Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Yoo, Ik ga dit jaar met enkele vrienden Oud/nieuwjaar vieren in Rotterdam. Eerst een volledige dag shops bezoeken en erna een nachtje door feesten op het feestje: NEW YEARS EVE BIG BANG @ Nieuwe Oogst Rotterdam. Nu vroeg ik mij af of ze daar tolerant zijn op het vlak van bvb. blowen in de zaal. En of ze daar vaak lastige/moeilijke security hebben die wel eens durven fouilleren fzo. Iemand met ervaring? Groetjes josh"
"mandragora zei: josh1324 zei: Eerst een volledige dag shops bezoeken Klik om te vergroten... ga jij de avond nog wel halen dan? en dan op het feestje weer blowen, veel gedanst gaat er niet worden denk ik Klik om te vergroten..."
"Tufnut zei: Hoe het bij de nieuwe oogst zit durf ik (nog) niet et zeggen, maar bij de andere tenten die in dat gebouw zitten (maassilo en factory010) is het geen probleem. Klik om te vergroten... Hmm dan zal dat voor de nieuwe oogst ook wel gelden, gok ik. Bedankt voor je reactie"
"AgeOfLove zei: Mja gewoon veel te veel MDMA binnen in een korte periode. Klik om te vergroten... Dit dus. Een normale persoon die wat inzit met zijn hersenen pakt een maximum van 2mg/kg en houd een periode tussen van Minstens 3 maand."
"leg gwn eerst een beetje tabak in je hand gooi de wiet erover en meng het eh voila je hebt een perfect brandende joint en ik pak altijd de helft tabak t.o.v. de hoeveel wiet"
"mooi geschreven, leesde vrij vlot maar wel ingewikkeld op sommige momenten. Ik heb ook wel eens een bad trip gehad (meerdere zelfs) een paar jaar terug, maar dingen zoals jij ze beschrijft heb ik nooit meegemaakt. Normaal ga je bij een bad trip van weed enkel zwaar lam liggen en een beetje weg van de wereld zijn maar eerder gewoon echt kapot dan te beginne hallucineren enz. Maak je nog steeds gelijkaardige dingen mee of momenten die je denkt al meegemaakt te hebben? Niet om je schrik aan te jagen maar dit lijkt mij eerder de psychose kant opgaan. Ik geloof niet dat wiet dit veroorzaakt maar wel dat het een psychose kan triggeren."
"ik denk niet echt dat blowen je ding is en zou er niet direct mee verder gaan. (Ik raad het je eigenlijk volledig af maar ja wie ben ik.) Praat er voor de rest met goeie kennissen over die er iets van kennen. Als je blijft van die momenten meemaken (ook al blow je niet) zou ik naar professionele hulp overschakelen. Groetjes Josh"
"je moet je niet excuseren bij mij Ik geef enkel de raad wat ik zou doen. Jij doet natuurlijk wat jij wilt. Ik blow zelf ook al 2 jaar, wekelijks en met momenten dagelijks maar de dingen die jij beschrijft zijn dingen die ik niet herken of nooit heb ervaren bij weed. Daarom voelde ik mij toch iets of wat verplicht om je gewoon te waarschuwen Andere medeblowers met een mening hierover?"
"Als je niet kunt leven met drugs en de drugs leeft met jou, dan is inderdaad het leven beter zonder drugs. Alsook gebruik(te) je op veel te korte periode (MINSTENS 3 maand tussen houden) en wie is er nu zo stom om op een schoolfeest te gebruiken? Mensen zoals jou geven mensen die verantwoordelijk (1 tot 5 keer per jaar, Fun kunnen maken zonder, etc.) met drugs kunnen omgaan een slechte naam. Ik ben ervan overtuigt een goeie toekomst optebouwen en heb het op sociaal en hoge school vlak zeer goed. Dus je moet niet voor iedereen spreken :P"
"1 pilletje smiddags en 1 pilletje in de avond gaat nooit werken! eenmaal als je serotonine (stof is in je hersenen die vrijkomt bij xtc, en waardoor je door het dolle heen gaat.) opgebruikt is ga je een lange pauze moeten pakken als je nog is een pilletje wilt pakken. Dus ga gwn voor in de avond of middag en pak een halfje en 2 uur later nog een halfje voor een zolang mogelijk effect (meer als dat gaat geen effect meer geven, toch niet het ECHTE xtc effect). MAAR je moet natuurlijk rekening houden met de dosering van je pillen dus laat ze testen! en hou het zoals hier boven vermeld op MAX 1,5mg per kilogram. En NIET combineren met alcohol, kan voor uitdroging zorgen. Dit zijn normaal tips voor iemand die 18 plus is, ik raad je ten zeerste af om nu al te beginnen met xtc. Hou het gewoon bij een jointje en alcohol tot je 18 bent, het 2 jaar wachten is echt de moeite waard! Maar waarschijnlijk ga je toch niet luisteren, dus hou je dan aan de tips bovenaan."