Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn eerste keer Cocaïne

Mijn eerste keer Cocaïne

48 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
l
loveloveloveLid
01-01-2024, 00:00
#1
maar dit bedoel ik niet stoer hoor:P alleen ik voel gewoon niks ervan heb verschillende keren gebruikt van verschillende dealers maar effect bij mij is alleen een" i don't care" houding plus een beetje onrustigheid. Daar word een mens niet echt gezellig van :P dus nee ik zou niet lekker kunnen gaan van een halfje van 20 euro nog steeds het effect niet waard
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Slikken is waste.
s
steakerLid
01-01-2024, 00:00
#3
overlaatst probeerde ik ook coke en ik vind het eerlijkgezegd zijn geld niet waard, dus zal waarschijnlijk gewoon niet meer doen...
C
Chica42Lid
01-01-2024, 00:00
#4
coke kan heerlijk zijn maar wel met de nodige alcohol.....maar als je het niets vindt moet je het zeker niet meer gebruiken want helaas is het wel één van de duurdere drugs.... :rolleyes:
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Chica42 zei:
coke kan heerlijk zijn maar wel met de nodige alcohol.....maar als je het niets vindt moet je het zeker niet meer gebruiken want helaas is het wel één van de duurdere drugs.... :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Dat is het ja. Maar ik heb recent iets anders gebruikt, u kunt er over lezen op dit forum. :grin: :sunglasses:
C
Cosmic ControlerLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik vind coke ook het lekkeste met alcohol , vooral als je echt dronken bent, proeft het het lekkeste in je neus :P
C
Chica42Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Cosmic Controler zei:
ik vind coke ook het lekkeste met alcohol , vooral als je echt dronken bent, proeft het het lekkeste in je neus :P
Klik om te vergroten...

Ja helemaal met je eens!! Zodra ik ook maar een beetje alcohol op heb dan wil ik ook echt gelijk coke erbij hebben, een ideale combinatie, zonder alcohol geen coke en zonder coke geen alcohol. :grin:
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Cosmic Controler zei:
ik vind coke ook het lekkeste met alcohol , vooral als je echt dronken bent, proeft het het lekkeste in je neus :P
Klik om te vergroten...

Wij kunnen het goed met elkaar vinden :mrgreen: :rock:
l
loveloveloveLid
01-01-2024, 00:00
#9
je betaald 50 euro per gram nou ja bij mij in de buurt dan, het effect niet waard.
C
Cosmic ControlerLid
01-01-2024, 00:00
#10
het is idd duur maarja als je gewoon een halfje koopt ben je bij mij in de buurt maar 20 kwijt en daar kan ik zeker wel een avondje lekker van gaan :stoned:
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik vind het nog altijd best ok. Maar ik ben andere horizonten aan het verkennen, dus misschien vind ik het binnen enkele maanden wel niets meer...? :smoke:
l
loveloveloveLid
01-01-2024, 00:00
#12
in de trand van welke drug? :P
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#13
lovelovelove zei:
in de trand van welke drug? :P
Klik om te vergroten...

Oh, beetje GHB enzo... :wink:
l
loveloveloveLid
01-01-2024, 00:00
#14
ja is dat nou echt leuk? ben er wel benieuwd naar maar het is wel in een kwaad daglicht gestelde drug als je begrijpt wat ik bedoel. ben zelf erg van de mdma :)
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#15
lovelovelove zei:
ja is dat nou echt leuk? ben er wel benieuwd naar maar het is wel in een kwaad daglicht gestelde drug als je begrijpt wat ik bedoel. ben zelf erg van de mdma :)
Klik om te vergroten...

Weet je, ik gebruikte het in combo met coke.

Moet het dus alleen gebruiken om een goed beeld te vormen, MDMA kristallen staan ook op de planning.
Y
YokibeerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Helaas de cocaine in nederland krijg ik aleen maar kop pijn van, heb in nl maar paar keer redelijk spul gehad, rechts streek van de bollen slikker, maar toch blijft de sosa in brazilie de beste die ik ooit heb gehad.
l
loveloveloveLid
01-01-2024, 00:00
#17
Eerste keer? maak er iets super moois van want echt de eerste keer overtreft alles ( naar mijn mening of omdat het op lowlands was kan ook hoor haha )
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#18
lovelovelove zei:
Eerste keer? maak er iets super moois van want echt de eerste keer overtreft alles ( naar mijn mening of omdat het op lowlands was kan ook hoor haha )
Klik om te vergroten...

Coke zeker niet :grin:

GHB wel, maar zoals reeds gezegd: graag 'n keertje "alleen".
C
Cosmic ControlerLid
01-01-2024, 00:00
#19
pas wel op met GHB zelf vind ik het de meest risicovolste drugs die er is het kan snel fout gaan.
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Waar: ergens in Oost-Vlaanderen en Antwerpen
Wat: een paar lijntjes
Leeftijd: 27



Ja, het is er dus toch van gekomen...

Eerst een kleine voorgeschiedenis :rockband:

Vroeger was ik, vrij radikaal, tegen ALLE vormen van drugs. Je moest me nog maar een jointje tonen en ik ging al lopen. Dit had ook te maken met mijn politieke opvattingen (ben op bepaalde vlekken nog altijd vrij "conservatief, misschien zelfs rechts"), maar ook omdat ik rond mijn 14e en 21e weed "geprobeerd" heb, de eerste keer spacecake (wist écht niet meer wat ik deed, een wonder dat ik thuis geraakte) en de tweede keer een licht trekje van een joint na lang doorzagen van mede-studenten (één uur als een zombie in de les zitten).

Nooit dacht ik er dus nog aan om iets te gebruiken, en al zeker niet... coke. Dat ging allemaal prima tot maart van dit jaar. Ik was met een dame rustig aan het drinken en praten in een bar. Het gesprek ging "opeens" over drugs. Ik stak het riedeltje van hierboven af, en met een ontwapenende blik zei ze: "je moet toch echt eens coke gebruiken, een klein lijntje". Goed, ik deed het en zei nog "zal wel de laatste keer zijn". Nou... het beviel me écht goed. Ik wist nog perfekt wat ik deed, maar ik had een soort van onoverwinnelijk gevoel. Na een klein halfuurtje stopte de werking en reed ik rustig naar huis.

Vanaf dit moment werd ik dus een occasionele gebruiker, wel voornamelijk voor de sex, als ik een bepaald soort sex wil welteverstaan. Ik kan goed zonder, en misschien gebruik ik het wel nooit meer (is een drietal weken geleden).

Ik besef dat het duur is en dan zwijg ik nog over de rommel die je koopt als je niet oplet...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."