Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Whahahah dood lachen. mooie report. Moet ook maar eens op een feest een X nemen."
"klinkt gruwelijk!! Doe het de volgende keer met een zonnebril of 3D bril op XD"
"Ik had vorige weekend mijn eerste xtc genomen en de volgende dag gelijk een xtc trip report geplaatst. Ik ben van plan om aankomend weekend op vrijdag weer te doen. Ik weet dat er MINIMAAL 1 maand tussen moet zitten en het liefst 2 maanden omdat het best schadelijk is en omdat de trip dan verpest door vanwege tekort aan serotine. Daarom is dit dus ook 1malig daarna wil ik gewoon om de zoveel tijd dat doen op bijzondere feesten of iets in die geest. Maar ik wil goed voorbereid zijn dus wil ik het eerst 2x testen in een rustigere omgeving in een auto (achterin) met vrienden zodat ik een beeld heb van ok dit en dit zou ik kunnen verwachten als ik op een feest ben. Dus zoals je lees gebeurt het komende vrijdag, In een auto (achterin) met de hoop dat we een stukje gaan rijden haha. Met mezelf meegerekend zijn we met ongeveer met 5 tot 10 mensen. En ik zal daar een trip report over schrijven. Het zal gaan om 1 pil xtc, paar (hooguit 5) glaasjes whisky en misschien wel helemaal niet en 1 gram wiet. XTC met wiet is volgens mij een andere benaming voor de hemel. Voorbereidingen: Ik brand een CD met al mijn lievelings nummers erop HipHop, Reggea en House. 3 flessen fernandes omdat ik vorige keer maar 1 bij me had en die was in 1 uur op. De ingredienten natuurlijk. Een VOL opgeladen BB omdat die vorige keer leeg was en dat was kut. Een fles drank omdat niemand nuchter mag zijn. Ik kijk er al naar uit maar ben wel serieus dat dit maar 1malig is want ik zou het heel erg vinden als ik die trip van de eerste keer nooit meer kan krijgen en naast dat okal is het niet precies bewezen, voor de mogelijke schade. Dit word echt lachen."
"appay zei: succes met smsjes lezen dan haha. Ik had ook eens twee week achter elkaar genomen met dezelfde dosis, maar toen ging de tweede keer een stuk harder! Veel plezier haha Klik om te vergroten... Okee haha dan zal ik daar rekening mee houden haha. Thanks!(Y)"
"boenkeng zei: Ik zou deze week dan even goed vitamines tot je nemen en bijvoorbeeld macadamia nootjes of pure chocolade om je volledig op te kunnen laden EDIT: L-Tryptofaan of 5-HTP is natuurlijk ook mogelijk maar ik denk niet dat je dat tot je beschikking hebt. Je kan het zo bij de Tuinen halen Klik om te vergroten... Dat is wel een goed idee. Ik drink elke dag soieso 1 glaasje banaan, sinnasappel, appel, peer en nog wat fruiten gemixt in een mixer. Als ik dan in de avond ook nog even wat groentes of fruit eet moet dat wel goed komen. Ben soieso proberen aan het stoppen met slecht eten maar damn, eten is volgens mij meer verslavend dan heroine whuahauha xd"
"appay zei: ik ben best nieuw met mdma enzo, maar waarom zijn die vitamines zo belangrijk? En hoeveel moet je dan nemen qua fruit ofzo? Ik neem elke dag wel een mandarijntje of iets dergelijks maar dat zal wel niet genoeg zijn zeker? Klik om te vergroten... Nou vitamines zijn erg gezond voor je. En als je gezond eet bouw je een sterke weerstand op. Dan zul je minder snel een kater krijgen en veel minder schade. Maar alsnog blijft het gewoon schadelijk natuurlijk maar het helpt wel wat. Wanneer je xtc gebruikt zullen vooral vitamine d5 erg handig zijn aangezien je kans hebt op depressieve dagen en vitamine D5 en extreem goed tegen depressies."
"Als je hte toch wilt gebruiken doe het dan 1x per maand en dan soms snuiven en soms slikken. Dit is misschien veel MINDER schadelijk voor je, correct me if im wrong."
