Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDMT - De demonstratie van God.

DMT - De demonstratie van God.

115 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
t
theholyganjaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja ik weet veel van natuurlijke DMT. Maar zoals gezegd ik heb een vriend het al zien doen. Hij nam een paar hits en viel achterover. Een halfuur in "slaap". Maar toen hij terug was wist hij wel alles perfect. Tuurlijk , want hij heeft zijn ziel verplaatst.
t
theholyganjaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nuja ik wil dit ook doen maar het is nergens te vinden :c
R
RielLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik denk dat een hogere dosis zal resulteren in een nog diepere trip? maar wow tegenover een God van allemaal verschillende realiteiten staan. wat voor gek gevoel moet dat zijn.

waarom vroeg je niet of je zijn krachten even mocht lenen toen hij vroeg wat je wilde? :P
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#4
jcutter123 zei:
Ik zou al enorm blij zijn met een uitgebreid verhaal van een neuroloog. Ik moet gewoon een verklaring hebben. Dat jij god hebt ontmoet is niet NORMAAL!
Klik om te vergroten...

Wat is normaal?? Ik zeg niet dat ik de god van de bijbel ben tegen gekomen, maar voor mij was hij iemand die onderhand net zoveel macht had als dat je een god zou omschrijven. Ik ben niet een gelovig iemand in de zin van bijbels..

Doe deze test is.. :

http://www.eclecticenergies.com/nederla ... dotest.php
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wortel: onderactief (-50%)
Sacraal: open (25%)
Navel: onderactief (6%)
Hart: open (19%)
Keel: open (31%)
Derde Oog: overactief (75%)
Kruin: open (44%)

Vandaar die hoofdpijn en geen zin meer in zware trips verlopig..
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als ik dit zo lees begint het weer te kriebelen, ik denk dat ik volgende week dat pad weer bewandel.
Tripper zei:
Ik zag alles vanuit een first person view en tegelijkertijd een overall perspective view.
Klik om te vergroten...
Mooie omschrijving van het zicht, ik had dat net zo, is dat altijd? Kon jij je het leven op deze planeet nog herinneren? Wist je dat alles wat je zag een andere werkelijkheid is dan deze, of dacht je dat het zo hoorde? Wist je dat je weer terug kon naar dit leven? (lastige vragen, ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel)
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#7
Derde Oog: overactief (75%)
Klik om te vergroten...


De Derde oog-chakra heeft te maken met inzicht en visualisatie. Wanneer deze open is, heb je een goede intuïtie. Je kunt geneigd zijn om te fantaseren.

Als deze onderactief is, ben je niet goed in het voor jezelf denken, en zou je geneigd kunnen zijn om veel op autoriteiten te vertrouwen. Je kunt rigide zijn in je denken, en teveel op geloof vertrouwen. Je zou zelfs gemakkelijk in de war kunnen raken.

Als deze chakra overactief is, zou je wel eens teveel in een fantasiewereld kunnen leven. In buitensporige gevallen zijn hallucinaties mogelijk.


En reken maar dat ik de laatste tijd hier last van heb..vreemd..[/quote]
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#8
ExceptionalInsight zei:
Mooie omschrijving van het zicht, ik had dat net zo, is dat altijd?
Klik om te vergroten...

Met een total breakthrough wel. Als je een gewone breakthrough krijgt ben je wel door de poort, maar ben je nog wel bewust van je lichaam.

ExceptionalInsight zei:
Kon jij je het leven op deze planeet nog herinneren?
Klik om te vergroten...

Er waren voor de rest geen entiteiten dan deze god. In het begin toen ik daar net stond had ik even de tijd om naar links te kijken en toen zag ik een soort onaardse buitenlucht van geel en overheersend oranje.

ExceptionalInsight zei:
Wist je dat alles wat je zag een andere werkelijkheid is dan deze, of dacht je dat het zo hoorde?
Klik om te vergroten...

Je bewustzijn redeneert vanuit het perspectief van de aarde, dus zie je het als iets onaards, maar ik zag het wel als een bestaande realiteit.

