Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums76u op pep

76u op pep

30 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dat is positief.

Als je namelijk in de problemen komt door je drugsgebruik, ben je verkeerd bezig. :) Door dat op te lossen en fatsoenlijk om te gaan met drugs ben je weer terug op een positieve weg in je leven. :wink:
p
polyfinarioLid
01-01-2024, 00:00
#2
Sublimo zei:
Dat is positief.

Als je namelijk in de problemen komt door je drugsgebruik, ben je verkeerd bezig. :) Door dat op te lossen en fatsoenlijk om te gaan met drugs ben je weer terug op een positieve weg in je leven. :wink:
Klik om te vergroten...
volledig mee akkoord ! en ook mede dankzij drugsforum eigenluk dat het trg positief gaat, want hier lees ik de feiten en zotte maar echte verhalen, over het algemeen toch, en niet al die praatjes die je hoort van de zogezegde stoere jongens
g
geemiesch-goedjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Helaas hebben sommige mensen waaronder ikzelf het kennelijk nodig om soms een beetje over de rand van de afgrond te balanceren.
Als ik voor mezelf spreek heeft dat na die ervaringen wel voor inzicht gezorgd in die zin dat je beseft dat het niet slim is en dat je gebruik er verstandiger door wordt.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als het dan toch gebeurt, wees blij als je geluk hebt gehad en nog leeft. En leer je les eruit.
D
DeepPurpleLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ben ik de enige hier die wel eens pep (heeft) gebruikt maar in geen enkel opzicht verslaafd is aan het middel? Ik gebruik het bij gelegenheid maar heb geen enkele behoefte om het te gebruiken buiten die gelegenheden. En voor de duidelijkheid: die gelegenheden zijn niet een standaard avondje stappen, ik doe het soms op afterparty's na een avondje uit of op illegale raves; én ik neem nooit lijntjes pep, gewoon een sleutelpuntje, één in elk neusgat, genoeg voor mij om wakker te blijven!
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#6
DeepPurple zei:
Ben ik de enige hier die wel eens pep (heeft) gebruikt maar in geen enkel opzicht verslaafd is aan het middel? Ik gebruik het bij gelegenheid maar heb geen enkele behoefte om het te gebruiken buiten die gelegenheden. En voor de duidelijkheid: die gelegenheden zijn niet een standaard avondje stappen, ik doe het soms op afterparty's na een avondje uit of op illegale raves; én ik neem nooit lijntjes pep, gewoon een sleutelpuntje, één in elk neusgat, genoeg voor mij om wakker te blijven!
Klik om te vergroten...
Nee, ik ben daar ook totaal niet verslaafd aan. Na de vorige keer was het al 2jaar geleden ofzo dat ik gebruikt had.

Ik denk er ook (zo goed als) nooit aan eerlijk gezegd.
L
LiesetteLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik neem de pep iedere dag ..... maar kan ook zo weer stoppen.

76 uur is voor mij iets wat ik nooit zou willen na 24 uur ben ik het zat.

soms op de lsd en de pep naar de 36 uur.
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik vind het wel leuk om af en toe 3 of 4 dagen door te halen, allerlei gare hallucinaties :grin:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#9
clockcable zei:
Ik vind het wel leuk om af en toe 3 of 4 dagen door te halen, allerlei gare hallucinaties :grin:
Klik om te vergroten...

Go nuts! Maar het klinkt toch niet echt gezond in me oren...
H
HarryNakLid
01-01-2024, 00:00
#10
Heerlijk af en toe een lijntje pep aan het begin van de avond maar niet om drie dagen door te halen en zeker niet verslavend!
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#11
Had je niet de drang alvorens drugs te probere, op te zoeken hoe ze bijvoorbeeld werken en waar je op moet letten??

