Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn eerste keer Cocaïne

Mijn eerste keer Cocaïne

48 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Cosmic Controler zei:
pas wel op met GHB zelf vind ik het de meest risicovolste drugs die er is het kan snel fout gaan.
Klik om te vergroten...
Als je de sterkte van je spul weet, en met een doseerspuitje doseert kan er niet veel mis gaan?
b
boenkengLid
01-01-2024, 00:00
#2
Paperplane. zei:
Cosmic Controler zei:
pas wel op met GHB zelf vind ik het de meest risicovolste drugs die er is het kan snel fout gaan.
Klik om te vergroten...
Als je de sterkte van je spul weet, en met een doseerspuitje doseert kan er niet veel mis gaan?
Klik om te vergroten...
Te snel bijdoseren
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Cosmic Controler zei:
pas wel op met GHB zelf vind ik het de meest risicovolste drugs die er is het kan snel fout gaan.
Klik om te vergroten...

Klopt. Vandaar de zeer nuttige info die ik hier vond over het gebruik ervan en je gewicht.

Let wel: van mijn over-enthousiast coke gebruik is niets meer over, en dat mocht ook wel.

Lees: doseren is veel leuker.
l
loveloveloveLid
01-01-2024, 00:00
#4
Probeerenleer zei:
lovelovelove zei:
Eerste keer? maak er iets super moois van want echt de eerste keer overtreft alles ( naar mijn mening of omdat het op lowlands was kan ook hoor haha )
Klik om te vergroten...

Coke zeker niet :grin:

GHB wel, maar zoals reeds gezegd: graag 'n keertje "alleen".
Klik om te vergroten...

had het ook niet over coke maar mdma :) echt vuurwerk als je het goed doet
Y
YokibeerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Maar over de eerste keer Cocaine, beter kan je het niet doen, believe me!
Je hebt kans dat je de eerste paar keer niks voelt, vooral als je speed gewent bent,
Maar als snel ben je verslaafd en kom je in de problemen!

Goodluck!

Ze hebben tegenwoordig zoveel betere en nieuwere Chemcialien, zou coke links laten liggen, ook voor een keer te proberen uit nieuwsgierigheid.
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Yokibeer zei:
Helaas de cocaine in nederland krijg ik aleen maar kop pijn van, heb in nl maar paar keer redelijk spul gehad, rechts streek van de bollen slikker, maar toch blijft de sosa in brazilie de beste die ik ooit heb gehad.
Klik om te vergroten...

:rock:
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Yokibeer zei:
Maar over de eerste keer Cocaine, beter kan je het niet doen, believe me!
Je hebt kans dat je de eerste paar keer niks voelt, vooral als je speed gewent bent,
Maar als snel ben je verslaafd en kom je in de problemen!

Goodluck!

Ze hebben tegenwoordig zoveel betere en nieuwere Chemcialien, zou coke links laten liggen, ook voor een keer te proberen uit nieuwsgierigheid.
Klik om te vergroten...

Ik blijf voorlopig een coke-adept, maar misschien kom ik wel iets tegen dat me doet stoppen.
l
loveloveloveLid
01-01-2024, 00:00
#8
Yokibeer zei:
Maar over de eerste keer Cocaine, beter kan je het niet doen, believe me!
Je hebt kans dat je de eerste paar keer niks voelt, vooral als je speed gewent bent,
Maar als snel ben je verslaafd en kom je in de problemen!

Goodluck!

Ze hebben tegenwoordig zoveel betere en nieuwere Chemcialien, zou coke links laten liggen, ook voor een keer te proberen uit nieuwsgierigheid.
Klik om te vergroten...
Dan heb ik echt alleen maar troep gehad want voelde.niks.en ook hoofdpijn misschien maar beter ook want nu ben ik iig niet afhankelijk ervan :)
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#9
lovelovelove zei:
Yokibeer zei:
Maar over de eerste keer Cocaine, beter kan je het niet doen, believe me!
Je hebt kans dat je de eerste paar keer niks voelt, vooral als je speed gewent bent,
Maar als snel ben je verslaafd en kom je in de problemen!

Goodluck!

Ze hebben tegenwoordig zoveel betere en nieuwere Chemcialien, zou coke links laten liggen, ook voor een keer te proberen uit nieuwsgierigheid.
Klik om te vergroten...
Dan heb ik echt alleen maar troep gehad want voelde.niks.en ook hoofdpijn misschien maar beter ook want nu ben ik iig niet afhankelijk ervan :)
Klik om te vergroten...