ExceptionalInsight zei:
Wist je dat je weer terug kon naar dit leven? (lastige vragen, ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel)
Klik om te vergroten...

Ik weet dat ik terug kan, maar ik moet toe geven aan Jcutter dat ik bang ben om daar weer te komen.
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#9
jcutter123 zei:
Derde Oog: overactief (75%)
Klik om te vergroten...


De Derde oog-chakra heeft te maken met inzicht en visualisatie. Wanneer deze open is, heb je een goede intuïtie. Je kunt geneigd zijn om te fantaseren.

Als deze onderactief is, ben je niet goed in het voor jezelf denken, en zou je geneigd kunnen zijn om veel op autoriteiten te vertrouwen. Je kunt rigide zijn in je denken, en teveel op geloof vertrouwen. Je zou zelfs gemakkelijk in de war kunnen raken.

Als deze chakra overactief is, zou je wel eens teveel in een fantasiewereld kunnen leven. In buitensporige gevallen zijn hallucinaties mogelijk.


En reken maar dat ik de laatste tijd hier last van heb..vreemd..
Klik om te vergroten...

Ik kan me moeilijk voorstellen dat het iets te maken heeft met fantasie. Je bent net zo bij bewustzijn als zonder DMT. Je neemt DMT, maar als je daar komt ben je 100% nuchter als je begrijpt wat ik bedoel... Je staat daar gewoon nuchter net als in het dagelijks leven.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
Tripper zei:
ExceptionalInsight zei:
Wist je dat alles wat je zag een andere werkelijkheid is dan deze, of dacht je dat het zo hoorde?
Klik om te vergroten...

Je bewustzijn redeneert vanuit het perspectief van de aarde, dus zie je het als iets onaards, maar ik zag het wel als een bestaande realiteit.
Klik om te vergroten...
Hm, oke.. ik kan er nog moeilijk over oordelen na 1 keer, zeker omdat het zo snel weer voorbij was. Ik weet nog steeds niet wat ik ervan moet maken, ik had in ieder geval het gevoel dat ik daar voor altijd zou blijven, ik kon me niet herinneren wat ik gedaan had om daar te komen. Resulteerde eventjes in paniek, maar ik had er al snel vrede mee gesloten dat het voor altijd zo zou zijn.. en toen kwam ik weer bij..
f
falinterLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wortel: onderactief (-6%)
Sacraal: open (25%)
Navel: onderactief (-13%)
Hart: open (13%)
Keel: overactief (69%)
Derde Oog: overactief (69%)
Kruin: open (13%)

ik heb gekeken naar wat elk punt betekend, en dit is dan ook echt de eerste uitslag in mijn hele leven, waarin ik mezelf helemaal zie !

aan dmt ben ik zozeer nog niet echt toe denk ik. :wink:
L
Lucy In The SkyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wortel: onderactief (-25%)
Sacraal: onderactief (-31%)
Navel: onderactief (-25%)
Hart: onderactief (-31%)
Keel: onderactief (-50%)
Derde Oog: open (0%)
Kruin: onderactief (-25%)


:(
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mary zei:
Wortel: onderactief (-25%)
Sacraal: onderactief (-31%)
Navel: onderactief (-25%)
Hart: onderactief (-31%)
Keel: onderactief (-50%)
Derde Oog: open (0%)
Kruin: onderactief (-25%)


:(
Klik om te vergroten...

Je bent niet de enige :tongueout: Onze scores lijken trouwens enorm veel op elkaar zie ik zojuist :openmouth:

Wortel: onderactief (-31%)
Sacraal: onderactief (-31%)
Navel: onderactief (-25%)
Hart: onderactief (-31%)
Keel: open (6%)
Derde Oog: open (13%)
Kruin: onderactief (-25%)
L
Lucy In The SkyLid
01-01-2024, 00:00
#14
^Wow :grin: Een lotgenoot. Wat zullen wij veel op elkaar lijken dan! Meeten? :P
H
HashjaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Cool, dit ben ik

Wortel: open (63%)
Sacraal: open (31%)
Navel: open (19%)
Hart: open (31%)
Keel: overactief (69%)
Derde Oog: open (44%)
Kruin: open (19%)
:wave:
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#16
Vet report. Laatste tijd veel DMT reports en bij elke heb ik zin om het ook eens te proberen.
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mary zei:
^Wow :grin: Een lotgenoot. Wat zullen wij veel op elkaar lijken dan! Meeten? :P
Klik om te vergroten...

