Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mooie verhalen hoor maar wat betalen jullie nou voor een gram coke? En bij wie kopen jullie dat dan want coke gemixt met paracetamol is hele slechte coke"
"Chica42 zei: boenkeng zei: Lijken wel een beetje speed verschijnselen superchauffie Klik om te vergroten... Ja dat dacht ik eerlijk gezegd ook toen ik t las...heb je er redelijk veel alcohol bij gedronken? Want dat is met coke voor mij de ideale combinatie....als ik alleen coke gebruik....ga je zo strak staan en dan die verschijnselen die jij noemt heb ik dan ....kouwe handen en last van kaken enz. Nou gelukkig voelde je je er goed bij en dat is ook de bedoeling natuurlijk.... Voor mij veel Wodka en Coke de absolute topper....en max. 1 of 1.5 gr. coke dat is wel genoeg om ff lekker door te halen... Klik om te vergroten... De beste coke vind je toch echt wel in rotterdam hoor als je echt de lucht in wil stijgen dan moe je coke kopen in rotterdam"