Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Psilo zei: www.methmadness.com/ Het is vast heel slecht voor je.....maar amerikaanse gesponsorde overheidssites komen op mij nooit zo goed over. Word ik altijd wat recalsitrant van.... Klik om te vergroten... Inderdaad. Als je alleen al kijkt naar alle reclames en documentaires die de Amerikaanse overheid over wiet gemaakt heeft en hoe weinig daar van waar was. Je gaat er niet direct zo uitzien van de meth, je gaat er zo uit zien omdat je slecht voor jezelf zorgt door de meth"