Ik ben weleens zes dagen (vijf nachten) doorgegaan..
Ik had een serieuze poging gegokt om te stoppen, in ieder geval te minderen..
Bijna twee weken heb ik het grootste deel van de dag hier thuis gezeten en dus niet bij de junks.
Op een vrijdagmiddag na ong. twee weken geen pep te hebben gebruikt,
ging ik weer een keertje naar buiten, naar onze standaard hangplek,
er was daar natuurlijk weer genoeg troep aanwezig, dus ook mijn prinses Sneeuwitje,
Ik dacht: ik heb toch al bijna twee weken niet gesnoven, dus het kan wel weer een keertje..
Met ook gewoon de bedoeling om gewoon te gaan slapen, maar dat lukte ook niet.
Een weekend is standaard helemaal doorgaan en toen die zondag daarna was ik weer brak, maar had verder geen pep, totdat er weer eentje met een goeie lijn kwam en voelde me bijna weer helemaal goed, toen werkte het na een tijd weer uit en was het vroeg in de avond toen ik ook geld gekregen had om wat te gaan eten, van dat geld een grammetje gehaald en opgesnoven met de junks, dus zo gingen we van drie, naar vier en toen als klap op de vuurpijl de vijfde nacht aanbrak was ik helemaal naar, agressief, geen 'gevoel' voor anderen hebben, ook echt schade aan gericht en om weer wat rustiger te worden die nacht waarin het gebeurde toverde ik weer een lijn op m'n hoes en toen de volgende dag was het ergste van allemaal, het was gewoon een hel, ene keer het besef van dat je dood gaat als ik nu zo doorga, andere moment zit je weer zo ineens een uur helemaal intensief in je eigen denkbeeldige wereldje, denken, denken en nog eens nadenken, uiteindelijk op Spoedeisende Hulp beland en met Diazepammetjes (die ik lekker niet geslikt heb) naar huis gestuurd, vervolgens in de taxi naar een maat wiet gehaald, twee joints gerookt en ik ben maar eens naar bed gegaan.
P.S. Dit is niet om stoer te doen ofzo, maar om ook eens een andere kant te zien, een echt gevaarlijke kant, op dit moment weeg ik 53 kilo en ben ik 1.89 lang, dit is dus dodelijk, daarom wil ik nu echt stoppen met die troep. Is alleen de eerste paar keer leuk, net als alle drugs, ga het zo maar eens bekijken als je ook geestelijk en/of lichamelijk verslaafd bent.
![:(]()