Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums76u op pep

76u op pep

30 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoe je voelt na zo`n weekend? Ben voor 4 maanden geleden gestopt na elke dag speed en of coke te snuiven, ik sliep door de weeks altijd behalve op donderdag t/m maandag of vrijdag t/m zondag. Je ziet er totaal niet meer uit ingevallen gezicht enz. , hebt geen kracht meer geen vertrouwen meer in jezelf, je wordt erg para.
p
psychedelicchickLid
01-01-2024, 00:00
#2
wil jij dood ofzo ? :openmouth: ( over de titel )
kga nu de rest lezen hahah
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#3
5kg vermagerd :openmouth: Damn! als ik jouw was zal ik het maar dit experiment laten. Speed is echt walgelijk.
Maarja je weet nu wel hoe het voelt om compleet naar de klote te gaan.
Waarom gebruik je het eigenlijk? Door dieperliggende problemen of gewoon omdat het lekker is? (of verslaafd?)
I
IrezzLid
01-01-2024, 00:00
#4
soldiermoney zei:
Speed is echt walgelijk.
Klik om te vergroten...

Speed IS niet walgelijk, JIJ VINDT speed walgelijk.

wil jij dood ofzo ? :openmouth:
Klik om te vergroten...

...? Dingen zijn wel erg snel dodelijk in jouw hoofd :grin: De echte moeilijkheden beginnen pas (al danniet lang, depends) na 72 uur
Het is, op dit forum trouwens, ook al bewezen dat met extreme zorg voor je lichaam 11 dagen perfect mogelijk is.

Mensen, lees het speedforum! Die 5 kilo komt er ontzettend snel weer bij, + some, aangezien het vooral vocht is dat je verliest. Als je goed blijft eten en rustpauzes (liggen met ogen dicht) inlast is het allemaal echt niet zo gevaarlijk als jullie schijnen te denken hoor :)
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Er is zo veel dodelijk als je er niet mee om kunt gaan. Kun je er mee omgaan, dan heb je een hele leuke tijd.

OT: Zou je nog eens zo lang doorgaan op de speed ?
B
BaapieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik ben weleens zes dagen (vijf nachten) doorgegaan..

Ik had een serieuze poging gegokt om te stoppen, in ieder geval te minderen..
Bijna twee weken heb ik het grootste deel van de dag hier thuis gezeten en dus niet bij de junks.

Op een vrijdagmiddag na ong. twee weken geen pep te hebben gebruikt,
ging ik weer een keertje naar buiten, naar onze standaard hangplek,
er was daar natuurlijk weer genoeg troep aanwezig, dus ook mijn prinses Sneeuwitje,
Ik dacht: ik heb toch al bijna twee weken niet gesnoven, dus het kan wel weer een keertje..
Met ook gewoon de bedoeling om gewoon te gaan slapen, maar dat lukte ook niet.
Een weekend is standaard helemaal doorgaan en toen die zondag daarna was ik weer brak, maar had verder geen pep, totdat er weer eentje met een goeie lijn kwam en voelde me bijna weer helemaal goed, toen werkte het na een tijd weer uit en was het vroeg in de avond toen ik ook geld gekregen had om wat te gaan eten, van dat geld een grammetje gehaald en opgesnoven met de junks, dus zo gingen we van drie, naar vier en toen als klap op de vuurpijl de vijfde nacht aanbrak was ik helemaal naar, agressief, geen 'gevoel' voor anderen hebben, ook echt schade aan gericht en om weer wat rustiger te worden die nacht waarin het gebeurde toverde ik weer een lijn op m'n hoes en toen de volgende dag was het ergste van allemaal, het was gewoon een hel, ene keer het besef van dat je dood gaat als ik nu zo doorga, andere moment zit je weer zo ineens een uur helemaal intensief in je eigen denkbeeldige wereldje, denken, denken en nog eens nadenken, uiteindelijk op Spoedeisende Hulp beland en met Diazepammetjes (die ik lekker niet geslikt heb) naar huis gestuurd, vervolgens in de taxi naar een maat wiet gehaald, twee joints gerookt en ik ben maar eens naar bed gegaan.

P.S. Dit is niet om stoer te doen ofzo, maar om ook eens een andere kant te zien, een echt gevaarlijke kant, op dit moment weeg ik 53 kilo en ben ik 1.89 lang, dit is dus dodelijk, daarom wil ik nu echt stoppen met die troep. Is alleen de eerste paar keer leuk, net als alle drugs, ga het zo maar eens bekijken als je ook geestelijk en/of lichamelijk verslaafd bent.

