zou zijn, dat was het wel maar een heel klein beetje maar, maarja we besloten om daar te blijven om voluit te gaan op core

tegen 8 u smorgens was mijn speed op dus heb ik nog een gram bijgekocht, mijn vriend waarmee ik samen gebruikte die avond had z'n pep verloren en we vonden dat allebei nogal erg, hij natuurlijk net iets meer dan ik :tongueout:
Ik heb hem wat lijnen laten meesnuiven met mij zodat hij ook goed zat
tnog wat ater kwamen we een kennis tegen met eeen flesje md waarvan we es mochten drinken, mij niet gelaten! De anderen zaten halfslpaend op de grond te wachten tot we naar huis gingen , toen ik mijn drugsbuddy was kwijtggeraakt hebben wij dan maar met z'n allen besloten om huswaarts te gaan, maar niets was minder waar, ik ging nog es naar rock for specials, een festival voor gehandicapten waar enkele vrienden van mij vrijwilleger waren, ik heb daar nog x antal lijnen gelegd en me nog heel goed goed geamusseerd op de camping waar de pkuis net was begonnen, later die dag heb ik nog hillarische tijden meegamaakt. btw aangekomen op het festival vond ik onderaan men rugzak het zakje pep van mijn vriend dus nog vele uurtjes plezier gehad ! :openmouth:
Uiteraard heb ik hem later 10 euro gegeven
tegen de avond ben ik thuisgekomen bij mijn ma thuis waar ik mij direcht heb buitengezet zodat het niet teveel zou opvallen, ondertussen wat jointjes opsleuren die mij totaal niet smaakten! Ik dacht te kunnen slapen tgen 4u snachts maar dat is niet gelukt, ik wou me een lijn leggen maar morste een brokje speed. Ik wou het oprapen maar een paar minuten later stond ik mijn hele kamer op te ruimen tot 7u toen men ma wakker werd en vroeg wat ik deed, ik zei dat ik me niet zo goed voelde en even rechtzat op bed, dat was raar om dan zo plots te beseffen dat ik an het opruimen was. Ik heb toen nog 2dagen lmlang buitengezeten alsmaar op pep en rondkijken naar de bomen , waarin ik lichte visuals waarnam, heel bizar allemaal! De rest ben ik vergeten :tongueout:
c
cobhcLid
01-01-2024, 00:00
#18
Gewijzigd ivm onzinpost. Flameon
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#19
Tzijn dikke feesjes van de week en komende week in Gent, spijtig datk bunny to the core gemist heb

maar... wat een brolpep koop jij man? drie gram pep?

op een avond?

what the hell.
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Wow jij moet er verkrackt uit gezien hebben zeg!
Tegenwoordig heb ik al genoeg aan 3 lijnen pep voor 60 uur , totaaal geen tolarantie meer.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."