Ik bedoel je hele leven hoor je droogz r bad, je maakt dr keuze het toch te doen.. Blablabla
p
polyfinarioLid
01-01-2024, 00:00
#12
ongeveer een maand gelden gingen we met de vriendengroep naar het steegske in gent naar bunny to the core, we hadden er stuk voor stuk heel lang naar uitgekeken! Maar toen we er aankwamen was het heel heel druk, niet wijs om tussen zo'n massa volk te staan, je kon je amper bewegen, gelukkig kon ik, samen met ne maat, toch op zoek gaan naar DRUGS. Na amper 20 min passief zoeken hadden we beet, we hebben elk ne gram speed gekocht, 5min later besloot ik om nog een gram te kopen zodat ik zeker zou toekomen tot de volgende morgen. We zijn dan weg gegaan van het steegske en hebben ongeveer 3 uur rondgelopen in gent, al snuivend, smorend, drinkend,.. Eergens op een verlaten speeltuintje gingen we ons even zetten want voor diegene die niets gepakt hadden begon het lastig te worden ;p , voor mij en mijne maat uiteraard niet, zo gezegd zo gedaan we gingen een wandelingetje maken op dat pleintje.
In de verte zag ik schimmen van 3 personnen die op ons afkwamen, ik begon al schrik te krijgen , maar het leek geen probleem te zijn want we waren direct met elkaar beginnen praten
Vraag me niet hoe, maar plotseling in het midden van een gesprek kwam ik op het idee om een lijn te nsuiven, de man in kwestie verschoot niet wat mij heel erg verbaasde , net toen ik ze had binnengetrokken bood de man mij een vingertopje coke aan als 'proefje', dat was welkom eindelijk wat kwaliteitsgrief :wink: haha . Toen ik geproefd had en zei dat het lekker was van smaak besloot ik om een lijn te kopen, 10euro en een dikke lijn later waren we op weg naar de Gentse vooruit voor een overdrèven DnBfeestje zo bleek! toen ik vanvoor in de vooruit stond kon niemand mij nog tegenhouden , THE BIEST in mijn was wakker :rock: ! ik had wel 5m diameter nodig om te kunnen dansen, later hebben mijn vrienden nog gezegd dat iedereen stond te kijken, maar daar trok ik mij uiteraard niets van aan op de moment zelf
Na een hele tijd te staan feesten was het ondertussen al een uur of 6 , we gingen dan terug naar het steegske want we dachten dat het wel wat minder druk zou zijn, dat was het wel maar een heel klein beetje maar, maarja we besloten om daar te blijven om voluit te gaan op core

tegen 8 u smorgens was mijn speed op dus heb ik nog een gram bijgekocht, mijn vriend waarmee ik samen gebruikte die avond had z'n pep verloren en we vonden dat allebei nogal erg, hij natuurlijk net iets meer dan ik :tongueout:
Ik heb hem wat lijnen laten meesnuiven met mij zodat hij ook goed zat
tnog wat ater kwamen we een kennis tegen met eeen flesje md waarvan we es mochten drinken, mij niet gelaten! De anderen zaten halfslpaend op de grond te wachten tot we naar huis gingen , toen ik mijn drugsbuddy was kwijtggeraakt hebben wij dan maar met z'n allen besloten om huswaarts te gaan, maar niets was minder waar, ik ging nog es naar rock for specials, een festival voor gehandicapten waar enkele vrienden van mij vrijwilleger waren, ik heb daar nog x antal lijnen gelegd en me nog heel goed goed geamusseerd op de camping waar de pkuis net was begonnen, later die dag heb ik nog hillarische tijden meegamaakt. btw aangekomen op het festival vond ik onderaan men rugzak het zakje pep van mijn vriend dus nog vele uurtjes plezier gehad ! :openmouth:
Uiteraard heb ik hem later 10 euro gegeven
tegen de avond ben ik thuisgekomen bij mijn ma thuis waar ik mij direcht heb buitengezet zodat het niet teveel zou opvallen, ondertussen wat jointjes opsleuren die mij totaal niet smaakten! Ik dacht te kunnen slapen tgen 4u snachts maar dat is niet gelukt, ik wou me een lijn leggen maar morste een brokje speed. Ik wou het oprapen maar een paar minuten later stond ik mijn hele kamer op te ruimen tot 7u toen men ma wakker werd en vroeg wat ik deed, ik zei dat ik me niet zo goed voelde en even rechtzat op bed, dat was raar om dan zo plots te beseffen dat ik an het opruimen was. Ik heb toen nog 2dagen lmlang buitengezeten alsmaar op pep en rondkijken naar de bomen , waarin ik lichte visuals waarnam, heel bizar allemaal! De rest ben ik vergeten :tongueout:
c
cobhcLid
01-01-2024, 00:00
#13
Gewijzigd ivm onzinpost. Flameon
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#14
Tzijn dikke feesjes van de week en komende week in Gent, spijtig datk bunny to the core gemist heb