Ja prima, en dan doen we gelijk DMT om de chakra's wat te verbeteren :beer:
L
Lucy In The SkyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Strak plan :smoke:
p
pythregiusLid
01-01-2024, 00:00
#19
You lift me up.
i am not the same.
you deranged my body.
you rewired my brain.

you listed me up.
you cut and paste.
you put my face in a different place.

you unlocked my soul.
you removed my heart.
i am a twisted doll that falls apart.

change me derange me.

:hearteyes: mooi report, 80 mg zijn de doseringen, ik heb er ook erg rare dingen op meegemaakt, nu tweemaal zo'n dosering gehad.
vele dingen zijn herkenbaar, andere totaal niet.
één ding weet ik wel wat alle niet dmt rokers niet weten:P
Hoe gestoord en ziek het werkelijk is.

mijn vraag aan jou, denk je dat het echt is? voor jou is het iedergeval echt want het gebeurde met jou, maar zou de dmt wereld werkelijk bestaan? vele dmt rokers denken net zoals ik dat het wel echt is, aangezien alles mooi op zen plaats valt, dmt bij de dood, dmt bij een 49 dagen oude embryo, vanaf die dag leeft het wezentje echt, de tibetanen beweerden honderden jaren geleden al dat je reïncarneert na 49 dagen.
toeval? of klopt het?
ben benieuwd wat andeen erover denken.

groetjes,
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#20
pythregius zei:
mijn vraag aan jou, denk je dat het echt is? voor jou is het iedergeval echt want het gebeurde met jou, maar zou de dmt wereld werkelijk bestaan? vele dmt rokers denken net zoals ik dat het wel echt is, aangezien alles mooi op zen plaats valt, dmt bij de dood, dmt bij een 49 dagen oude embryo, vanaf die dag leeft het wezentje echt, de tibetanen beweerden honderden jaren geleden al dat je reïncarneert na 49 dagen.
toeval? of klopt het?
ben benieuwd wat andeen erover denken.

groetjes,
Klik om te vergroten...

Ik weet zeker dat die wereld echt bestaat. Het zou echt niet raar zijn als er meedere dimensies zijn, parallel aan de onze. Je bewustzijn laat golfvormen ineenstrorten tot materie, dat is bewezen met quantumfysica. Dit kan ook onder invloed van DMT in een parallelle dimensie. Ik ervaar die trip zo echt dat ik de materie kan voelen en ervaar het net als op aarde. Als ik hieraan zou twijfelen, dan ga ik ook twijfelen aan de realiteit hier op aarde. Zo oneindig als het universum is, zijn de parallelle dimensies ook oneindig. Het is niet bewezen dat er DMT vrij komt bij de geboorte of de dood wel in je dromen. Ik ben altijd al meer een weterschapper geweest dan een zwever. Eerst iets bewijzen dan geloven. Dat er een bewustzijn bestaat dat is bewezen. De Tibetanen zoeken de gereincarneerde DeleLama doormiddel van de 49 dagen wet, maar is dat wel de gereincarneerde DeleLama? Wat mij nog tegenspreekt is DMT bij de dood. Als je door een trein geschept zal worden dan heeft je pijnappelklier geen tijd om de DMT lostelaten. Als dit evt. gebeurd dan kunnen er geesten zijn die je helpen met de overtocht. Ik weet ook dat er een heleboel geesten blijven hangen bij onze wereld die nog niet weg willen of wachten op dierbaren. Ik weet dar er Shamanen zijn die helpen doden naar de overtocht, ik heb nog niet met zo'n Shamaan kunnen spreken. Genoeg vragen nog dus..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."