Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"superchauffie zei: nu voor het eerst coke op, 2 gram zit in mijn neus, nog een extra gram als reserve. Een paar dingen vallen mij: - ik heb geen controle meer over mijn handen, die zitten in de kreukels en voelen koud aan. - ik krijg pijn in mijn kaken van het bijten - ik begin te zweten, maar heb het tegelijkertijd koud. Maar ik voelde me de hele avond en nacht, super lekker! Samen met mijn vriendin probeerde ik nog de liefde te bedrijven maar dat is niet gelukt. kortom een mooie avond met wel kleine nadelen. x Klik om te vergroten... Dan heb je geen goeie gehad ... 2 gram is echt veel, ik heb zelf heel veel ervaring met coke, zelfs nu 2gram van goeie coke ben ik helemaal para."
"Of je nou veel drinkt of niet, 8ml, voor de eerste keer moet je gewoon erg sterk voelen. Ook als je heb gegeten... Dus het zal wel geen sterke geweest zijn. Was het dik, of best wel vloeibaar? Gr"
"Modknip; zie forumregels"
"leveldesigner zei: sorry Ik Ben Zo, maar het is niet toegestaan om over verkoop adressen te praten of ernaar te vragen op drugsforum.nl, of tips van dien aard. snap heel goed dat je dit vraagt, en ben er zelf ook niet tegen, maar een drugsforum als dit kan enkel bestaan wanneer we dat soort regels hanteren, anders komt Drugsforum in de problemen. dus helaas zul je een andere manier moeten zien te vinden om aan adressen te komen. mocht je precies willen weten waar de grenzen liggen met dit soort regels hier dan raad ik je even aan om de forum regels te lezen, (en t is niet dat Drugsforum onnodig streng is, dit soort dingen zijn nooit toegestaan op dit soort forums.) het is jammer maar, helaas, kunnen we ook niets aan doen, hoop dat je dit begrijpt. (bij herhaaldelijk overtreden van dit soort regels moeten we anders mensen bannen, en dat is wel t laatste wat we willen.) sorry,. forumregels; http://www.drugsforum.nl/ucp.php?mode=terms Klik om te vergroten... Dat is duidelijk, je heb helemaal gelijk ... Zal niet meer voorkomen. Tof dat je het zo subtiel brengt. Fijne dagen"
"Hoi Tamara, Ten eerste weet ik niet hoelang je aan de G zit en of het 24/7 is ... Ik ben zelf een maand geleden opgenomen geweest voor GBL gebruik 24/7 3 ml per 2 uur. Maar ik kan er moeilijk vanaf blijven, heb nu een week volgas gebruikt ghb en gbl. Ik heb baclofen weten te regelen, 25mg 10 stuks. Die breek ik door de helft en dan 3 p.d, Me laatste G ingenomen met een halfje baclofen, als ik me dan ook maar een beetje rot voel, neem ik een halve liter bier, totdat ik me weer ok voel. Ik ben nu 24 uur verder, hou je wel op de hoogte. Gr Daan"
"Ik lees mee schat"
"Daar hebben ze het bij mij niet over gehad, alleen inschrijving voor opname. Deze heb ik al eind jan een keer gedaan, kort daarna weer volgas. Ben er echt klaar mee nu. Heb zelf diazepam en baclofen weten te regelen, zat op 8ml nu nog op 3 ml, vanaf 10 uur. Kijken wat deze dag weer brengt. Savond zoiezo 10mg valium, 9 uur smorgens baclo, 3 uur baclo, en 9 uur savonds weer baclo elke keer 12,5 mg ... Als ik het echt niet trek ff neem ik 5mg valium extra. Dus als het zo doorgaat ben ik er woensdag ochtend vanaf. Mijn vraag is eigenlijk, kan je in 1x stoppen als je 1 heledag 1ml heb gebruikt en dan de volgende ochtend niks meer? En dan nog de vraag, hoelang duurt het ong je weer een beetje de oude bent? Ik zit er nu 3 kwart jaar aan, volgas, 2de keer afkick. Vr gr"
"Gelezen"
"Ik gebruik sinds 6 maanden de antidepresiva citalopram en 4 maanden gebruik ik gbl 3ml per 2 uur ... Nu heb ik vorige week 3 pillen geslikt (xtc) en paar dagen geleden 1g base gerookt. Toen voelde ik me nog wel ok om het zomaar tezeggen. Maar toen ik de dag erna 2g mephedrone heb gesnoven in 6 uur tijd ging het mis. Ik voelde me klote toen het ging uitwerken en heb in korte tijd veel gbl gebuikt, hoeveel weet ik niet precies, maar het was ongeveer 8ml in 3 uur... Toen heb ik 2 uur kunnen slapen, toen ik bijkwam werd ik heel vaag en zwetend wakker. Helemaal nat, en dikke ruis in me oren, verstoord beeld, zag flisten in me ogen en zwarte vlekken op de muur... Ik had enge ged8tes van: Dit waren me laatste minuten hier op aarde, en van dat ik mensen op moest gaan bellen dat dit me einde was enz... Ik in paniek naar de keuken toe om gbl te nemen. Ik wist dat ik niet veel moest nemen dus ben begonnen met 3ml. Dat werkte niet toen 1ml erbij, nog niet rustig toen weer 1 ml erbij. Dat heb ik de uren erna terug kunnen brengen naar 3ml gelukkig weer. Nu ben ik 5 dagen verder en heb nog steeds last van ruis in me oren en heb nog steeds vaag beeld ... Nu d8 ik bij mezelf: Kan dit blijvend zijn? Ik ben bij de brijder geweest en hun konden mij ook niet gerust stellen ... Weten jullie hier iets van? Gaat dit gevoel nog een een keer een keer over? Gr van mij ..."
"Tsja waarom? Om rustig te worden dacht ik ... Ik heb zoiezo altijd erge drang om veel te gebruiken ... Gr"