#1
Als je de sterkte van je spul weet, en met een doseerspuitje doseert kan er niet veel mis gaan?Cosmic Controler zei:pas wel op met GHB zelf vind ik het de meest risicovolste drugs die er is het kan snel fout gaan.
Als je de sterkte van je spul weet, en met een doseerspuitje doseert kan er niet veel mis gaan?Cosmic Controler zei:pas wel op met GHB zelf vind ik het de meest risicovolste drugs die er is het kan snel fout gaan.
Te snel bijdoserenPaperplane. zei:Als je de sterkte van je spul weet, en met een doseerspuitje doseert kan er niet veel mis gaan?Cosmic Controler zei:pas wel op met GHB zelf vind ik het de meest risicovolste drugs die er is het kan snel fout gaan.
Cosmic Controler zei:pas wel op met GHB zelf vind ik het de meest risicovolste drugs die er is het kan snel fout gaan.
Probeerenleer zei:lovelovelove zei:Eerste keer? maak er iets super moois van want echt de eerste keer overtreft alles ( naar mijn mening of omdat het op lowlands was kan ook hoor haha )
Coke zeker niet![]()
GHB wel, maar zoals reeds gezegd: graag 'n keertje "alleen".
Yokibeer zei:Helaas de cocaine in nederland krijg ik aleen maar kop pijn van, heb in nl maar paar keer redelijk spul gehad, rechts streek van de bollen slikker, maar toch blijft de sosa in brazilie de beste die ik ooit heb gehad.

Yokibeer zei:Maar over de eerste keer Cocaine, beter kan je het niet doen, believe me!
Je hebt kans dat je de eerste paar keer niks voelt, vooral als je speed gewent bent,
Maar als snel ben je verslaafd en kom je in de problemen!
Goodluck!
Ze hebben tegenwoordig zoveel betere en nieuwere Chemcialien, zou coke links laten liggen, ook voor een keer te proberen uit nieuwsgierigheid.
Dan heb ik echt alleen maar troep gehad want voelde.niks.en ook hoofdpijn misschien maar beter ook want nu ben ik iig niet afhankelijk ervanYokibeer zei:Maar over de eerste keer Cocaine, beter kan je het niet doen, believe me!
Je hebt kans dat je de eerste paar keer niks voelt, vooral als je speed gewent bent,
Maar als snel ben je verslaafd en kom je in de problemen!
Goodluck!
Ze hebben tegenwoordig zoveel betere en nieuwere Chemcialien, zou coke links laten liggen, ook voor een keer te proberen uit nieuwsgierigheid.
lovelovelove zei:Dan heb ik echt alleen maar troep gehad want voelde.niks.en ook hoofdpijn misschien maar beter ook want nu ben ik iig niet afhankelijk ervanYokibeer zei:Maar over de eerste keer Cocaine, beter kan je het niet doen, believe me!
Je hebt kans dat je de eerste paar keer niks voelt, vooral als je speed gewent bent,
Maar als snel ben je verslaafd en kom je in de problemen!
Goodluck!
Ze hebben tegenwoordig zoveel betere en nieuwere Chemcialien, zou coke links laten liggen, ook voor een keer te proberen uit nieuwsgierigheid.![]()
Dan heb je geen goeie gehad ... 2 gram is echt veel, ik heb zelf heel veel ervaring met coke, zelfs nu 2gram van goeie coke ben ik helemaal para.superchauffie zei:nu voor het eerst coke op, 2 gram zit in mijn neus, nog een extra gram als reserve.
Een paar dingen vallen mij:
- ik heb geen controle meer over mijn handen, die zitten in de kreukels en voelen koud aan.
- ik krijg pijn in mijn kaken van het bijten
- ik begin te zweten, maar heb het tegelijkertijd koud.
Maar ik voelde me de hele avond en nacht, super lekker!
Samen met mijn vriendin probeerde ik nog de liefde te bedrijven maar dat is niet gelukt.
kortom een mooie avond met wel kleine nadelen.
x
ikbenzo zei:Dan heb je geen goeie gehad ... 2 gram is echt veel, ik heb zelf heel veel ervaring met coke, zelfs nu 2gram van goeie coke ben ik helemaal para.superchauffie zei:nu voor het eerst coke op, 2 gram zit in mijn neus, nog een extra gram als reserve.
Een paar dingen vallen mij:
- ik heb geen controle meer over mijn handen, die zitten in de kreukels en voelen koud aan.
- ik krijg pijn in mijn kaken van het bijten
- ik begin te zweten, maar heb het tegelijkertijd koud.
Maar ik voelde me de hele avond en nacht, super lekker!
Samen met mijn vriendin probeerde ik nog de liefde te bedrijven maar dat is niet gelukt.
kortom een mooie avond met wel kleine nadelen.
x
boenkeng zei:Lijken wel een beetje speed verschijnselen superchauffie![]()
Chica42 zei:boenkeng zei:Lijken wel een beetje speed verschijnselen superchauffie![]()
Ja dat dacht ik eerlijk gezegd ook toen ik t las...heb je er redelijk veel alcohol bij gedronken? Want dat is met coke voor mij de ideale combinatie....als ik alleen coke gebruik....ga je zo strak staan en dan die verschijnselen die jij noemt heb ik dan ....kouwe handen en last van kaken enz.
Nou gelukkig voelde je je er goed bij en dat is ook de bedoeling natuurlijk....
Voor mij veel Wodka en Coke de absolute topper....en max. 1 of 1.5 gr. coke dat is wel genoeg om ff lekker door te halen...
![]()
Paperplane. zei:Als je de lucht in wil stijgen moet je geen coke hebben....
Dats zonde.
Koop dan een vliegtuig.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."