"Ik heb de pilletjes geregeld ik ga ze morgen ophalen.. Het zijn deze keer andere het zijn roze muzieknootjes. Iemand ervaring mee?:P"
"Ik heb in het weekend na lang op deze website gekeken te hebben en risico's en andere oorzaken onderzoeken voor het eerst xtc gebruikt. Ik zal me eerst even voorstellen, mijn naam is Jason 19 jaar oud en heb geen harddrugs verleden. Ik drink vanaf me 14e en vanaf me 15/16e elke vrijdag en zaterdag. Ik rook wiet/hasj vanaf me 15e en nu doe ik het elke weekend. Ik drink syrup (Codeine en Promethazine) en dat doe ik soms (als ik het heb) En dit elk weekend in combinatie met elkaar wat me gevoeld bevalt. Ik doe dit al zo lang en begin het saai te vinden, het duurt zo lang voordat ik dronken ben dat ik zeker minimaal 10 glaasjes whisky moet drinken en paar jonko's voor ik er wat van voel omdat ik dit al jaren lang doe. Toen kwam ik op dit forum terecht en vond alle drugs soorten maar niks maar xtc sprak me wel heel erg aan. Het Verhaal: Het was zaterdag 8 uur en had samen met een vriend besloten xtc te nemen. We hadden 2 pilletjes van 180mg (blauwe). Ik wou niet dat me andere vrienden wisten dat ik xtc zou gaan nemen omdat ik 1 van de mensen was die altijd zo anti harddrugs was dus ik had me ego het woord laten doen en gezegd dat ik een hele fles stroh80 in me 1tje ging drinken zodat als ik raar doe ofso dat ze denken door de 80%. Ik zat samen met een vriend in de auto en begonnen al de bekertjes te vullen met fernades. Deed de pil in me mond en brak em door midden, er was 1 grote halfje en 1 minder grote halfje dus na die minder grote omdat ik beetje voorzichtig wou doen. Die vriend van me durfde het nog niet. Na een half uur voelde ik niks en dacht laat ik anders nog een kwartje nemen. Na totaal een uur voelde ik em heel voorzichtig opkomen zo voorzichtig dat ik dacht van nou zeg is dit het. Ik werd beetje praterig hoewel ik dat bijna altijd wel ben maar nu dus nog meer en vond praten heel lekker de woorden kwamen heel mooi en vloeiend uit me mond, voelde me gelukkig en heeel erg blij en had echt zin in de chilling. Toen besloot hij ook een halfje te nemen. Toen haalde ik een andere vriend op en gingen we wachten op de andere die met de auto zouden komen. Hun waren aangekomen en ging ik achterin zitten en die stoel zat helemaal ver tegen me benen aan normaal zou ik dan zeggen dat hij de stoel naar voren moest doen maar op een 1 of andere manier vond ik dit heel prettig (Heel raar). Ik vond het zoo fucking lekker dat ik in de auto zat met lekkere verwarming aan en muziek aan en rijden dat was echt onbeschrijfelijk het voelde alsof er geen stress bestond op aarde dat kon ik niet. Toen we aankwamen gingen we beetje muziek luisteren en praten en ik bleef maar praten ik gaf op alles maar dan ook echt alles een antwoord of de vraag nou aan mij was of niet. Dit vonden me vrienden zo grappig dat ze bijna geen adem kregen van het lachen maar nuchter ben ik soms ook wel eens zo dus ze hadden geen twijfels ofso aan harddrugs. Sterker nog ik vertelde dat ik die fles op had en niemand geloofde me ze dachten dat ik stond te liegen en gewoon nuchter was terwijl ik em tripte op de fucking Xtc LOL. (kreeg ik nog een binnen pretje van die er wel luid uitkwam). Normaal gesproken word je heel druk wil je bewegen ensow had ik gelezen, nou ik werd wel heel erg praterig en super super super gezellig maar kwa beweging was ik me toch lui DAMN. Ik wou niks anders dan lekker zitten en warm hebben en muziek luisteren was zelfs te lui om de auto uit te stappen om te roken. (had 3 uur dus niks gerookt LOOL). Toen besloot ik toch maar ff de auto uit te gaan want de xtc was uitgewerkt was nog wel beetje stoned we hadden daar voor nog 3 jonko's gerookt dus besloot nu om een hele te nemen dat leek me wel lachen. Half uurtje na die pil kreeg ik een klap Damn. Van nuchter naar TRIPPING. Ik voelde een gevoel van vrede geluk en positiviteit dat was echt de hemel. Toen besloten we naar maccie te gaan en ik