Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsChristal Meth, (Methafetamine)

Christal Meth, (Methafetamine)

67 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
T
TempoLid
01-01-2024, 00:00
#1
3 Weekjes trug heb ik voor het eerst methamfetamine geprobeert,
Die zaterdagmiddag heb ik een klein lijntje genomen (ca. 20mg),
echt een ongelofelijke rush.
't Is net gewone amfetamine maar dan minstens 4x zo sterk en euforisch.

's Avonds heb ik ongeveer 20mg in een gloeilamp gedaan waarvan de achtekant (het schroefdraad) verwijderd was. Aansteker er onder gehouden zodat de meth begon te smelten, zodra de meth gesmolten was, stoppen met verwarmen en er kwam rook/damp af en die dampen opgezogen met een rietje. De rush die hierna kwam was onbeschrijvelijk: zeer euforisch en hij bruiste van de energie.
Het is een ontzettende potente drug, waarvan je zeer weinig nodig bent om het effect te voelen.

Het voelt iig minder chemisch aan dan zijn kleine broertje amfetamine, ook de smaak was een stuk minder vies maar dit komt waarschijnlijk ook omdat je veel minder nodig hebt en dus minder in je keel/mond komt.

Hoe lang het precies heeft gewerkt kan ik niet zeggen, aangezien ik later nog een lijntje 'gewone' pep heeft gehad toen ik later in stappen is geweest.

Het gekke is dat wanneer je het rookt, het niet direct in begint te slaan zoals crack dat doet, maar komt pas na een aantal minuten (ca.5min), net zoals een joint ongeveer.

Wanneer de meth afgekoeld is, kistalliseert het weer en krijg je grote kristallen net zoals je wel eens meth-kristallen ziet op een foto.
Ik wilde nog een foto maken maar ik had het alweer op voordat voordat ik het in de gaten had

Van een crash/comedown heb ik geen last gehad, althans niet erger dan normaal wanneer ik een nachtje doortrekt.

Gelukkig kan ik geen meth meer krijgen en liep er toevallig tegen aan, aangezien ik goed kan begrijpen dat mensen hier verslaafd aan raken.
Iemand die ik ken, kent weer iemand uit Amerika die het spul aan heeft gestuurd en hij heeft mij vervolgens een sample gedaan van ongeveer 80mg.

Een leuke ervaring die ik altijd al een keer mee wilde maken maar hier blijft het (hopelijk) bij.
P
PsiloLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik zou het helaas ook een keer willen proberen als het hier voor handen was. Ik snap eerlijk gezegd niet waarom het zo lang duurt voordat het hier een hype wordt.

Waarschijnlijk is het over een aantal jaar net zo makkelijk te krijgen als amfetamine....maar of je daar blij mee moet zijn.......
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#3
hier in gent is er metamfetamine en ze zeggen dat dat iets anders is dan crystal meth.. ze betalen er ook maar 15€ voor een gram voor en het is anders dan speed maar niet veel beter ofzo toch :confused:

mss vergissen zij zich of hoe zou het nu zitten?
E
EnigmatiqueLid
01-01-2024, 00:00
#4
Looks cool..eens kijken om te proberen..
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Meth is er maar weinig hier, maar het zal ook niet zo'n hype worden als in amerika. De media is er daar ook weer zo bovenopgesprongen dat iedereen alleen maar het idee krijgt om het te gaan doen. En sowieso wat een onzin tv altijd. Ik zag laatst Oprah en dat ging over Meth, dus ik blijf ff kijken. Was er een meisje van 16 of 17 en die was aan Meth verslaafd geweest en weer afgekickt enzo. Allemaal helemaal janken enzo op tv, Maar ik weet niet hoe lang en hoe heftig dat meisje 'verslaafd' kan zijn geweest aan Meth als ze pas een jaar of 17 is... Zal gewoon iemand zijn die het af en toe deed en gewoon erg lekker vond dan helemaal para wordt van ik ben verslaafd ik ben verslaafd. Laat dan een keer iemand zien van 30 ofzo die er al een jaar of 6 aanzit, dat mag je een echt verslaving noemen.

ik ken zoveel 16 jarige mensen die zeggen verslaafd te zijn aan iets... :openmouth:
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Intoxicated zei:
Meth is er maar weinig hier, maar het zal ook niet zo'n hype worden als in amerika. De media is er daar ook weer zo bovenopgesprongen dat iedereen alleen maar het idee krijgt om het te gaan doen. En sowieso wat een onzin tv altijd. Ik zag laatst Oprah en dat ging over Meth, dus ik blijf ff kijken. Was er een meisje van 16 of 17 en die was aan Meth verslaafd geweest en weer afgekickt enzo. Allemaal helemaal janken enzo op tv, Maar ik weet niet hoe lang en hoe heftig dat meisje 'verslaafd' kan zijn geweest aan Meth als ze pas een jaar of 17 is... Zal gewoon iemand zijn die het af en toe deed en gewoon erg lekker vond dan helemaal para wordt van ik ben verslaafd ik ben verslaafd. Laat dan een keer iemand zien van 30 ofzo die er al een jaar of 6 aanzit, dat mag je een echt verslaving noemen.

ik ken zoveel 16 jarige mensen die zeggen verslaafd te zijn aan iets... :openmouth:
Klik om te vergroten...