Die onafhankelijkheid staat hoog aangeschreven hier.
l
loveloveloveLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik weet niet ik heb gewoon altijd het gevoel dat ik niet achter de geraniums wil zitten later en denken bij me zelf damn ik heb geen fuck met me leven gedaan..
s
superchauffieLid
01-01-2024, 00:00
#11
nu voor het eerst coke op, 2 gram zit in mijn neus, nog een extra gram als reserve.
Een paar dingen vallen mij:
- ik heb geen controle meer over mijn handen, die zitten in de kreukels en voelen koud aan.
- ik krijg pijn in mijn kaken van het bijten
- ik begin te zweten, maar heb het tegelijkertijd koud.
Maar ik voelde me de hele avond en nacht, super lekker!
Samen met mijn vriendin probeerde ik nog de liefde te bedrijven maar dat is niet gelukt.
kortom een mooie avond met wel kleine nadelen.

x
i
ikbenzoLid
01-01-2024, 00:00
#12
superchauffie zei:
nu voor het eerst coke op, 2 gram zit in mijn neus, nog een extra gram als reserve.
Een paar dingen vallen mij:
- ik heb geen controle meer over mijn handen, die zitten in de kreukels en voelen koud aan.
- ik krijg pijn in mijn kaken van het bijten
- ik begin te zweten, maar heb het tegelijkertijd koud.
Maar ik voelde me de hele avond en nacht, super lekker!
Samen met mijn vriendin probeerde ik nog de liefde te bedrijven maar dat is niet gelukt.
kortom een mooie avond met wel kleine nadelen.

x
Klik om te vergroten...
Dan heb je geen goeie gehad ... 2 gram is echt veel, ik heb zelf heel veel ervaring met coke, zelfs nu 2gram van goeie coke ben ik helemaal para.
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#13
ikbenzo zei:
superchauffie zei:
nu voor het eerst coke op, 2 gram zit in mijn neus, nog een extra gram als reserve.
Een paar dingen vallen mij:
- ik heb geen controle meer over mijn handen, die zitten in de kreukels en voelen koud aan.
- ik krijg pijn in mijn kaken van het bijten
- ik begin te zweten, maar heb het tegelijkertijd koud.
Maar ik voelde me de hele avond en nacht, super lekker!
Samen met mijn vriendin probeerde ik nog de liefde te bedrijven maar dat is niet gelukt.
kortom een mooie avond met wel kleine nadelen.

x
Klik om te vergroten...
Dan heb je geen goeie gehad ... 2 gram is echt veel, ik heb zelf heel veel ervaring met coke, zelfs nu 2gram van goeie coke ben ik helemaal para.
Klik om te vergroten...

Ik dacht ook meteen aan mindere kwaliteit... :flushed:
Q
QuinioLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mooie verhalen hoor maar wat betalen jullie nou voor een gram coke? En bij wie kopen jullie dat dan want coke gemixt met paracetamol is hele slechte coke
C
Chica42Lid
01-01-2024, 00:00
#15
boenkeng zei:
Lijken wel een beetje speed verschijnselen superchauffie :wink:
Klik om te vergroten...

Ja dat dacht ik eerlijk gezegd ook toen ik t las...heb je er redelijk veel alcohol bij gedronken? Want dat is met coke voor mij de ideale combinatie....als ik alleen coke gebruik....ga je zo strak staan en dan die verschijnselen die jij noemt heb ik dan ....kouwe handen en last van kaken enz.

Nou gelukkig voelde je je er goed bij en dat is ook de bedoeling natuurlijk....

Voor mij veel Wodka en Coke de absolute topper....en max. 1 of 1.5 gr. coke dat is wel genoeg om ff lekker door te halen...

:)
Q
QuinioLid
01-01-2024, 00:00
#16
Chica42 zei:
boenkeng zei:
Lijken wel een beetje speed verschijnselen superchauffie :wink:
Klik om te vergroten...

Ja dat dacht ik eerlijk gezegd ook toen ik t las...heb je er redelijk veel alcohol bij gedronken? Want dat is met coke voor mij de ideale combinatie....als ik alleen coke gebruik....ga je zo strak staan en dan die verschijnselen die jij noemt heb ik dan ....kouwe handen en last van kaken enz.

Nou gelukkig voelde je je er goed bij en dat is ook de bedoeling natuurlijk....

Voor mij veel Wodka en Coke de absolute topper....en max. 1 of 1.5 gr. coke dat is wel genoeg om ff lekker door te halen...

:)
Klik om te vergroten...

De beste coke vind je toch echt wel in rotterdam hoor als je echt de lucht in wil stijgen dan moe je coke kopen in rotterdam
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Als je de lucht in wil stijgen moet je geen coke hebben....
Dats zonde.
Koop dan een vliegtuig.
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Paperplane. zei:
Als je de lucht in wil stijgen moet je geen coke hebben....
Dats zonde.
Koop dan een vliegtuig.
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
W
Wappie7Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Als je hte toch wilt gebruiken doe het dan 1x per maand en dan soms snuiven en soms slikken.
Dit is misschien veel MINDER schadelijk voor je, correct me if im wrong.
l
loveloveloveLid
01-01-2024, 00:00
#20
maar dit bedoel ik niet stoer hoor:P alleen ik voel gewoon niks ervan heb verschillende keren gebruikt van verschillende dealers maar effect bij mij is alleen een" i don't care" houding plus een beetje onrustigheid. Daar word een mens niet echt gezellig van :P dus nee ik zou niet lekker kunnen gaan van een halfje van 20 euro nog steeds het effect niet waard

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."