:(
I
IrezzLid
01-01-2024, 00:00
#7
Met alle respect baapi, maar je hoort iemands topic niet te ''stelen''. Jouw verhaal interesseert ons zeker en vast ook wel, maar dit topic draait om die van poly, niet? :) En jullie zinnen...
Luister! Pep is hot stuff, en heel verslavend, Dat weet iedereen, dat voelt iedereen na één keer. Ik heb ook problemen m'n gebruik in de hand te houden soms, maar uitspraken als

daarom wil ik nu echt stoppen met die troep. Is alleen de eerste paar keer leuk, net als alle drugs, ga het zo maar eens bekijken als je ook geestelijk en/of lichamelijk verslaafd bent.

Ik raak echt 'n beetje verveeld met jullie ''meningen'', aangezien je ze niet uitdrukt als ''meningen''. Dit topic staat vol zo'n voorbeelden. Het wordt toch iedereen als kind aangeleerd dat het gewoon onbeleefd is om stellingen te maken van meningen?
Speed IS geen troep, JIJ VINDT speed troep. Speed IS niet alleen eerste paar keer leuk, jij VINDT speed alleen eerste paar keer leuk. Net als alle drugs? Boy...

Sorry als jullie vinden dat ik muggenzift, maar sommige mensen hier, zoals Exceptional Insight (sorry dat ik je betrek jongen, zie het als iets positiefs!) kunnen er gewoon perféct mee overweg, zonder verslaving of kutgevoel. Ligt het je niet, dan doe je het niet. Wil je er vanaf, ga dan naar het verslavingstopic (waar ik ''x IS zo'' niet zo irritant vindt, aangezien het over verslaving gaat.)
Nou hup, open je eigen topic! :)

En nog een laatste muggenziftertje aan alle ''x IS zo of zus of whatever''liefhebbers:

De evenaar loopt niet door jullie reet :grin:
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#8
Beanhead zei:
Tzijn dikke feesjes van de week en komende week in Gent, spijtig datk bunny to the core gemist heb

maar... wat een brolpep koop jij man? drie gram pep?

op een avond?

what the hell.
Klik om te vergroten...


Van de gemiddelde gram speed verkocht in t steegske moet je overigens over het algemeen niet te veel van verwachten. De vorige keer vieze natte pasta dat ik m'n neus in moesten douwen en die vieze speed zit nog altijd in elk gaatje in m'n gsm. Nuja, misschien zelfs goed achteraf gezien, moest dat echt goeie pep zijn geweest zat ik hier niet. Dat was samen met de gram coke als first timer, vodka en jointjes. En dan die 2 voze grammen kutspeed :P. Overigens wel de hele ochtend gelopen. Leuk hé offtopicisme

Ontopic; leuk verhaal
p
polyfinarioLid
01-01-2024, 00:00
#9
Sublimo zei:
Er is zo veel dodelijk als je er niet mee om kunt gaan. Kun je er mee omgaan, dan heb je een hele leuke tijd.

OT: Zou je nog eens zo lang doorgaan op de speed ?
Klik om te vergroten...
ik wil het zeker nog eens doen ''lang'' op speed zitten , maar geen 3 dagen want na 2 volle dagen had ik er toch af en toe genoeg van, maar tis zeker eens voor herhaling vatbaar! zoals je zegt er is veel dodelijk, maar een mensenlichaam is zeer flexibel en recupereert vrij snel(naargelang de leeftijd natuurlijk en dan nog) je kan je lichaam efkes kapotmaken, zoals ik heb gedaan tijdens die 3 dagen, niet eten slapen en bitterweinig drinken en toch blijven gaan, het is mogelijk, maar je kan het ook terwijl je wel regelmatig drinkt en eet en af en toe platte rust neemt op je bed. Het amusement zal minstens even groot zijn en het slecht voelen vele malen minder! gr polyfinario
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik ben blij dat je dat al beseft. :)

Je lichaam is iets wat je maar een keer krijgt, je moet daar goed voor zorgen. :wink:
p
polyfinarioLid
01-01-2024, 00:00
#11
Sublimo zei:
Ik ben blij dat je dat al beseft. :)

Je lichaam is iets wat je maar een keer krijgt, je moet daar goed voor zorgen. :wink:
Klik om te vergroten...
idd en voor die ene keer van die 3 dagen had ik dat besef totaal niet en deed ik maar , maar daarna ben ik toch eens beginnen denken, ik gebruik nu nog maar pas een half jaar redelijk intensief, wat niet wil zeggen alle dagen, maar toch. en ik heb er al vrij veel problemen door gehad , met politie en mijn ouders, en ervoor trok ik mij dat allemaal niet aan,die dragen hebben op dat gebied toch wel een beetje mijn jonge leven terug op het goede spoor gezet op de foute manier , nu besef wat mijn moeder waard is en dat niet alleen mij vrienden belangrijk zijn ( zoals ik wel lang van overtuigd was )

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."