Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVreemde trip op een festival van XTC

Vreemde trip op een festival van XTC

18 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
j
josh1324Lid
01-01-2024, 00:00
#1
AgeOfLove zei:
Mja gewoon veel te veel MDMA binnen in een korte periode.
Klik om te vergroten...

Dit dus. Een normale persoon die wat inzit met zijn hersenen pakt een maximum van 2mg/kg en houd een periode tussen van Minstens 3 maand.
T
TichorLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dus het was een zonnige dag een goede dag dus voor een festival wat deels buiten was en ik was met een paar vrienden waarvan één ook XTC ging gebruiken. Ik had 8 gele spookjes gehaald, 5 voor mezelf en 4 voor die vriend.
Rond een uur of 4 had ik me eerst gehad en daar ging ik al aardig hard van maar dit werkte al heel snel uit. Daarom maar snel nog een halve genomen en steeds maar halvjes aangehouden die avond. Tot op een gegeven moment rond een uur of 11 uur s'avonds alles op was en ik ging nog steeds knetter hard en de hele avond lekker van de muziek genoten. Maar ik wou eigenlijk nog wel een pil dus ik had nog een witte speaker gekocht en daar een halve van gehad. Maar toen rond kwart voor 12 had ik steeds het gevoel dan ik de hele tijd even out ging. Ik ging helemaal op in de muziek en me vrienden die riepen me naam maar ik had helemaal niks door. Toen tikten ze me aan en reageerde ik wel. Ik voelde me echt niet goed en de hele muziek en stemmen vervormden ook helemaal. Ik trok het echt niet meer en toen ben ik maar samen met me vrienden naar huis gegaan. Ik was op de fiets dus ik moest nog naar huis fietsen maar ook toen viel ik steeds een beetje weg. Tot één keer toen duurde het net iets langer en toen schrok ik heel erg en werd eigenlijk weer wakker. Uiteindelijk wel veilig thuis gekomen gelukkig.

Heeft iemand enig idee wat er met mij gebeurde op een gegeven moment?
A
AgeOfLoveLid
01-01-2024, 00:00
#3
Tichor zei:
Heeft iemand enig idee wat er met mij gebeurde op een gegeven moment?
Klik om te vergroten...

Mja gewoon veel te veel MDMA binnen in een korte periode.
t
theholyganjaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Weetje deze chemische dingen schrikken mij af. Wat voor een troep kan er niet in zijn gedraaid? Ik vertrouw de natuurlijke eerder. Deze staan op de planeet voor iets. De bad trips van chemische drugs zijn ook altijd zo eng :confused:
t
tripsodeliciousLid
01-01-2024, 00:00
#5
5 voor alleen jezelf en 4 voor je vriend? Wat dacht je, laat ik eens ff mijn lichaam helemaal naar de klote helpen?

Op die manier vraag je er ook om..
S
StroopwafelLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik zal er in elk geval niet trots op zijn. 'Knikkers' van 180 milligram moet ik niet in m'n lijf hebben, dan gaat alles protesteren en is er waarschijnlijk wel een kans op out gaan. Maar daar ontbreekt dan de ervaring... tis puur theorie
S
ScaffaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als je zo veel neemt ga je op een gegeven moment gegarandeerd bad.
L
LytseTerrorLid
01-01-2024, 00:00
#8
Je hebt inderdaad gewoon te veel MDMA gehad. Ik denk dat je niet steeds bijna out ging, maar gewoon diep weg spacede. Ik heb dat ook eens gehad en sindsdien doe ik het nooit meer zo gek. Met wegspacen heb je geen controle over je mind en daar kan ik niet tegen.
S
StroopwafelLid
01-01-2024, 00:00
#9
Theholyganja, gelijk heb je. Wiet is bijvoorbeeld niks mee gedaan. Het groeit in de natuur, en je plukt het en rookt het. Drugs zijn drugs, tuurlijk, maar ik denk dat chemische drugs altijd gevaarlijker zijn dan natuurlijke drugs
t
theholyganjaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Inderdaad natuurlijk blijft nog altijd best. Mits verstandig gebruik.
d
dingo's kidneysLid
01-01-2024, 00:00
#11
wat een ongefundeerd hippy gelul! wel eens iemand bad zien gaan op paddestoeltjes, LSA of datura? en met wiet weet je ook altijd zeker dat er geen rotzooi in zit :kots:

5 spookjes en een halve speaker is gewoon belachelijk veel, voor velen is een halve speaker al wat veel van het goede!
T
TichorLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik ben door deze trip in ieder geval wel veel voorzichtiger geworden met drugs en de overdosis MDMA zou waarschijnlijk de boosdoener zijn geweest van het vreemde gevoel en het wegvallen die avond.
s
steakerLid
01-01-2024, 00:00
#13
dingo's kidneys zei:
wat een ongefundeerd hippy gelul! wel eens iemand bad zien gaan op paddestoeltjes, LSA of datura? en met wiet weet je ook altijd zeker dat er geen rotzooi in zit :kots:

5 spookjes en een halve speaker is gewoon belachelijk veel, voor velen is een halve speaker al wat veel van het goede!
Klik om te vergroten...
Inderdaad iemand die slecht gaat op paddestoeltjes maakt zeker geen pretje mee :)
d
dolle30Lid
01-01-2024, 00:00
#14
ja jy hebt zwz teveel gehad, je hebt gewoon gespaced :openmouth:
T
TichorLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ja ik heb me ook voor genomen nooit weer zoveel te gebruiken.
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#16
MDMA laat via de 5HT3 receptoren indirect grote hoeveelheden dopamine en (nor)adrenaline vrijkomen in het lichaam, daar krijg je dus die energieboost van. Teveel dopamine, zeker in combinatie met adrenaline, kan angst/spanning, paranoia, wanen, hallicunaties opwekken, of je lichaam beschermt zichzelf tegen die hel, want ja dat is amfetamine-psychose echt, een hel. Door middel van "Microslaap".
http://en.wikipedia.org/wiki/Microsleep

Of bedoelde je uitgaan als in flauwvallen?

Peace,
T
TichorLid
01-01-2024, 00:00
#17
Met het out gaan bedoelde ik flauw vallen want ik had echt het gevoel dat ik gewoon in zou kunnen storten en dat ik wakker zou worden in een ambulance of ziekenhuis.
Niet te best in ieder geval :wink:
H
HenkdetankLid
01-01-2024, 00:00
#18
Sorry!
Maar ik lach me kapot.
Hoe kan je nou op 5 spookies gaan, en dan nog een halve speaker! hahahahaha.
Ik nam laatst een halfje van een gele Triforce (vervanging van de speaker) en ik hoorde toen al anderen geluiden. Dat was dan wel alleen aan het begin hoor.
ik ben ook zeker geen ervaren gebruiker. nu 5 keer gedaan. Maar ik zoek ook wel wat ik heb en hoe sterk het is. Het is geen speelgoed natuurlijk.

Maar, het is niet vreemd dat je een vreemde trip op een festival van XTC heb mee gemaakt. Doe voortaan wat rustiger aan. Dan geniet je waarscheinlijk ook nog wel meer.
s
snubLid
01-01-2024, 00:00
#19
dit is niks om bang voor te zijn want idd na een te hoge dosis mdma denk je dat je wegvalt maar je spaced m gewoon hard! en ik snap niet dat iedereen zo weinig daarvoor nodig heeft. ik neem meestal 5 of 6 knikkers van zo'n 180 mg en dan ben k gewoon chill aan t feesten. ben ik mischien resistent tegen mdma ofzo?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."