Ik heb beide afleveringen gezien over meth. In de eerste werd er een interventie geregeld zodat dat meisje zou gaan afkicken. Ze was echt zwaar verslaafd. Ze deed het de hele dag door. Sliep ook gerust vier dagen niet en deed alleen maar die meth. Ze zag er niet uit. Ze zat toen bij Oprah zelfs onder invloed van meth in de studio.
In de laatste aflevering hebben ze ook moeders laten zien die verslaafd waren aan meth en die afgekickt zijn. Die vrouwen waren er ook al lang aan verslaafd en zijn alles kwijt geraakt (huis, huwelijk enzo).

Maar goed dat het hier geen hype is, volgens mij raken er dan veel jongeren aan verslaafd, en ook ouders enzo.
k
kneekyLid
01-01-2024, 00:00
#7
DIE SHIT IS ECHT BRAINCRACKING, IK HEB HET ZELF GEBRUIKT EN NORMALE GOEIE PASTA PEP IS GEWOON SNOT VERGELEKEN BIJ DE RUSH EN EUFORIE DIE JE VAN METH KRIJGT. :openmouth:
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ga dat spul nooit proberen, ben te snel verslaafd en heb genoeg documentaires gezien van tieners in VS die er helemaal aan kapot gingen. my god wat ga je er verneukt uitzien van die troep.
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#9
Play_bunny zei:
Intoxicated zei:
Meth is er maar weinig hier, maar het zal ook niet zo'n hype worden als in amerika. De media is er daar ook weer zo bovenopgesprongen dat iedereen alleen maar het idee krijgt om het te gaan doen. En sowieso wat een onzin tv altijd. Ik zag laatst Oprah en dat ging over Meth, dus ik blijf ff kijken. Was er een meisje van 16 of 17 en die was aan Meth verslaafd geweest en weer afgekickt enzo. Allemaal helemaal janken enzo op tv, Maar ik weet niet hoe lang en hoe heftig dat meisje 'verslaafd' kan zijn geweest aan Meth als ze pas een jaar of 17 is... Zal gewoon iemand zijn die het af en toe deed en gewoon erg lekker vond dan helemaal para wordt van ik ben verslaafd ik ben verslaafd. Laat dan een keer iemand zien van 30 ofzo die er al een jaar of 6 aanzit, dat mag je een echt verslaving noemen.

ik ken zoveel 16 jarige mensen die zeggen verslaafd te zijn aan iets... :openmouth:
Klik om te vergroten...

Ik heb beide afleveringen gezien over meth. In de eerste werd er een interventie geregeld zodat dat meisje zou gaan afkicken. Ze was echt zwaar verslaafd. Ze deed het de hele dag door. Sliep ook gerust vier dagen niet en deed alleen maar die meth. Ze zag er niet uit. Ze zat toen bij Oprah zelfs onder invloed van meth in de studio.
In de laatste aflevering hebben ze ook moeders laten zien die verslaafd waren aan meth en die afgekickt zijn. Die vrouwen waren er ook al lang aan verslaafd en zijn alles kwijt geraakt (huis, huwelijk enzo).

Maar goed dat het hier geen hype is, volgens mij raken er dan veel jongeren aan verslaafd, en ook ouders enzo.
Klik om te vergroten...

Ja dat had ik ook gezien, mensen gaan er echt anders uitzien na een paar jaar verslaving my god.
D
DaarginderLid
01-01-2024, 00:00
#10
Tempo zei:
3 Weekjes trug heb ik voor het eerst methamfetamine geprobeert,
Die zaterdagmiddag heb ik een klein lijntje genomen (ca. 20mg),
echt een ongelofelijke rush.
't Is net gewone amfetamine maar dan minstens 4x zo sterk en euforisch.

's Avonds heb ik ongeveer 20mg in een gloeilamp gedaan waarvan de achtekant (het schroefdraad) verwijderd was. Aansteker er onder gehouden zodat de meth begon te smelten, zodra de meth gesmolten was, stoppen met verwarmen en er kwam rook/damp af en die dampen opgezogen met een rietje. De rush die hierna kwam was onbeschrijvelijk: zeer euforisch en hij bruiste van de energie.
Het is een ontzettende potente drug, waarvan je zeer weinig nodig bent om het effect te voelen.


Het voelt iig minder chemisch aan dan zijn kleine broertje amfetamine, ook de smaak was een stuk minder vies maar dit komt waarschijnlijk ook omdat je veel minder nodig hebt en dus minder in je keel/mond komt.

Hoe lang het precies heeft gewerkt kan ik niet zeggen, aangezien ik later nog een lijntje 'gewone' pep heeft gehad toen ik later in stappen is geweest.

Het gekke is dat wanneer je het rookt, het niet direct in begint te slaan zoals crack dat doet, maar komt pas na een aantal minuten (ca.5min), net zoals een joint ongeveer.