wou alleen maar zodat we gingen rijden en dat vond ik geweldig. En ik ging de andere auto zitten van een andere vriend omdat je daar mocht roken en dat heeft die geweten. Ik heb de heen weg naar maccie 8 sigaretten achter elkaar gerookt zonder een pauze ik vond roken zo lekker dat ik niet eens maccie wou eten wou alleen maar spacen tijdens het rijden en roken en dat deed ik ook. Begon ook heel veel te praten heb denk ik heel de dag in totaal 2 minuten me mond gehouden XD. En grappen wat ik maar bleef eruit gooien en hun lachen lachen. Eenmaal maccie gegeten hun tenminste en we gingen weer terug naar de plek. Zat nog steeds in een diepe space en hun maar denken dat ik nuchter ben. Toen ik voorin ging zitten want ineens wou ik dat kreeg ik me toch een lekker gevoel toen ik er eenmaal zat. Die gevoel was extreem goed tintelingen over me hele lichaam dat voelde echt perfect aan ik was niet normaal gelukkig en elke minuut ververste dit gevoel met een precies de zelfde inslag en dat hele tijd maar weer was echt geweldig. EN toen kwam er iets wat ik niet leuk vond. Ik begon met me onder hoek tanden me bovenhoek tanden hele tijd aanraken maak niet uit of ik het hard of zacht deed het MOEST gewoon en wanneer ik het deed voelde het als een bevrijding. Gelukkig was het alleen me hoektanden dus je zag niks aan me kaak dat is raar ermee deed dus ze hadden het niet door. Die andere vriend van me die mee deed met de xtc zat hele tijd oog contact met mij te zoeken en dan keihard lachen en zei ongeveer 200x die avond dat hij de gelukkigste jongen op aarde was. Ik was bang dat ik dat zou doen dus voelde me toen niet zo heel erg goed maar toen dacht ik bij mezelf ik loop me maar aan te stellen man ik voel me zo goed en dan ga ik me niet goed voelen door deze bullshit en toen accepteerde ik het en toen was het weer helemaal perfect. Gedachten zijn krachten en bij xtc zijn gedachten daden volgens mij want het werkt perfect. Toen besloten we nog 2 jonko's te roken en dat was heel erg lekker. Daarna was er niet echt iets bijzonders gebeurt, op het laatst had ik nog 1,5 gram wiet en 0,5 gram hasj in een 3 vloeter gedraait en dit was ook erg lekker en bleek dat die ding 2 uur lang aan heeft gestaan terwijl ik dacht dat ik maar een kwartiertje bezig was. De tijd was heel vreemd echt heeel raar merkte ik. Toen had ik nog een halve laatste pilletje genomen onderweg naar huis want dacht dan kan ik lekker goed slapen. En dat kon ik zeker door de xtc kon ik echt heeeeerlijk slapen maar voordat ik ging slapen ging ik naar me lul kijken omdat ik had gelezen dat je lul er heel klein van zou worden ofso. Me lul was KLEIN toen ik het zag schoot ik in de lachen dat was echt niet normaal klein zo'n 6 centimeter ofso en ging kapot van het lachen. En toen dacht ik bij mezelf KUT dalijk heb ik dat voor altijd toen voelde ik me niet zo goed meer maar toen dacht ik bij mezelf kom op zeg ik ben geen mongooltje ik space em gewoon. En toen was ik weer blij en ging ik lekker slapen. Volgende dag goed opgestaan, en gewerkt en geen lasten ervan ofso maar zat nog wel een beetje in de xtc trip heel lichtjes, nu nog steeds trouwens beetje na effect ofso voelt wel vreemd maar niet erg ofso. Conclusie: De trip is me beter bevallen dat ik me had voorgesteld. Ik heb heel veel geleerd ervan en de fouten die ik maakte zal ik niet nog een keer maken. Ik weet nu ook hoeveel ik moet nemen voor een leuke avond gewoon een halve en later nog 1 en das genoeg. Volgende keer ga ik weer in de auto dat doen want xtc in een auto (en dan vooral rijdend) is GODDELIJK. (niet achter het stuur bedoel ik natuurlijk he)"
"Ik had vrijdag de muzieknootjes pille genomen een hele maar ik voelde er niks van, Fake dus. Zaterdag had ik bij iemand anders niemandjes ofso gehaald maar voelde daar ook niks van, Ook fake. Dus heb helaas geen xtc trip en report want ze waren gewoon nep. Dan maar volgende week en deze keer laten testen bij een testservice, had ik veel eerder moeten doen."