maar... wat een brolpep koop jij man? drie gram pep?

op een avond?

what the hell.
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wow jij moet er verkrackt uit gezien hebben zeg!
Tegenwoordig heb ik al genoeg aan 3 lijnen pep voor 60 uur , totaaal geen tolarantie meer.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#16
:tearsofjoy:

Pakken wat je pakken kan?
I
IrieLid
01-01-2024, 00:00
#17
atbboy zei:
Wow jij moet er verkrackt uit gezien hebben zeg!
Tegenwoordig heb ik al genoeg aan 3 lijnen pep voor 60 uur , totaaal geen tolarantie meer.
Klik om te vergroten...

Dat zal het zijn! Heb gisteren (na enkele maanden niets) nog eens 2 lijntjes genomen, en heb nog steeds geen oog dicht gedaan ... voor mij mag het wat minder!
3gr ... GEK ! dat overleef ik gewoon niet ...
p
polyfinarioLid
01-01-2024, 00:00
#18
Beanhead zei:
Tzijn dikke feesjes van de week en komende week in Gent, spijtig datk bunny to the core gemist heb

maar... wat een brolpep koop jij man? drie gram pep?

op een avond?

what the hell.
Klik om te vergroten...
die drie gram was gespreid over die 3 dagen 1gram per dag , viel best nog mee uiteindelijk, maar om den duur werd het allemaal een raar boelke ;p
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Geinig reportje, iets té simpel maar leuk om even te lezen :wink: . Hoe voel je je na zo´n weekend? Kun je de week daarna nog wel functioneren of ben je een wrak? En is zo'n weekend nou iets waar je tevreden over terugdenkt, of had het wel anders gemogen? Hoe denken je ouders over jou tijdsbesteding? Weten ze het uberhaupt wel?
Sorry als het te veel vragen zijn maar ik ben nieuwschierig :P
p
polyfinarioLid
01-01-2024, 00:00
#20
soldiermoney zei:
Geinig reportje, iets té simpel maar leuk om even te lezen :wink: . Hoe voel je je na zo´n weekend? Kun je de week daarna nog wel functioneren of ben je een wrak? En is zo'n weekend nou iets waar je tevreden over terugdenkt, of had het wel anders gemogen? Hoe denken je ouders over jou tijdsbesteding? Weten ze het uberhaupt wel?
Sorry als het te veel vragen zijn maar ik ben nieuwschierig :P
Klik om te vergroten...
ik was iets te stoned tijdens het schrijven ervan :tongueout:
Kvind het wijs dat ik dat 1 keer heb meeegemaakt wat dat doet met ne mens zolang op speed, maar kzou het geen 2de keer doen, zolang toch niet, een avond is het beste lijkt mij zo!
Achteraf voelde ik mij echt wel een wrak! echt erg, en zeker niet plezant. maarja dat had ik er wel voor over, maar toch. Ik liep heel aggressief en had in niets zin, 5kg vermagerd, dus dat me wel efkes schrikken .

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."