Wanneer de meth afgekoeld is, kistalliseert het weer en krijg je grote kristallen net zoals je wel eens meth-kristallen ziet op een foto.
Ik wilde nog een foto maken maar ik had het alweer op voordat voordat ik het in de gaten had

Van een crash/comedown heb ik geen last gehad, althans niet erger dan normaal wanneer ik een nachtje doortrekt.

Gelukkig kan ik geen meth meer krijgen en liep er toevallig tegen aan, aangezien ik goed kan begrijpen dat mensen hier verslaafd aan raken.
Iemand die ik ken, kent weer iemand uit Amerika die het spul aan heeft gestuurd en hij heeft mij vervolgens een sample gedaan van ongeveer 80mg.

Een leuke ervaring die ik altijd al een keer mee wilde maken maar hier blijft het (hopelijk) bij.
Klik om te vergroten...

Je moet maar eens op het internet kijken, hoe je er uit gaat zien echt LELIJK!!!

Veel succes ermee, mensen dit spul is echt heel slecht, niet gebruiken niet gebruiken!!!!!!!!!!!!!!
F
Florian01Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Psilo zei:
Ik zou het helaas ook een keer willen proberen als het hier voor handen was. Ik snap eerlijk gezegd niet waarom het zo lang duurt voordat het hier een hype wordt.

Waarschijnlijk is het over een aantal jaar net zo makkelijk te krijgen als amfetamine....maar of je daar blij mee moet zijn.......
Klik om te vergroten...

Hoezo staat er onder aan je berichtjes dat je het al gedaan hebt dan?
P
PsiloLid
01-01-2024, 00:00
#12
Florian01 zei:
Psilo zei:
Ik zou het helaas ook een keer willen proberen als het hier voor handen was. Ik snap eerlijk gezegd niet waarom het zo lang duurt voordat het hier een hype wordt.

Waarschijnlijk is het over een aantal jaar net zo makkelijk te krijgen als amfetamine....maar of je daar blij mee moet zijn.......
Klik om te vergroten...

Hoezo staat er onder aan je berichtjes dat je het al gedaan hebt dan?
Klik om te vergroten...


hmmm, je hebt helemaal gelijk.....daarn moet amfetamine staan.
Ik verander het.
Thanx. :flushed:
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#13
van welke harddrugs zie je eigenlijk na 10 jaar beter uit

ik denk dat we na een paar jaar veel meer zullen horen van die shit in Nederland, het is nou een beetje van wat is dat nou voor shit niet doen, maar later is het ieder zijn eigen smaak ik zie een heleboel potentiele meth gebruikers om me heen
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zoek eens op google afbeeldingen: Faces of methamphetamine.

Als jy er zo uit wil gaan zien, Go on! :confused:
P
PsiloLid
01-01-2024, 00:00
#15
Freezing zei:
Zoek eens op google afbeeldingen: Faces of methamphetamine.

Als jy er zo uit wil gaan zien, Go on! :confused:
Klik om te vergroten...


www.methmadness.com/

Het is vast heel slecht voor je.....maar amerikaanse gesponsorde overheidssites komen op mij nooit zo goed over. Word ik altijd wat recalsitrant van.... :cry:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#16
Psilo zei:
Freezing zei:
Zoek eens op google afbeeldingen: Faces of methamphetamine.

Als jy er zo uit wil gaan zien, Go on! :confused:
Klik om te vergroten...


www.methmadness.com/

Het is vast heel slecht voor je.....maar amerikaanse gesponsorde overheidssites komen op mij nooit zo goed over. Word ik altijd wat recalsitrant van.... :cry:
Klik om te vergroten...
ik vind dat veel van die foto's er gefotoschopt uitzien.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#17
En ik vind dat maar weer een hoerige site. Typisch weer van die Amerikaanse bullshit, ik zie dat liever niet.
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#18
Freezing zei:
Zoek eens op google afbeeldingen: Faces of methamphetamine.

Als jy er zo uit wil gaan zien, Go on! :confused:
Klik om te vergroten...

ik zeg niet dat meth goed is ofzo, maar als je goed wilt uitzien en gezond wil zijn moet je totaal geen verslavende drugs gebruiken maakt niet uit welke, dus ik denk niet dat al die fotos op google van meth verslaafden eigenlijk niet veel uit zal maken , er zijn zat mensen in nederland die weleens meth willen proberen en er zullen zeker veel bijkomen komende jaren

en zelf gebruik ik nauwelijks harddrugs dus, mischien zou ik het proberen maar moet eerste met me eigen ogen zien wat er met verslaafden gebeurt :grin:
m
mrniceguyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Psilo zei:
www.methmadness.com/

Het is vast heel slecht voor je.....maar amerikaanse gesponsorde overheidssites komen op mij nooit zo goed over. Word ik altijd wat recalsitrant van.... :cry:
Klik om te vergroten...

Inderdaad. Als je alleen al kijkt naar alle reclames en documentaires die de Amerikaanse overheid over wiet gemaakt heeft en hoe weinig daar van waar was. Je gaat er niet direct zo uitzien van de meth, je gaat er zo uit zien omdat je slecht voor jezelf zorgt door de meth
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zeggen ze ook allemaal van crack , dikke bullshit dus.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."